بیت کوین به 36 هزار دلار می چسبد زیرا داده ها نشان می دهد که فروش قیمت بیت کوین از سوی دارندگان کوتاه مدت صورت گرفته است

اکشن قیمت بیت کوین ثابت است، اما برای کسانی که پوست اصلی در بازی دارند، اوضاع همچنان زشت به نظر می رسد.

بیت کوین (بیت کوین) در 7 مه خانه جدیدی با قیمت 36000 دلار پیدا کرد زیرا در نهایت نوسانات تا آخر هفته کاهش یافت.

نمودار شمع 1 ساعته BTC/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

Terra حداقل 250 میلیون دلار کاهش یافته است

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان داد که بیت کوین/دلار آمریکا پس از از دست دادن 12 درصد تنها در 72 ساعت، یک شبه به مرز 36000 دلار رسید.

هنوز نزدیکش پایین ترین سطوح از اواخر فوریه، این جفت با وجود شرایط کم حجم بازار آخر هفته، با وجود این، در زمان نگارش این مقاله از بازگشت به پایین‌ترین سطح سال 2022 اجتناب کردند.

در آخرین به‌روزرسانی توییتر خود در 6 می، معامله‌گر محبوب Anbessa سطح حمایت برنامه‌ریزی‌شده برای خرید بیت‌کوین را در چیزی که او آن را «جعلی» توصیف می‌کند، برجسته کرد – منطقه‌ای که با قیمت کمتر از 33000 دلار شروع می‌شود.

با این حال، در حالی که برخی به فرصت‌های سود نگاه می‌کردند، ضرر دیگران را پنهان نمی‌کردند، به‌ویژه ضررهای بنیاد لونا (LFG)، سازمان غیرانتفاعی وابسته به پروتکل بلاک چین Terra که این هفته 1.5 میلیارد دلار بیت کوین خریداری کرد در معاملات خارج از بورس

با توجه به داده های منبع نظارت بر زنجیره BitInfoCharts، LFG در زمان نگارش این مقاله بیش از 240 میلیون دلار در انبار بیت کوین خود کاهش داشت، بدون احتساب آخرین خرید هفته.

به عنوان Cointelegraph گزارش شده استترا و موسس آن Do Kwon همچنان متعهد به خرید مقادیر نامحدود BTC برای حمایت از استیبل کوین دلار آمریکا، TerraUSD (UST) هستند.

نمای کلی داده کیف پول LFG (عکس از صفحه نمایش). منبع: BitInfoCharts

در همین حال، پیتر شیف که نسبت به بیت کوین شک دارد، طلا را دچار مشکل کرد پیشنهادی که نهنگ ها مسئول نگهداری BTC/USD در 36000 دلار بودند.

خریداران فوریه ممکن است از موقعیت های BTC خارج شده باشند

تجزیه و تحلیل دلایل احتمالی برای گستردگی زیان بیت کوین فراتر از بازارهای سهام، پلت فرم تجزیه و تحلیل زنجیره ای CryptoQuant اشاره کرد که سفته بازان ممکن است تأثیر مهمی بر روند هفته داشته باشند.

مربوط: “کسی در حال منفجر شدن است” – بیت کوین رکورد حجم 2022 را در میان امید به پایان تسلیم شدن می بیند

در روز فاش شد که جریان‌های ورودی مبادله شامل سکه‌هایی بود که حداکثر برای سه ماه غیرفعال بودند و بنابراین احتمالاً در اختیار سرمایه‌گذاران سفته‌بازتر قرار می‌گرفت.

سه ماه پیش، حوالی ابتدای فوریه، زمانی بود که بیت کوین/دلار آمریکا پس از کاهش 32000 دلاری خود به سرعت شروع به افزایش کرد. به این ترتیب، این سرمایه گذاران این هفته به نقطه سربه سر می رسیدند.

نمودار شمع یک روزه BTC/USD (Bitstamp) با مناطق خرید و فروش بالقوه برجسته شده است. منبع: TradingView

روزنامه نگار: “طبق داده های CryptoQuant، کاهش در دو روز گذشته ممکن است تحت سلطه دارندگان کوتاه مدت باشد. در روزهای پنجم و ششم، در مجموع 11.76 هزار بیت کوین “جوان” که برای کمتر از 3 ماه نگهداری می شد، وارد صرافی شد. کالین وو نظر داد روی اعداد

نمودار سن سکه ورودی صرافی. منبع: CryptoQuant

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس