در حالی که قیمت بیت کوین برای شتاب تلاش می کند و در محدوده باریکی قرار دارد، داده های زنجیره ای داستان متفاوتی را بیان می کند. به X، یک تحلیلگر یادداشت نهنگ ها که دارندگان ارزهای دیجیتال بزرگ هستند، به طور فعال بزرگترین سکه جهان را بر اساس ارزش بازار جمع آوری می کنند.

تجمع نهنگ های BTC | منبع: Analyst via X

نهنگ های بیت کوین با وجود ضعف انباشته می شوند

تا زمانی که این داده ها به اشتراک گذاشته شد، نهنگ های بیت کوین بیش از 5.1 میلیون بیت کوین به ارزش خیره کننده 331 میلیارد دلار در اختیار داشتند. اینکه وقتی سکه در محدوده‌ای باریک حرکت می‌کند، هنوز تقاضا وجود دارد، با وجود ضعف اخیر بازار و مشکوکانی که روی کاهش قیمت‌های بیشتر شرط‌بندی می‌کنند، می‌گویند.

در حال حاضر بیت کوین در محدوده ای قرار دارد و سقف آن 73800 و 60000 دلار است. علیرغم اطمینان کلی بازار، سکه نتوانست به بالاترین سطح خود برسد و حتی پس از نصف شدن در 20 آوریل به بالای 70,000 دلار رسید. حتی با وجود ثابت بودن قیمت ها، عدم ادامه روند پس از 21 و 22 آوریل نشان دهنده ضعف است.

روند صعودی قیمت بیت کوین در نمودار روزانه |  منبع: BTCUSDT در Binance، TradingView
روند صعودی قیمت بیت کوین در نمودار روزانه | منبع: BTCUSDT در Binance، TradingView

از نمودار قیمت BTCUSDT، اگر سکه بالاتر از BB وسط بشکند، ممکن است منفجر شود. اگر حرکت صعودی با رویدادهای بنیادی مثبت همراه باشد، شتاب می تواند سکه را به بالاترین سطح تاریخ برساند.

از طرف دیگر، اگر فروشندگان به بازار برگردند، احتمالاً BTC حتی پایین‌تر هم می‌افتد. رد شدید گاوها در 24 آوریل نزولی است. به این ترتیب، این ممکن است موجی از افت های پایین تر را به حرکت درآورد و سکه را به پایین ترین سطح آوریل 2023 برساند.

معامله گران وحشت زده فروخته شدند، ضررهای هنگفت را ثبت کردند

داده های بازار موازی نشان می دهد فروشندگان وحشت زده در Binance و OKX، دو صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال بر اساس حجم معاملات، مجموعاً 5137 بیت کوین را با ضرر در دو هفته گذشته تخلیه کرده اند. همانطور که داده ها نشان می دهد، قیمت ها در طول این مدت کاهش یافته است، به طوری که گاو نر نتوانسته است با دامپ مقابله کند، به خصوص پس از دو. زیان های متوالی در 12 و 13 آوریل.

در همین حال، خروجی های شدیدی از ARKB، صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) وجود داشته است. داده ها نشان می دهد که ARKB در 25 آوریل 490 بیت کوین به ارزش 31 میلیون دلار فروخته است. سومین خروجی بزرگ یک روزه در تاریخ

خروجی های ARKB |  منبع: Analyst via X
خروجی های ARKB | منبع: Analyst via X

فشارهای اخیر قیمت بر BTC همزمان با کاهش قابل توجه ورودی ETF در نیمه دوم آوریل است. در 25 آوریل، Lookonchain داده ها فاش کرد که GBTC و همه 9 صادرکننده ETF نقطه ای بیش از 2100 بیت کوین به ارزش تقریباً 135 میلیون دلار کاهش یافتند.

تصویر ویژه از Shutterstock، نمودار از TradingView

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر