قیمت بیت کوین (BTC) نتوانسته است از سد 40000 دلار عبور کند و این نشان می دهد که اعتماد در بازار ارزهای دیجیتال ضعیف است.

بیت کوین بیش از یک ماه است که در حال کاهش است. اگر به زیر 38 هزار دلار سقوط کند، ممکن است تا 32 هزار دلار کاهش یابد. در حالی که بازار کریپتو اکنون نزولی است، سقوط دیگری بعید است، حداقل تا زمانی که جلسه FOMC به پایان برسد.

اشتیاق معامله گران در بازار ارزهای دیجیتال به دلیل سقوط طولانی مدت بازار و عدم اطمینان ژئوپلیتیکی همچنان در حال کاهش است. تاجر کهنه کار پیتر برانت پیش بینی می کند قیمت بیت کوین (BTC) زیر 32000 دلار آزمایش شود.

مطلب پیشنهادی | آیا بیت کوین به بیش از 40000 دلار می رسد یا به 35000 دلار کاهش می یابد؟

برانت در توییتی اعلام کرد که بیت کوین یک دوره نزولی را به پایان رسانده و در 24 ساعت گذشته به زیر سطح 38 هزار دلار سقوط کرده است. او پیش بینی می کند که در آینده نزدیک یک آزمایش 32000 دلاری انجام شود. با این حال، تخمین او از 28000 دلار برای بیت کوین نگران کننده تر است.

علاوه بر این، داده‌های روی زنجیره برای بیت کوین نوید خوبی ندارد، زیرا معاملات سود افزایش یافته است. این نشان می دهد که رزرو سود ممکن است در سطوح بالاتر رخ دهد.

علیرغم ناراحتی ها، تحلیلگران درباره بیت کوین خوش بین هستند

علیرغم نگرانی های مداوم در مورد همبستگی قابل توجه بازار ارزهای دیجیتال با سهام، تحلیلگران همچنان نسبت به ارزهای دیجیتال مثبت هستند.

به گفته کارشناس بازار و شریک Placeholder VC Chris Burniske، بیت کوین و اتریوم سال ها بر بازار سهام تسلط داشته اند و به این کار ادامه خواهند داد.

Burniske در توییتی گفت که بازار ارزهای دیجیتال در مقایسه با سهام با رشد بالا “بسیار خوب نگه داشته است”. در حالی که BTC و ETH تقریباً 40٪ از بالاترین رکورد خود را از دست داده اند، چندین سهام با رشد بالا بین 60٪ تا 80٪ سقوط کرده اند.

BTC total market cap at $731.78 billion on the daily chart | Source: TradingView.com

بر اساس داده های زنجیره ای از پلتفرم تحلیلی Santiment، به نظر می رسد اعتماد معامله گران به بازپس گیری سطح 40 هزار دلاری بیت کوین خود در حال کاهش است. داده‌های تراکنش‌های نسبت سود/زیان BTC و ETH نسبت خیره‌کننده 12.5 به 1 تراکنش‌های سود به زیان را نشان می‌دهد.

بنابراین، به نظر می رسد که احتمال کاهش بیت کوین به زیر 32 هزار دلار زیاد است زیرا اعتماد همچنان کاهش می یابد و خرید نهنگ ها کم می ماند.

مطلب پیشنهادی | بیت کوین برای مدت کوتاهی از 40000 دلار عبور کرد، زیرا کشورهای بیشتری کریپتو را پذیرفتند

بیت کوین در ماه می 48 هزار دلار است

در همین حال، در حالی که نمی توان عملکرد آینده هیچ دارایی را پیش بینی کرد، الکس کوپتسیکویچ، تحلیلگر ارشد بازار در FxPro، پیش بینی کرد بیت کوین تا پایان این ماه بین 32000 تا 48000 دلار معامله خواهد شد.

«می از نظر فصلی برای BTC موفقیت نسبی تلقی می شود. بیت کوین در 11 سال گذشته هفت برابر و چهار بار کاهش یافته است.» Kuptsikevich.

Kuptsikevich اظهار داشت که او این پیش‌بینی را بر اساس میانگین سود 27 درصدی ارز دیجیتال و میانگین ضرر 16 درصدی در ماه مه انجام داده است که در مجموع حدود 11 درصد افزایش یافته است.

داده‌های CoinGecko نشان می‌دهد که تا عصر سه‌شنبه، بیت‌کوین تقریباً ۳۸۵۲۸ دلار در هر سکه معامله می‌شد.

Featured image from Pixabay, chart from TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر