بیت کوین به 40 هزار دلار می رسد، اما آیا گاوها به اندازه کافی قوی هستند که گزینه های 735 میلیون دلاری جمعه منقضی می شوند؟

735 میلیون دلار از گزینه های بیت کوین در 6 می منقضی می شود و داده ها نشان می دهد که شرایط فعلی اقتصاد کلان همچنان به نفع خرس ها خواهد بود.

بیت کوین (بیت کوین) قیمت در دو ماه گذشته در الگوی نزولی گیر کرده است و در این مدت پشتیبانی 37600 دلاری را در چندین نمونه آزمایش کرده است.

با افزودن به این اقدام قیمت “نزولی”، BTC از سال تا به امروز 16 درصد کاهش یافته است که مطابق با عملکرد راسل 2000 است.

نمودار یک روزه بیت کوین/دلار در FTX. منبع: TradingView

محرک واقعی قیمت فعلی بیت کوین نگرانی سرمایه گذاران از بدتر شدن شرایط اقتصاد کلان است. سرمایه‌گذاران حرفه‌ای نگران تأثیر سیاست‌های اقتصادی سخت‌گیرانه فدرال رزرو ایالات متحده هستند و در 3 می، پل تودور جونز، مدیر صندوق سرمایه گذاری میلیاردر، نگران هستند. گفت که محیط برای سرمایه گذاران بدتر از همیشه است زیرا مقام پولی در حال افزایش نرخ بهره در شرایطی است که شرایط مالی در حال بدتر شدن است.

در 4 می، CNBC گزارش داد که اتحادیه اروپا جدید را اجرا کرده است تحریم ها اورزولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا، گفت: “این ممنوعیت کامل واردات نفت روسیه، نفت از طریق دریا و خط لوله، نفت خام و پالایش شده روسیه خواهد بود.”

به این دلایل، معامله گران به طور فزاینده ای نگران تأثیر بالقوه یک بحران اقتصاد کلان جهانی بر بازارهای ارزهای دیجیتال هستند. اگر اقتصادهای جهانی وارد رکود اقتصادی شوند، سرمایه گذاران با دور شدن از طبقات دارایی ریسک پذیر مانند بیت کوین به دنبال محافظت خواهند بود.

گاوها انتظار قیمت کمتر از 40000 دلار را نداشتند

سود باز برای انقضای گزینه های 6 می در بیت کوین 735 میلیون دلار است، اما رقم واقعی کمتر خواهد بود زیرا گاوها غافلگیر شدند زیرا BTC به زیر 40000 دلار رسید.

گزینه های بیت کوین سود باز را برای 6 می جمع می کنند. منبع: CoinGlass

نسبت تماس به فروش 1.22 منعکس کننده علاقه باز تماس (خرید) 405 میلیون دلاری در مقابل گزینه های فروش (فروش) 330 میلیون دلاری است. با این وجود، از آنجایی که بیت کوین نزدیک به 39000 دلار است، 89 درصد از شرط بندی های صعودی احتمالاً بی ارزش خواهند شد.

در همین حال، اگر قیمت بیت کوین در 6 می زیر 39000 دلار باقی بماند، خرس‌ها به ارزش 100 میلیون دلار از این گزینه‌های فروش (فروش) در دسترس خواهند بود. این تفاوت به این دلیل اتفاق می‌افتد که حق فروش بیت کوین به قیمت 36000 دلار در صورت معامله بالاتر از آن سطح در انقضا وجود ندارد.

مربوط: با قول MicroStrategy برای محافظت از بیت کوین در برابر سقوط 21 هزار دلار، قیمت BTC قبل از فدرال رزرو 4 درصد افزایش یافت.

خرس ها می توانند در روز جمعه 145 میلیون دلار سود کسب کنند

در زیر چهار سناریوی محتمل بر اساس عملکرد قیمت فعلی آورده شده است. بسته به قیمت انقضا، تعداد قراردادهای اختیار معامله در تاریخ 6 می برای ابزار تماس (خرید) و فروش (فروش) متفاوت است. عدم تعادل به نفع هر طرف، سود نظری را تشکیل می دهد:

  • بین 37000 تا 39000 دلار: 500 تماس (خرید) در مقابل 4300 قرار (فروش). نتیجه خالص 145 میلیون دلار به نفع خرس ها است.
  • بین 39000 تا 40000 دلار: 1200 تماس (خرید) در مقابل 2500 قرار (فروش). خرس ها 50 میلیون دلار مزیت دارند.
  • بین 40000 تا 41000 دلار: 3800 تماس (خرید) در مقابل 1100 قرار (فروش). نتیجه خالص 105 میلیون دلار به نفع گاوهای نر است.
  • بین 41000 تا 42000 دلار: 5300 تماس (خرید) در مقابل 700 قرار (فروش). گاوها سود خود را به 190 میلیون دلار افزایش می دهند.

این تخمین خام، اختیار خرید مورد استفاده در شرط‌بندی‌های صعودی و گزینه‌های فروش را منحصراً در معاملات خنثی به نزولی در نظر می‌گیرد. با این حال، این ساده سازی بیش از حد، استراتژی های سرمایه گذاری پیچیده تر را نادیده می گیرد.

برای مثال، یک معامله‌گر می‌توانست یک گزینه تماس را بفروشد و عملاً در معرض منفی بیت کوین بالاتر از یک قیمت خاص قرار بگیرد، اما متأسفانه، هیچ راه آسانی برای تخمین این تأثیر وجود ندارد.

خرس‌های بیت‌کوین باید قیمت زیر ۳۹۰۰۰ دلار را در ۶ می حفظ کنند تا ۱۴۵ میلیون دلار سود کسب کنند. از سوی دیگر، گاوها می توانند با بالا بردن بیت کوین به بالای 40000 دلار، از ضرر جلوگیری کنند، که برای خالص کردن 100 میلیون دلار سود کافی است. با توجه به شرایط نزولی اقتصاد کلان، به نظر می رسد خرس ها برای انقضای روز جمعه موقعیت بهتری دارند.

نظرات و نظراتی که در اینجا بیان می شود، صرفاً مربوط به دیدگاه ها و نظرات است نویسنده و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph نیستند. هر حرکت سرمایه گذاری و تجاری مستلزم ریسک است. هنگام تصمیم گیری باید تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس