بیت کوین حدود 39 هزار دلار در حال نوسان است، زیرا فدرال رزرو هدف بعدی را تا 1 درصد تایید می کند

تا اینجای کار، با افزایش 50 امتیازی از سوی فدرال رزرو، برای قیمت گذاری بازارها بسیار خوب است، و جروم پاول، رئیس هنوز صحبت می کند.

بیت کوین (بیت کوین) در 4 مه عمدتاً در 39000 دلار ثابت ماند زیرا فدرال رزرو ایالات متحده با انتظارات مربوط به افزایش 0.5 درصدی نرخ بهره مهم مطابقت داشت.

نمودار شمع 1 ساعته BTC/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

بیت کوین به طرز وحشتناکی در بیانیه فدرال رزرو آرام است

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان داد که BTC/USD نوسانات حداقلی را نشان می‌دهد، زیرا فدرال رزرو آنچه را بسیاری تأیید کرده است فرض قبلاً “قیمت وارد” بازارها شده بود.

برخلاف اظهارات قبلی کمیته بازارهای باز فدرال (FOMC)، بیانیه 4 می باعث نوسانات عمده در بازارهای کریپتو نشد. بیشترین چیزی که معامله گران مجبور به مبارزه با آن بودند، یک جهش کوتاه به کمتر از 39500 دلار بود.

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین در سطوحی مشابه با در طول روز.

FOMC در گزارشی تایید کرد: با استحکام مناسب در موضع سیاست پولی، کمیته انتظار دارد تورم به هدف 2 درصدی خود بازگردد و بازار کار قوی بماند. بیانیه رسمی.

“در حمایت از این اهداف، کمیته تصمیم گرفت تا محدوده هدف برای نرخ وجوه فدرال را به 3/4 تا 1 درصد افزایش دهد و پیش بینی می کند که افزایش مداوم در محدوده هدف مناسب خواهد بود. علاوه بر این، کمیته تصمیم گرفت که کاهش آن را آغاز کند. دارایی های اوراق بهادار خزانه داری و بدهی آژانس و اوراق بهادار با پشتوانه وام مسکن آژانس در تاریخ 1 ژوئن، همانطور که در طرح های کاهش اندازه ترازنامه فدرال رزرو که همراه با این بیانیه منتشر شده است، توضیح داده شده است.

با این حال، دامنه نوسانات همچنان ادامه دارد، زیرا جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، هنوز یک ساعت پس از انتشار بیانیه صحبت نکرده است.

در پیش‌بینی نظرات پاول، منابع تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای Material Indicators استدلال کردند که هنوز هزینه‌ای برای طولانی بودن BTC در بازه‌های زمانی کوتاه‌تر وجود ندارد.

سهام، که ارزهای دیجیتال همچنان همبستگی قابل توجهی با آنها نشان می دهد، در بحبوحه غیبت حرکت های غافلگیرکننده فدرال رزرو، در وضعیت پررونقی قرار داشتند.

S&P 500 در زمان نگارش مقاله با جهش ملایمی روبرو شد و 0.4% افزایش یافت، در حالی که Nasdaq 100 اندک 0.2% افزایش یافت.

میشائل ون دی پوپ، مشارکت‌کننده کوین‌تلگراف، “افزایش نرخ‌ها را با 0.50% افزایش می‌دهد، اما انقباض کمی را نیز از اول ژوئن آغاز می‌کند. همه چیز همانطور که انتظار می‌رفت، QT کمی دیرتر شروع می‌شود. رویداد واقعی قبلاً قیمت گذاری شده بود.” اضافه در بخشی از نظرات توییتر

“سفت کن تا چیزی بشکند”

دیگران کمتر با مسیر فدرال رزرو راحت بودند.

مربوط: بیت کوین با نگرانی در انتظار فدرال رزرو است زیرا پل تودور جونز می گوید “به وضوح مالک سهام و اوراق قرضه نیستید”

لین آلدن، اقتصاددان، با تحلیل پیامدهای افزایش قیمت‌ها اشاره کرد که ریسک‌ها به سمت یک لحظه بحران‌مانند جدید گرایش دارند که افزایش‌ها خطرات جدی خود را به همراه خواهند داشت.

در مورد موضوع تورم در ضمن آلدن اضافه که جهان از زمان جنگ جهانی دوم “بزرگترین قطع ارتباط” را در سطوح تورم در مقایسه با نرخ های مهم بانک مرکزی داشته است.

چشم انداز بیت کوین به عنوان کوین تلگراف گزارش شده است، پیش از بهبودی بعداً به سمت نزولی باقی می ماند زیرا سهام از انقباض فدرال رزرو رنج می برد.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس