بیت کوین در روند صعودی ناامید شد زیرا AMZN شاهد بزرگترین افت یک روزه از سال 2014 بود.

غافلگیری های باز بازار ایالات متحده با تضعیف دلار ترکیب می شود و شرایط گیج کننده ای را برای صاحبان سهام ایجاد می کند.

بیت کوین (بیت کوین) در 29 آوریل در بازارهای وال استریت سقوط کرد زیرا بازارهای ایالات متحده با نوسانات از جمله کاهش 11 درصدی سهام آمازون باز شد.

نمودار شمع 1 ساعته BTC/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

همه چیز در فدرال رزرو تغییر می کند

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView کاهش بیت کوین/دلار آمریکا به 38622 دلار در روز جمعه بیت استمپ تایید شد.

علیرغم کاهش ارزش دلار آمریکا گاو نر بی امان، بیت کوین نشانه های کمی از قدرت نشان داد زیرا به طور ثابت زیر 40000 دلار باقی ماند.

مفسران خاطرنشان کردند، زیرا فدرال رزرو ترازنامه خود را کاهش داد، عوامل کلان در برابر بزرگترین ارز دیجیتال و دارایی های ریسک به طور گسترده تر باقی ماندند.

در همین حال، برای آمازون، درد بلافاصله آشکار شد زیرا اهداف از دست رفته درآمد منجر به بزرگترین ضرر روزانه AMZN در هشت سال گذشته شد.

S&P 500 در زمان نگارش این مقاله 1% کاهش داشت، در حالی که Nasdaq 100 0.9% کاهش داشت.

با تمرکز بر بیت کوین، معامله گر و تحلیلگر محبوب Rekt Capital استدلال کرد که شاخص قدرت نسبی (RSI) ممکن است نیاز به تشکیل یک پایین تر و بازگشت مجدد داشته باشد تا بتواند سوخت بازار را برای شکست در بازه های زمانی کوتاه فراهم کند.

نهنگ ها به سمت خرید پایین بازار متحول می شوند

در آخرین خود به روز رسانی نمودار در همین حال، در مورد رفتار نهنگ ها، داده های پلت فرم تحلیل زنجیره ای Whalemap نشان داد که رفتار خرید بازتاب پایین ترین سطح بازار خرسی اواخر سال 2018 است.

مربوط: بیت کوین پس از اینکه قیمت بیت کوین همه جعبه ها را برای حرکت عمده بررسی کرد، برای بسته شدن ماهانه پرنوسان آماده می شود

با توجه به داده های آن، نهنگ هایی با موجودی بین 1000 تا 10000 BTC مشغول انباشت بیت کوین هستند تا جایی که در دسامبر همان سال BTC/USD به 3100 دلار رسید. این حجم حتی از سقوط 3600 دلاری در مارس 2020 نیز بیشتر است.

چارلز ادواردز، تحلیلگر و خالق اندیکاتور: «امروزه نهنگ ها به همان اندازه بیت کوین انباشته می کنند که در پایین ترین حد 3 هزار دلار بودند. نظر داد.

“اینها دارندگانی هستند که تقریباً 40 تا 400 میلیون دلار در کیف پولشان امروزی دارند. در سال 2018، این مبلغ 4 تا 40 میلیون دلار بود (اما در آن زمان نیز “موسساتی” وجود نداشت).

نمودار ورودی کیف پول بیت کوین 1000-10000 بیت کوین. منبع: Whalemap

این هفته، Whalemap نیز اشاره کرد که سطوح قیمت لحظه ای کنونی از لحاظ تاریخی زمینه مهمی را برای خریداران و فروشندگان به طور یکسان نشان می دهد.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس