بیت کوین در وال استریت به بالای 41 هزار دلار صعود کرد، زیرا قیمت طلا در حال فرورفتن است و دلار به اوج خود می رسد

با شروع معاملات وال استریت در اولین جلسه پس از عید پاک، بیت کوین مسیر خود را ترسیم می کند.

بیت کوین (بیت کوین) در 14 آوریل به عنوان اولین روز معاملات بازار سهام غرب پس از عید پاک که تصویر صعودی تری را ترسیم کرد، 41000 دلار را پس گرفت.

نمودار شمع 1 ساعته BTC/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

تجزیه و تحلیل نیاز به احتیاط در مورد BTC دارد

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان داد که BTC/USD در طول روز سه شنبه به بالای 41000 دلار رسید و به بالاترین حد پنج روزه در Bitstamp رسید.

در یک تغییر تازه در فضای غم انگیز در طول دوره تعطیلات، بزرگترین ارز دیجیتال شروع به کپی برداری از آنچه طلا در روزهای قبل به دست آورده بود، کرد، دومی از زمانی که در زمان نگارش این مقاله از 1998 دلار به 1960 دلار در هر اونس کاهش یافت.

نمودار شمع 1 ساعته XAU/USD. منبع: TradingView

با این حال، دلار آمریکا به همان اندازه پرانرژی بود، که به تقویت قدرت خود در یک باد مخالف بالقوه برای BTC ادامه داد.

شاخص ارز دلار آمریکا (DXY) در آن روز بالاتر از مرز 100 باقی ماند و تحلیلگران پیش از این پیش بینی کرده بودند که حرکت بعدی آن یک لحظه ساختن یا شکستن برای کریپتو

نمودار شمعی 1 روزه شاخص ارز دلار آمریکا (DXY). منبع: TradingView

به عنوان احساسات کریپتو خارج شد با این وجود، «ترس شدید»، نظارت بر منابع شاخص‌های مواد، خواستار ارزیابی سطح بالای اقدام قیمت BTC بود.

به گفته آن روز سه‌شنبه، چندین میانگین متحرک باید قبل از تغییر اساسی چشم‌انداز بازیابی شوند.

روز دوشنبه اما حساب تصدیق کرد ماهیت ” صعودی” تنظیم نمودار فعلی.

کارشناس به ماشه گاوی RSI امیدوار است

در همین حال، در یک پرچم گاو نر کمیاب از بازار سهام، S&P 500 سیگنال پایینی را در روز دوشنبه منتشر کرد که به طور تاریخی باعث افزایش قیمت BTC شده است.

مربوط: داده ها حاکی از آن است که دارندگان بیت کوین 100 هزار دلار را هدف قرار می دهند، چیزی است که از کاهش 40 درصدی قیمت جلوگیری می کند.

این حرکت شامل شاخص قدرت نسبی تصادفی (RSI) در نمودار سه هفته‌ای است. Aurélien Ohayon، مدیر عامل شرکت نرم افزاری XOR Strategy، به این نتیجه رسید که اکنون باید عملکرد مجدد را تکرار کند.

نمودار RSI خود بیت کوین به طور مشابه برای عملکرد مثبت به نظر می رسد. در بازه‌های زمانی روزانه، RSI روی 44.7 قرار گرفت که به تازگی از میانگین متحرک 14 روزه بالاتر رفته است، در حالی که یک رویداد صعودی در طول سال 2022 بوده است.

نمودار شمع 1 روزه BTC/USD (Bitstamp) با RSI. منبع: TradingView

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس