Russian_invasion_of_Ukraine_could_add_10%_15%_selling_pressure_on

  • قیمت بیت کوین 40 هزار دلار کاهش یافت.
  • کریپتو در CoinMarketCap کاملا قرمز است.
  • این کاهش به بحران جاری روسیه و اوکراین نسبت داده شد.

به نظر می رسد تنش مالی در پی است بیت کویناز آنجایی که کریپتو کاهش شدیدی را از رقم 43 هزار دلاری خود به 40 هزار دلار تجربه کرده است – این بدان معناست که کریپتو 7.5 درصد از ارزش قیمت خود را از دست داده است.

در همین حال، بیت کوین تلاش می کند تا حرکت بازار خود را به طور پیوسته حفظ کند تا از هر گونه کاهش بیشتر بر اساس آمارها جلوگیری کند. CoinMarketCap. علاوه بر این، کریپتو مذکور با نرخ رشد 24 ساعته و 7 روزه به ترتیب 6.92% و 5.44% کاهش یافته است. صرف نظر از کاهش این زمان، بیت کوین همچنان به عنوان بزرگترین ارز دیجیتال جهان تا کنون رتبه بندی می شود.

علاوه بر این، علیرغم موقعیت روند نزولی BTC در بازار، معامله گران امیدوارند که بیت کوین به زودی قدرت عظیم جدیدی را بشکند و همچنین برای غلبه بر افت قیمت بیشتر در روزهای آینده، پشتیبانی را به دست آورد. علاوه بر این، معامله گران فکر می کنند که سلطه کلی بیت کوین در بازار به زودی تقویت می شود تا 43 هزار دلار خود را پس بگیرد و حتی ممکن است به ماه برود.

در حالی که قیمت بیت کوین کاهش یافته است، آلت کوین ها و سایر ارزهای دیجیتال اصلی نیز با اقدامات قیمتی منفی در قلمرو خود مواجه هستند. در مقابل، تصحیح بیت کوین به روند جاری نسبت داده می شود روسیه و اوکراین بحران علاوه بر این، این کاهش با طرح ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه برای حمله به اوکراین همراه شده است. نگرانی های دیگر پشت سقوط شدید بیت کوین به چگونگی بررسی دقیق بیت کوین و مالیات بر بیت کوین توسط فدرال رزرو مربوط می شود.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر