بیت کوین در ماه آوریل به زیر 44 هزار دلار سقوط کرد زیرا معامله گر هشدار داد که “چیزی در مورد BTC وجود ندارد”

هشدارها می گویند که همه برای گاو نر برنامه ریزی نمی کنند، زیرا حمایت 44000 دلاری در تعادل است.

بیت کوین (بیت کوین) با اولین آزمایش 44000 دلاری خود از ابتدای آوریل به رکود خود در وال استریت چهارشنبه ادامه داد.

نمودار شمع 1 ساعته BTC/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

قیمت بیت کوین نزدیک به پایین ترین حد دو هفته اخیر است

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان داد که BTC/USD در Bitstamp به پایین‌ترین سطح ۱۲ روزه ۴۳۸۰۱ دلاری رسیده است که بیش از ۷ درصد از بالاترین قیمت ماه کاهش یافته است.

این حرکت محرک های مثبت در قالب را به چالش کشید خریدهای تازه از MicroStrategy و Terra، اما تحلیلگران در عوض به عوامل کلان به عنوان تقویت کننده بالقوه بعدی قیمت BTC توجه داشتند.

Jeroen Blokland، مدیر پورتفولیو در Robeco مدیر دارایی، گفت که بازدهی خزانه 10 ساله ایالات متحده، در یک روند صعودی در طول سال، باید جهت را معکوس کند و برای دارایی های ریسکی مهلت دهد.

او با این وجود گفت: «ما هنوز آنجا نیستیم هشدار داد در روز.

در یک اقدام متقابل احتمالی، فدرال رزرو فاش کرد که می باید شروع کاهش ترازنامه “تهاجمی” را آغاز کند، این نشان دهنده پایان سیاست “پول آسان” است که بسیاری از آنها داشتند. ترسید تقاضای دارایی های ریسک را تحت فشار قرار می دهد.

لائل برینارد، نایب رئیس آینده فدرال رزرو، در کنفرانسی در این هفته گفت: کاهش تورم از اهمیت بالایی برخوردار است. فایننشال تایمز درمیان دیگران.

بر این اساس، کمیته به تشدید سیاست های پولی به صورت روشمند از طریق یک سری افزایش نرخ بهره و با شروع به کاهش ترازنامه با سرعتی سریع به محض نشست ماه مه ادامه خواهد داد.

تورم همچنان احساسات فراتر از ایالات متحده را با مشکل مواجه کرد، به طوری که تورم قیمت تولیدکننده سالانه منطقه یورو در فوریه بیشترین افزایش را داشت – بیش از 31٪. پیش از جنگ روسیه و اوکراین، این احتمال وجود دارد که بازخوانی‌های آینده حتی بیشتر شود.

حفظ منطقه قیمت لحظه ای فعلی بسیار مهم است

در یک محیط نگران‌کننده، ناظران قیمت آماده بودند تا از کسادی 44000 دلاری خود به عنوان یک پایه صعودی استفاده کنند.

مربوط: بیت کوین سطح مهم را دوباره آزمایش می کند که باعث افزایش ۶۶ درصدی قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۱ شد

مدیر صندوق خصوصی و مشارکت کننده CryptoQuant که به خاطر حساب محبوب توییتر خود @gaah_im معروف است، استدلال کرد که 44,400 دلار سطح برای دفاع به منظور جلوگیری از غوطه وری که به طور بالقوه می تواند بازار را به 37000 دلار برساند.

معامله گر کریپتو اد، با لحنی نگران‌کننده‌تر، اضافه کرد: «چیزی خاموش است و روزهای آینده نشان خواهند داد که چه اتفاقی در حال رخ دادن است.

او در آخرین گزارش خود گفت: عدم حفظ 45000 دلار، چیزی که بعداً انجام شد، بنابراین راه را برای پایین‌ترین قیمت 43000 دلار باز می‌کند. به روز رسانی یوتیوب.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس