بیت کوین در سال 2022 با قیمت 47.2 هزار دلار شروع می شود زیرا تحقیقات جدید عملکرد را در خروج معامله گران چین نشان می دهد.

صرافی هایی که قبل از ضرب الاجل 31 دسامبر، شهروندان چینی را ضعیف می کند، ممکن است بر فشار فروش BTC افزوده باشد.

بیت کوین (بیت کوینبا پایان یافتن سال 2021، خرس‌ها در آخرین لحظه از دست دادند – و اجماع در اطراف چین دوباره دلیل ضعف است.

نمودار شمع 1 ساعته BTC/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

چین “آخرین چکش” اکنون می تواند خوش بینی را در مورد BTC ایجاد کند

چند ساعت قبل از بسته شدن سالانه، BTC/USD 2000 دلار به پایین ترین حد 45630 دلار در Bitstamp سقوط کرد قبل از اینکه یک بازیابی متوسط ​​در سال 2021 به 47200 دلار برسد. Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می دهد.

در حالی که چیزی شبیه به نقطه اوج و بسیار کمتر از بسیاری از پیش بینی های رایج است، فقدان صعود سهموی برای بیت کوین اخیراً باعث شده است که توضیحات به سمت مبادلات تغییر کند.

کاربران چینی، پس از سال‌ها سخت‌تر کردن پیچ‌ها از سوی دولت در مورد تجارت کریپتو، تا 31 دسامبر فرصت داشتند تا صرافی‌های بزرگ چینی را ترک کنند، صرافی‌هایی که موظف به لغو ثبت آنها بودند.

برای بابی لی، مدیر عامل سابق صرافی BTCC، این “آخرین چکش” در زرادخانه پکن است و می تواند تاثیر قابل توجهی بر رفتار فروش داشته باشد.

او گفت: “شاید به همین دلیل است که بازار صعودی پایان سال مورد انتظار هنوز شروع نشده است.” مجموعه ای از توییت ها در این مورد در اوایل دسامبر.

“منتظر سقوط آخرین چکش در چین هستیم! زمانی که اخبار اجرایی منتشر شد، انتظار یک اصلاح کوچک را داشته باشید، و سپس یک تجمع تسکین دهنده که می تواند ما را در مسیر یک بازار صعودی واقعی بیت کوین بازگرداند.”

صداهای دیگر از این نظریه حمایت کرد، در حالی که این هفته، Blockstream همچنین فشار احتمالی ناشی از تخلیه کاربران چینی را که ممکن است بیت کوین خود را به منظور برداشت سرمایه بفروشند، تأیید کرد – که منجر به افزایش تعادل.

همچنین دلیلی بالقوه برای خوش‌بینی در آینده است زیرا مازاد بر مبادلات چین از پایان این ماه پاک می‌شود.

جسی کناتسون، تحلیلگر Blockstream در جدیدترین گزارش این شرکت نوشت: «فکر می‌کنم این احتمالاً توضیح می‌دهد که چرا شاهد بوده‌ایم بیت‌کوین معمولاً در طول ساعت‌های آسیا در مقایسه با ساعت‌های آمریکا و اروپا ضعیف‌تر معامله می‌شود. خبرنامه هفتگی.

این همچنین دلیلی بالقوه برای خوش‌بینی به آینده است زیرا مازاد بر مبادلات چین از پایان این ماه پاک می‌شود.»

نمودار تعادل BTC مبادله بیت کوین. منبع: Coinglass

خنک ماندن در نوسانات تعطیلات

در بازه‌های زمانی کوتاه‌تر، نقدینگی ضعیف تعطیلات می‌تواند دلیل دیگری برای کنار گذاشتن افت قیمت‌ها مانند آنچه در روز جمعه مشاهده شد فراهم کند.

مربوط: اولین ETF بیت کوین ایالات متحده در سال 2021 یک “دد” شد، زیرا تخفیف GBTC نزدیک به پایین ترین حد خود می ماند

قبل از بازگشت وال استریت و معامله گران نهادی، اقدام قیمت بیت کوین به طور کلی ممکن است تصور غیر قابل اعتمادی از عملکرد بعدی بازار ارائه دهد.

2022، یک پیش بینی در این هفته گفت، باید شاهد یک “تغییر” بزرگ مالکیت بیت کوین به نفع معامله گران نهادی با حجم بالا و به دور از خرده فروشی باشیم.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس