یک آخر هفته کسل کننده شاهد است که قیمت بیت کوین هر اثری از نوسانات هفته را از بین می برد زیرا مفسران منتظر بازگشت هیجان هستند.

بیت کوین به 19 هزار دلار می چسبد زیرا معامله گر قول می دهد تسلیم شدن اتفاق بیفتد.


بیت کوین بیت کوین در پایان هفتگی 16 اکتبر به شدت به 19000 دلار وابسته بود، زیرا تحلیلگران هشدار دادند که نوسانات مدت هاست به تعویق افتاده است.

نمودار کندل 1 ساعته BTC/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

تحلیلگر: نوسانات بیت کوین یک “موضوع زمان” است

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView یک آخر هفته ضعیف را برای BTC/USD ثبت کرد زیرا این ارز به سختی در معاملات خارج از ساعت حرکت کرد.

پس از آن که داده های اقتصادی ایالات متحده جرقه یک سری از رویدادهای جعلی مشخص در طول هفته، بیت کوین به موقعیت اولیه خود بازگشت و در زمان نگارش این مقاله هیچ نشانه ای مبنی بر خروج از محدوده تعیین شده خود نشان نداد.

برای Michaël van de Poppe، بنیانگذار و مدیر عامل پلتفرم معاملاتی Eight، اگر مسئله «نه «اگر»، بلکه «زمان» بود، غیرقابل پیش‌بینی بودن به کریپتو بازمی‌گشت.

او گفت: “مسئله زمان تا زمانی که نوسانات عظیم پس از چهار ماه تثبیت دوباره به بازارها بازگردد.” گفت دنبال کنندگان توییتر در روز.

اکثریت همچنان بر این باورند که ما به روند نزولی در بازارها ادامه خواهیم داد، اما من فکر می کنم که احتمال حرکت صعودی افزایش یافته است.

ارقام کلان هفته توانستند جرقه ای را برای BTC/USD به بالاترین حد یک هفته ای برسانند، در حالی که یکی دیگر از مفسران محبوب، Il Capo of کریپتو، اظهار داشت که افزایش کاهشی در بازار نزولی می تواند قبل از ادامه روند نزولی، شاهد بازگشت 21000 دلار باشد.

در به‌روزرسانی توییتر قبل از تعطیلات هفتگی، او آشکار کرد این باور که “کل بازار” در شرف به دست آوردن است.

او گفت: “کاپیتولاسیون اتفاق خواهد افتاد، اما هنوز نه.” اضافه در بخشی از بحث بعدی در مورد چشم انداز بازار.

با آن، بیت کوین در خط پایان بود تا هفته دوم “Uptober” را به پایان برساند. کاهش 1.5 درصدی در مقایسه با آغاز ماه – بدترین عملکرد آن از سال 2018 و بسیار کمتر از 40 درصد سود آن در سال 2021.

نمودار بازده ماهانه BTC/USD (عکس از صفحه). منبع: Coinglass

آینده ارز دیجیتال ابری سهام

با نگاهی به آینده، فعالان بازار به ارتباط مداوم با بازارهای سهام به عنوان دلیلی مبنی بر اینکه چشم‌انداز کوتاه‌مدت بیت‌کوین کمتر از خوش‌بینی است، نگاه کردند.

مربوط: “بدون احساس” – متریک بیت کوین 35 هزار دلار به عنوان پایین ترین قیمت کلان بیت کوین بعدی می دهد

با اولین تثبیت شدن هفتگی شاخص ترکیبی نزدک به زیر میانگین متحرک 200 دوره ای در چهارده سال گذشته، مقایسه با ریزش Dotcom و بحران مالی جهانی 2008 در رسانه های اجتماعی فراوان شد.

نیکلاس مرتن، بنیانگذار کانال یوتیوب DataDash، “این لحظه ای مهم برای دو بازار نزولی 50 تا 80 درصدی قبلی در سال های 2000 و 2008 بود.” نظر داد در یک پست در مورد موضوع

بیت کوین هرگز چنین چیزی را سپری نکرده است، پس انتظار دردهای بیشتری را داشته باشید.

نمودار شمعی 1 هفته ای شاخص نزدک 100 با 200MA. منبع: TradingView

به عنوان Cointelegraph گزارش شده استهمه افراد فراتر از کوتاه‌مدت نزولی نبودند، زیرا فیلیپ سوئیفت، خالق LookIntoBitcoin، زمان را در بازار نزولی 2022 تا پایان سال اعلام کرد.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.


این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر