بیت کوین در نیمه راه نصف شدن با رکورد جدید نرخ هش جشن می گیرد

نرخ هش بیت کوین به بالاترین سطح تاریخ خود رسید و ۱۰۵۰۰۰مین بلوک از زمان آخرین هاوینگ استخراج شد که نیمه راه را برای هاوینگ بعدی رقم زد.

بیت کوین (بیت کوین) یک سفر معدنی نقطه عطف در روز پنجشنبه را نشان می دهد، از نیمه راه در مسیر نیمه راه بعدی عبور می کند.

در بلوک شماره 735000 استخراج شده تقریباً در ساعت 10:29 UTC، بیت کوین از نیمه راه تا نصف شدن بعدی عبور کرد. بلوک توسط استخراج شد پولین، 0.16215354 بیت کوین (6402.45 دلار) کارمزد دریافت می کند.

نصف شدن هر 210،000 بلوک اتفاق می‌افتد، و 5 می، نقطه تقاطع را در مرحله دوم 105000 بلوک نشان می‌دهد. برای برخی از بیت کوینرها، مانند سامسون مو، پیشگام بیت کوین در پذیرش دولت-ملت بیت کوین، نصف کردن یادآوری برای جمع کردن SAT های بیشتر است:

چرخه نصف کردن یک دستگاه منحصر به فرد است که نرخ انتشار بیت کوین را پوشش می دهد. به عنوان Cointelegraph Cryptopedia توضیح می دهد، “در نتیجه چرخه نصف شدن، عرضه بیت کوین موجود کاهش می یابد و ارزش بیت کوین هایی که هنوز استخراج نشده اند را افزایش می دهد.”

نصف شدن در تعیین عرضه بیت کوین – که اخیراً از آن عبور کرده است – مهم است نقطه عطف 19 میلیون– و نرخ صدور، در حال حاضر 6.25 بیت کوین جدید در هر 10 دقیقه است. در اصل، تقریباً 250000 دلار بیت کوین با هر بلوک جدید ساخته می شود.

هاوینگ بعدی قرار است در آوریل 2024 و نصف قبلی انجام شود در 11 می 2020 رخ داد در حالی که بیت کوین وارد چهارمین «عصر» خود شد. این سیستم تقریبا تا سال 2140 که آخرین بیت کوین استخراج می شود ادامه خواهد داشت.

نرخ انتشار و “شوک عرضه” که همراه با نصف شدن است تأثیر قابل توجهی بر قیمت دارد:

همانطور که در کادر بالا نشان داده شده است، قیمت بیت کوین از هاوینگ سال 2012 به میزان 100 افزایش یافته است تا به قیمت نصف شده قبلی برسد. با سطوح قیمت فعلی حدود 40000 دلار، قیمت 4 برابر دیگر انجام شده است.

مربوط: تولدت مبارک هال فینی: انجمن کریپتو اولین بیت کوینر شناخته شده جهان را گرامی می دارد

با عملکرد معمولی بیت کوین “honey badger”، سیستم غیرمتمرکز نقدینگی الکترونیکی نظیر به همتا نیز رکورد جدیدی را به ثبت رساند: نرخ هش ماینینگ به بالاترین حد خود رسید.

نرخ هش بیت کوین همچنان بالاتر و بالاتر می رود. منبع: Glassnode

نرخ هش یک شبه در 4 مه به 249.1 اگزاهش در ثانیه (EH/s) رسید، که باعث افزایش بالاترین رکورد قبلی با 1 اگزهاش. در اصل، با افزایش مداوم نرخ هش، امنیت بیت کوین – همانطور که این رایانه ها یا «ماینرها» برای ایمن سازی شبکه کار می کنند – هرگز قوی تر از این نبوده است.

نیمه راه تا نصف شدن و یک ATH دیگر برای نرخ هش. این یک جشن کوچک دیگر برای بیت کوین در میان است مشکلات بازار خرس کوچک

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس