در دو روز گذشته، بیت کوین پیروزمندانه به سطح بحرانی 20 هزار دلار رسید. این فشار ناگهانی از سوی دارایی اصلی ارز دیجیتال پس از معلق ماندن بین مناطق 18 تا 24 هزار دلاری برای چند ماه بود. اما به دنبال اثرات برخی عوامل اقتصاد کلان، قیمت بیت کوین در حال گرد کردن منطقه ۱۹ هزار دلاری بود.

امسال سخت ترین سال برای دارایی های کریپتو و سایر ابزارهای مالی بوده است. اما مبارزه برای ارزشمند ماندن ظاهراً نتیجه می دهد زیرا اکثر سکه ها در حال حاضر ارزش زیان خود را دوباره به دست می آورند. با وجود اینکه فدرال‌رزروها همچنان تندرو هستند، بازار به تدریج به سمت یک احساس صعودی حرکت می‌کند.

با این حال، روند صعودی در بازار گسترده تر کریپتو به تدریج در حال گسترش است. ارز دیجیتال پیشرو علیرغم تلاش خرس‌ها برای تصاحب قدرت، جایگاه خود را به شدت حفظ کرد.

ظاهر گاوها مانع کاهش بیشتر بیت کوین شده است. سایر ارزهای رمزپایه در حال حرکت به سمت شمال هستند و سرویس نام اتریوم (ENS) به عنوان بهترین عملکرد ظاهر می شود.

با حرکت جدید قیمت‌ها، ارزش تجمعی بازار به 964.91 میلیارد دلار رسیده است که نشان‌دهنده افزایش 0.70 درصدی در 24 ساعت گذشته است. پیامد کلی رویدادها نسبت به دیروز و هفته گذشته بهبود جزئی در روند را نشان می دهد. با این حال، احساسات گسترده تر بازار کریپتو هنوز دارای عناصر ترس است.

بیت کوین سطح 20 هزار دلار را تثبیت می کند

بیت کوین پس از رسیدن به سطح بحرانی 20000 دلار چند روز پیش، در حال حاضر پایداری خود را نشان می دهد. این دارایی از موضع خود در سطح دفاع کرده و همچنین تثبیت چشمگیری داشته است. این موضوع در ساعات اولیه معاملات 6 سپتامبر مورد توجه قرار گرفت، زیرا قیمت BTC به 20200 دلار رسید.

شایان ذکر است که خرس‌ها دیروز سعی کردند قیمت بیت کوین را پایین بیاورند زیرا این توکن ۱۹۷۳۰ دلار در بایننس ثبت کرد. باقی ماندن در سطح بحرانی تنها فرصتی است که کریپتوهای پیشرو می توانند روند صعودی بیشتری داشته باشند.

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین در حدود 19862 دلار در نوسان است که نشان دهنده ضرر است. ارزش بازار آن به بیش از 386.2 میلیارد دلار رسیده است، در حالی که تسلط آن بر آلتکوین ها 40.04٪ است.

بیت کوین زیان را در نمودار l نشان می دهد BTCUSDT در Tradingview.com

آلت کوین ها آرام هستند، در حالی که ENS افزایش یافته است

حرکت قیمت برای آلتکوین ها آرامش را نشان می دهد، با حداقل افت برای چند توکن. اکثر دارایی ها مطالبات خود را در روز گذشته تجمیع کرده اند.

اما سکه خدمات نام اتریوم، ENS با افزایش تقریبا 11 درصدی در معاملات ساعات اولیه امروز پیشتاز است. در زمان انتشار، ENS با قیمت 16.91 دلار معامله می شود. EVMOS از نزدیک دنبال می کند. به یاد بیاورید که EVMOS تا دیروز بدترین دارایی ارز دیجیتال در عملکرد قیمت بود. برای Ripple (XRP)، به نظر می رسد زمان قدرت با عملکرد پیشرونده باشد.

Featured image from Forbes, chart from TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر