117 میلیون دلار در یک هفته به محصولات سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال سرازیر شد و اکثریت قریب به اتفاق مستقیماً وارد بیت کوین شدند.

بیت کوین «سهم شیر» را به خود اختصاص می دهد، زیرا جریان های ورودی نهادی به بالاترین حد خود در 7 ماه گذشته رسیده است


بیت کوین (بیت کوینداده‌ها نشان می‌دهد که بازگشت 40 درصدی در ژانویه باعث بزرگ‌ترین جریان نقدی نهادی از ژوئن 2022 شده است.

در آن “هفتگی جریان صندوق دارایی دیجیتال».گزارش 30 ژانویه، گروه سرمایه گذاری و تجارت دارایی دیجیتال CoinShares تایید کرد که 117 میلیون دلار در هفته آخر ماه به ارزهای دیجیتال رفته است.

مؤسسات در اتریوم پس از ثبیت «فروخته نشدند».

بیت کوین به عنوان یک فرصت سرمایه گذاری نهادی همچنان در رادار است.

همانطور که توسط آخرین داده‌های CoinShares نشان داده شده است، چند هفته طول کشید تا قیمت بیت‌کوین جبران زیان‌های قبلی را جبران کند تا چرخشی بزرگ در عادات سرمایه‌گذاری ایجاد شود – و نه فقط در ایالات متحده.

CoinShares در نامه ای نوشت: “به نظر می رسد خرس های ایالات متحده در هفته گذشته نظر خود را با 117 میلیون دلار ورودی، از جمله 26 میلیون دلار از ایالات متحده تغییر داده اند.” تاپیک توییتر همراه با گزارش

این 3 برابر مقدار هفته گذشته است. کل AuM به 28 میلیارد دلار افزایش یافته است که 43 درصد نسبت به پایین ترین سطح خود در نوامبر 2022 افزایش یافته است.

آلمان لیدر(بیتکوین) شگفتی ساز بود که 40 درصد از مجموع آمار هفته را به عهده داشت و پس از آن کانادا.

با وجود افزایش آلت کوین ها در راستای بیت کوین، به نظر می رسد موسسات عمدتاً در مورد پول نقد به بیت کوین علاقه مند هستند.

به قول CoinShares، «تقریباً به طور کامل تمرکز بر بیت‌کوین بود»، واقعیتی که برای فعالان بازار که به تغییر احتمالی ترجیحات به دور از عرصه دی‌فای اتریوم‌محور چشم‌پوشی می‌کردند، گم نشد.

حساب کاربری محبوب Pillage Capital در توییتر «این شواهدی است که نشان می‌دهد پول سازمانی بر اساس تز اتریوم فروخته نمی‌شود». استدلال کرد.

اعداد نیز به همین ترتیب زمان تست آلتکوین‌های خاص را تکذیب می‌کنند، و CoinShares بیت کوین کش را متمایز می‌کند.BCHستاره ای (XLM) و Uniswap (UNI). سولانا (SOLکاردانو (ADA) و چند ضلعی (MATIC) با این وجود شاهد ورودی خالص بود.

در این گزارش آمده است: «محصولات سرمایه‌گذاری چند دارایی برای نهمین هفته متوالی شاهد خروج مجموع 6.4 میلیون دلار آمریکا بودند که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران سرمایه‌گذاری‌های منتخب را ترجیح می‌دهند.»

نمودار هفتگی جریان دارایی های ارز دیجیتال شده. منبع: CoinShares/ توییتر

GBTC به سمت تخفیف رکورد جدید فرو می رود

در همین حال، پس از انجام یک بازگشت مشخص از خود، به نظر می‌رسد که بزرگترین وسیله سرمایه‌گذاری نهادی بیت‌کوین بار دیگر از کار افتاده است.

مربوط: بیت کوین شاهد صلیب طلایی است که 2 ماه قبل از بالاترین سطح تاریخ به پایان رسید

Grayscale Bitcoin Trust (GBTC) در 7 فوریه با 43 درصد تخفیف نسبت به قیمت بیت کوین معامله شد. وضعیت یافت در اواسط ژانویه به 36.2 درصد رسید.

به عنوان Cointelegraph به گزارش خود ادامه می دهدGrayscale در حال حاضر خود را گرفتار مشکلاتی می بیند که شرکت مادر گروه ارز دیجیتال را پس از فروپاشی FTX در ماه نوامبر تحت تاثیر قرار می دهد.

با این حال، حتی قبل از آن، GBTC با مشکل مواجه بود، زیرا Grayscale تلاش می‌کند تنظیم‌کننده‌های ایالات متحده را مجبور کند تا به آن اجازه دهند. آن را تبدیل کنید به اولین صندوق قابل معامله در بورس قیمت بیت کوین (ETF) کشور.

نمودار حق بیمه GBTC در مقابل دارایی های دارایی در مقابل نمودار BTC/USD. منبع: Coinglass

دیدگاه ها، افکار و نظرات بیان شده در اینجا به تنهایی متعلق به نویسندگان است و لزوماً منعکس کننده یا نماینده دیدگاه ها و نظرات Cointelegraph نیست.


این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
کتاب های بازار مالی

لینک منبع خبر