کریپتو امروز بار دیگر منعکس کننده سودهای بازارهای سهام است، با صعود شدید وال استریت پس از باز شدن بالاتر، احتمالاً انگیزه بیشتری برای بیت کوین ایجاد می کند. جمعه گذشته، بازار کریپتو شاهد کاهش قابل توجهی بود که شاخص‌های ایالات متحده را همبستگی داشت.

بیت کوین و اتریوم، بازیگران اصلی بازار ارزهای دیجیتال، در 24 ساعت گذشته 2 درصد رشد کردند. ارزش ترکیبی هر دو ارز دیجیتال امروز به نزدیک به 1.2 تریلیون دلار رسید و کل سرمایه بازار کریپتو به 1.9 تریلیون دلار رسید.

مطالب مرتبط | اتریوم زیر حمایت 3000 دلار معامله می‌کند، چرا ETH از نوامبر کاهش می‌یابد؟

با ادامه روند صعودی خود، بازارهای کریپتو شاهد بهبود گسترده ای هستند. جفت BTC/USD بالای 40000 دلار معامله می شود در حالی که ETH/USD نزدیک به سطح مقاومت 3000 دلار افزایش یافته است. هر دو سکه در میان این روند مثبت برای همه دارایی ها افزایش می یابند.

S&P 500، Dow Jones Industrial Average و Nasdaq Composite همگی امروز بالا رفته اند. S&P 500 2.3% افزایش یافته است، Dow Jones Industrial Average 1.7% بالاتر است و Nasdaq Composite با 2.8% در صدر قرار دارد. این اتفاق در حالی رخ داد که سهام آسیایی و اروپایی قبل از افزایش 0.5 درصدی نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا روزهای خوبی را سپری کردند.

بیت کوین و اتریوم همچنان صعودی به نظر می رسند

قیمت بیت کوین بسیار بالاتر از 38000 دلار است، اما نزدیک است به یک دیوار عرضه مهم دیگر در 40000 دلار برسد. با این حال، این می تواند نشان دهد که گاوها هنوز مقداری قدرت دارند و ممکن است به زودی بالاتر بروند.

بیت کوین پس از آزمایش 39926 دلار در حال حاضر با رنگ قرمز زیر 39000 دلار معامله می شود منبع: نمودار BTC/USD از Tradingview.com

به گفته Altcoin Sherpa، تاجر و تحلیلگر ارز دیجیتال، “ساختار بازار صعودی به نظر می رسد.” او در ادامه اضافه;

تا زمانی که این پایین‌ها حفظ شوند و همچنان شاهد پایین‌ترین سطح‌ها باشیم، به نظر من ساختار بازار صعودی همچنان دست نخورده است. هنوز در هفته های آینده به 55 هزار+ فکر می کنم.

Altcoin Sherpa هنگام اظهار نظر در مورد پیش بینی اتریوم گفت:

برخلاف دلار بیت کوین، اتریوم هنوز هم به میزان قابل توجهی بالاتر از آخرین پایین ترین سطح خود است و همچنان ساختار بازار صعودی دارد (btc هم همینطور است اما نزدیک تر است). مایلیم پایین ترین سطح برای #اتریوم تشکیل شود. من فکر می کنم که هنوز هم مانند همیشه در اختیار BTC است – اگر BTC مخزن شود، ETH نیز خواهد بود.

مطالب مرتبط | TA: شاخص‌های مهم بیت کوین، مواردی را برای افزایش مناسب پیشنهاد می‌کنند

Rekt Capital، یکی از برترین تحلیلگران ارزهای دیجیتال گفت: بیت کوین می تواند بالاتر رود. تحلیلگر گفت;

واگرایی صعودی در 4 ساعت در حال پخش است. مقاومت مهم در کوتاه مدت این ناحیه قرمز خواهد بود [above $40,300]. تبدیل آن به ساپورت مانند دایره زرد قبلی نشانه صعودی برای ادامه روند خواهد بود.

بیت کوین چند هفته است که کمتر از میانگین متحرک 100 روزه خود بوده است. قیمت توسط 37000 دلار و خط روند نزولی پشتیبانی شده است. این حرکت نزولی را کاهش داده است. علامت 37000 دلار به پشتوانه مهمی برای بیت کوین تبدیل شده است. اگر کمتر از آن باشد، ممکن است قیمت به 30000 دلار کاهش یابد.

           Featured image from Pixabay and chart from Tradingview.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر