بیت کوین (BTC) با صعود مداوم خود به سمت ثبت یک بالاترین رکورد جدید (ATH) موج می زند و در حال حاضر در منطقه 68000 دلار جای خود را پیدا کرده است.

این سطح از عملکرد نشان‌دهنده اوج اعتماد سرمایه‌گذاران، پویایی بازار، و عوامل اقتصادی اساسی است که تصویر وسیع‌تری از «تاب آوری و جذابیت» ارز دیجیتال ترسیم می‌کند.

علی تحلیلگر کریپتو اخیراً روشن کردن در یک مقطع حساس در سفر بیت کوین، شناسایی سطح مقاومت قابل توجهی که می تواند بر حرکات کوتاه مدت قیمت آن تأثیر بگذارد.

مقاومت مهم در انتظار است

تحلیل علی الف را به منصه ظهور می رساند سد مقاومت خاص که بیت کوین در مسیر دستیابی به ATH جدید با آن روبرو است. به گفته علی، الف سطح مقاومت با قیمت 70320 دلار که با حجم کل 599260 بیت کوین که توسط 736380 آدرس نگهداری می شود مشخص می شود، به عنوان دروازه بان به جلو می ایستد. حرکت صعودی.

فراتر رفتن از این آستانه می تواند به طور بالقوه صعود بیت کوین را تسریع کند و جایگاه آن را به عنوان قله بازار ارزهای دیجیتال تثبیت کند.

این مقاومت به ویژه نشان دهنده این است پیش بینی جمعی و موقعیت استراتژیک صدها هزار سرمایه گذار که ادعاهای خود را در طلای دیجیتال بیت کوین به اشتراک گذاشته اند.

در همین حال، احساسات بازار ارز دیجیتال یک ترن هوایی است، به طوری که بیت کوین با کاهش 1.4 درصدی در هفته گذشته و 2.4 درصد کاهش در 24 ساعت گذشته، به قیمت 68,448 دلار در بازار رسیده است. نوشتن

احتیاط در میان رکوردهای بیت کوین

در میان چنین پس‌زمینه‌ای، جیم کرامر، نویسنده و مدیر سابق صندوق تامینی صدا کرد مشاهدات او، نشان می‌دهد که بازار «بیش‌ترین خریدار» است که در مدتی گذشته بوده است.

این مشاهدات درست زمانی انجام می شود که بیت کوین هفتمین دوره خود را ثبت می کند ماه عملکرد مثبت، نقطه عطفی که آخرین بار در سال 2012 به دست آمد. این دوره رشد با نمودار شمعی ماهانه که بالاتر از اوج آخرین چرخه بسته می شود برجسته می شود.

علاوه بر این احساسات «بیش از حد خرید» توسط جیم کرامر، تراکنش هفتمین آدرس ثروتمند بیت کوین است که با برداشت 8889 بیت کوین از Bitfinex، به ارزش تقریبی 627 میلیون دلار، توسط Peckshield ثبت شده است.

با این حال، با وجود این، اظهارات کرامر باعث ایجاد بحث ها و شک و تردید در بین جامعه ارز دیجیتال شده است و برخی زمان اظهار نظر او را به عنوان یک شوخی اول آوریل زیر سوال می برند.

تصویر برجسته از Unsplash، نمودار از TradingView

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر