بیت کوین در میان هشدارهایی که «بازیکن جدید» بایننس به قیمت بیت کوین فشار می آورد به زیر 50 هزار دلار سقوط کرد.

چیزی که به نظر می رسد یک “بازیکن جدید” است، پس از تشویق کوتاه کریسمس برای گاوهای بیت کوین، شروع به 50000 دلار به سمت مقاومت می کند.

بیت کوین (بیت کوین) برای اولین بار طی چند روز در 26 دسامبر 50,000 دلار از دست داد زیرا جریان های ورودی مبادلات با روحیه محتاطانه خوش بینانه مواجه شد.

نمودار شمع 1 ساعته BTC/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

«بازیکن جدید» دیوار فروش 50000 دلاری را افزایش داد

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان داد که نوسانات در شب شنبه به BTC/USD رسید.

این جفت قبلا به 51500 دلار رسیده بود شروع به ردیابی مجدد، این به 49644 دلار کاهش یافت. در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین به 50000 دلار بازگشت.

این حرکت همراه با یک افزایش ورودی ها به صرافی اصلی Binance، با داده های دفتر سفارش که نشان می دهد دیوار مقاومت جدیدی با قیمت 50000 دلار ساخته شده است.

نمودار هیت مپ کتاب سفارش بایننس. منبع: شاخص های مواد

این رفتار به یک سرمایه‌گذار با حجم بالا اشاره می‌کند که جهت بازار را شکل می‌دهد، و بایننس قبلاً چنین بود منبع شبهه چنین فعالیتی در روزهای اخیر

حساب تجزیه و تحلیل داده Material Scientist در نظرات مربوط به تنظیم دفترچه سفارش Binance که به سرعت در حال تغییر است، اشاره کرد: «به نظر می رسد یک بازیکن جدید است.

نمودار موجودی بیت کوین بایننس. منبع: Coinglass

به طور کلی، موجودی مبادله از 22 دسامبر 60000 بیت کوین افزایش یافته است، از 1.69 میلیون به 1.75 میلیون بیت کوین، داده های منبع نظارت بر زنجیره Coinglass نشان می دهد.

اتریوم منطقه دفاعی 4000 دلاری را حفظ می کند

در تسکین ملایم معامله‌گران آلت‌کوین، اکثر توکن‌های با ارزش بالا پس از آخرین افت بیت‌کوین نسبتاً آسیب ندیده‌اند.

مربوط: برندگان و بازندگان برتر ارزهای دیجیتال در سال 2021

اتر (ETH) در زمان نگارش هنوز بالای 4000 دلار بود.

نمودار شمع 1 ساعته ETH/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

سایر ارزهای دیجیتال در ده ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار یا زیان را زیر 1.5 درصد نگه داشته اند یا عملکرد ثابتی داشته اند.

برای ETH/USD، معامله گر محبوب پنتوشی، 3940 تا 4000 دلار را به عنوان منطقه “مهم” برای گاوها برای دفاع در آینده برجسته کرد.

او می‌گوید: “در حال حاضر طولانی است. می‌خواهم شاهد افزایش و مقداری حرکت از این پایین گرد باشیم. به دنبال فروش 4.4 تا 4.5 هزار تومانی هستم.” اضافه.



این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس