بیت کوین پس از رد شدن از مقاومت بحرانی در حدود 20,000 دلار در حال عقب نشینی است و ممکن است برای یک مرحله جدید به سطح حمایت نهایی خود آماده شود. کریپتو در اوایل این هفته شاهد سودهایی بود، اما هرگونه حرکت صعودی توسط نیروهای اقتصاد کلان از بین رفته است.

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین (BTC) با کاهش 2 درصدی در 24 ساعت گذشته و حرکت جانبی در طول هفته با 19600 دلار معامله می شود. بقیه بازار کریپتو احساسات موجود در بازار کریپتو را دنبال می کند و ثابت می کند که یک بار دیگر، هر افزایش احتمالی با تصویر بزرگتر پوشش داده می شود.

سقوط قیمت BTC در بازه های زمانی پایین. منبع: BTCUSDT Tradingview

بیت کوین اهرم های طولانی مدت را از بین می برد، زمان فشار دادن است؟

به گفته تحلیلگر جاستین بنت، بیت کوین به سمت 19600 دلار و کمی پایین تر حرکت کرد تا بازیکنان اهرمی را از موقعیت های خود حذف کند. کریپتوکارنسی اغلب در جهت مخالف اکثر معامله‌گران حرکت می‌کند و برای استخرهای نقدینگی ایجاد شده توسط موقعیت‌های اهرمی بیش از حد حرکت می‌کند.

در این مورد، معامله‌گران خرده‌فروشی ممکن است با طولانی‌مدت به امید افزایش بیشتر، وارد روند صعودی قیمت در این هفته شده باشند. بنت معتقد است که با خارج شدن این بازیگران، بازار ممکن است برای جهش آماده شود:

همانطور که دیروز در Discord ذکر شد، انحلال طولانی مدت بیت کوین 19600 دلار است. اکنون احتمالاً زمان بازگشت به 20500 دلار است. فقط در حال حاضر هر دو طرف محدوده را معامله کنید.

به طور کلی، بنت نسبت به بیت کوین صعودی بوده است و تا زمانی که قیمت بیت کوین بالای 18700 دلار باقی بماند، این تعصب را حفظ خواهد کرد. این قیمت پایین کانال بالقوه ای است که توسط این ارز دیجیتال در ماه های گذشته ایجاد شده است.

اقدام اخیر قیمت به افزایش طولانی‌تر کاهش قیمت در منطقه 26000 دلار اشاره دارد. در کوتاه‌مدت، با وجود اهرم‌های بلند مدت از بازی، ممکن است زمان آن رسیده باشد که شورت‌ها را کنار بگذارید. تحلیلگر اضافه:

من هنوز فکر می‌کنم زمان زیادی است که ببینیم نقدینگی‌های کوتاه بین 20450 تا 20800 دلار است. فعلاً فقط محدوده را بازی می کنم.

نیروهای کلان بازار کریپتو را پایین می آورند

چه چیزی باعث شد که بیت کوین از بالاترین سطح هفتگی خود سقوط کند؟ یک معامله گر با نام مستعار معتقد است که این داده های اخیر در مورد تعداد مشاغل در اقتصاد ایالات متحده است. این گزارش ممکن است از فدرال رزرو آمریکا برای ادامه افزایش نرخ بهره برای کاهش تورم و در نتیجه دارایی های ریسک پذیر حمایت کند.

همانطور که توسط NewsBTC گزارش شده است، سیاست پولی فدرال رزرو برای سهام و بازار کریپتو همگام با این دارایی‌ها پرهزینه بوده است.

با این حال، این معامله‌گر معتقد است که اقدام اخیر قیمت به حالت جانبی بازگشته است و ممکن است بیت کوین در حال حاضر از هرگونه اقدام نزولی فاجعه‌بار قیمت جلوگیری کند. از طریق توییتر، این معامله گر گفت:

این ما را در وسط منطقه ابدی 18.5-20.5K قرار می دهد و به همین دلیل ما کاملاً راهی برای خروج از هر گونه شکست، چه بالا و چه پایین، هستیم. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، من می‌توانم بگویم که احتمالاً تا حداقل رقم CPI چهارشنبه آینده در این منطقه باقی می‌مانیم.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر