بیت کوین به 35.5 هزار دلار سقوط کرد زیرا اصلاح 1000 امتیازی داو بدترین روز معاملاتی از سال 2020 است.

قیمت BTC و ETH به سمت پایین‌های نوسانی سقوط کرد زیرا داو 1000 واحد سقوط کرد و نزدک 5 درصد کاهش یافت که بدترین روز معاملاتی برای سهام از سال 2020 است.

بازارهای مالی جهانی در 5 مه دچار آشفتگی شدند داوجونز 1063 واحد افت کرد و بیت کوین (بیت کوین) قیمت بایننس به 35571 دلار سقوط کرد.

این ضعف گسترده در حالی رخ می دهد که معامله گران زمان بیشتری برای هضم افزایش نیم واحدی اخیر نرخ بهره توسط فدرال رزرو، بزرگترین افزایش از سال 2000، که در تلاش برای مهار تورم بالا انجام شد، داشتند.

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهد که کاهش قیمت بیت‌کوین در میانه‌روز با فروش در بخش فناوری همزمان شده است که تا پایان بازارهای سنتی تشدید شد.

نمودار 1 روزه BTC/USDT. منبع: TradingView

در اینجا نگاهی داریم به آنچه تحلیلگران بازار در مورد سقوط بازار در روز پنجشنبه می گویند و قیمت بیت کوین در کوتاه مدت به چه سطوحی می رسد.

خرس ها تا بازپس گیری 37500 دلار حکومت می کنند

نمودار 1 ساعته BTC/USDT. منبع: توییتر

به گفته مایکل ون دی پوپ، تحلیلگر مستقل بازار، منطقه ای که تعریف می کند گاو نر و خرس نزدیک به 37500 دلار است.

ون دی پوپ گفت:

“سپس من فرض می کنم که ما دوباره 39000 دلار را آزمایش خواهیم کرد زیرا فاصله زیادی در این بین وجود دارد. زیر 37500 دلار، چیزی برای گفتن در مورد دیدگاه های صعودی نیست.

تحلیلگران می گویند روزانه را فراموش کنید و روی هفتگی تمرکز کنید

بینشی از نحوه عملکرد بیت کوین در نمودار ماهانه توسط تحلیلگر بازار و کاربر مستعار توییتر Rekt Captial ارائه شده است. ارسال شده نمودار زیر 38400 دلار را به عنوان سطح مقاومت جدید برای گاوها مشخص می کند.

نمودار 1 ماهه BTC/USD. منبع: توییتر

Rekt Capital گفت،

اگر شاهد نوسانات اطراف قرمز در سراسر ماه مه باشیم، تعجب آور نیستیم. Close ماهانه بالای قرمز مهم‌ترین چیزی است که برای تأیید بازپس‌گیری رنگ قرمز به‌عنوان پشتیبانی مهم است.»

مربوط: قیمت بیت کوین به پایین ترین حد 10 هفته اخیر رسید زیرا افزایش 40 هزار دلاری تبدیل به یک تله گاو نر شد

آیا نهنگ ها این سطح پشتیبانی مهم را حفظ خواهند کرد؟

اطلاعات مربوط به نحوه رفتار نهنگ های بیت کوین در طول نوسانات اخیر بازار توسط Whalemap، یک شرکت داده زنجیره ای مورد بحث قرار گرفت. پیشنهادی که “جریان نهنگ های قبلی در 46551 دلار به عنوان یک مقاومت دقیق و یک سقف موقت میان مدت برای محدوده بیت کوین عمل می کرد.”

ورودی کیف پول بزرگ بیت کوین منبع: توییتر

نقشه نهنگ گفت،

اکنون مقاومت مشابهی با قیمت 44355 دلار به دلیل کیف پول نهنگ با اندازه مشابه ظاهر شده است. اگر BTC به آنجا برسد، این باید مقاومت میان مدت ما باشد.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر به 1.66 تریلیون دلار و نرخ تسلط بیت کوین 41.5 درصد است.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس