بیت کوین سوئیس نقدینگی غیرمتمرکز را به عنوان محصول وام می پذیرد

شرکت سوئیسی تمام تعاملات خود را با قرارداد هوشمند Liquity از طرف مشتریان خود انجام خواهد داد، اما تنها تعداد معدودی با بیش از 500000 دلار در پلتفرم به محصول دسترسی خواهند داشت.

بیت کوین سوئیس با اضافه شدن پروتکل Liquity به مجموعه محصولات خود، ارائه خدمات مالی غیرمتمرکز (DeFi) را به مشتریان خود آغاز کرده است. به مشتریان اجازه می دهد اتریوم را پست کنند (ETH) وثیقه در پروتکل برای ضرب کردن و قرض گرفتن استیبل کوین دلار نقدینگی (LUSD).

در یک اعلامیه در 20 آوریل، بیت کوین سوئیس اعلام کرد که تمام تعاملات قرارداد هوشمند و نظارت بر سیستم را از طرف مشتری خود انجام خواهد داد و توکن LUSD قرض گرفته شده را مجاز کنید به هر ارز فیات مبادله شود.

بیت کوین سوئیس یک شرکت مرکزی خدمات مالی و ارز دیجیتال است که در سال 2013 تأسیس شد و در سوئیس مستقر است و خدماتی مانند تجارت، نگهداری، وام دادن و سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال را به سرمایه گذاران عمدتاً نهادی ارائه می دهد.

Liquity یک پروتکل استقراضی DeFi است که در آوریل 2021 راه اندازی شد و به کاربران اجازه می دهد وثیقه اتریوم را در قرارداد هوشمند خود ارسال کنند و استیبل کوین LUSD بومی آن را با نرخ بهره 0% قرض کنند. Liquity در حال حاضر بیش از 1.1 میلیارد دلار ارزش کل در قرارداد خود قفل شده است.

مدیر عامل بیت کوین سوئیس، دکتر دیرک کلی گفت که این شرکت مفتخر است که “گامی مهم” در جهت ارائه راه حل های غیرمتمرکز به مشتریان خود بردارد:

«DeFi با بازتر، شفاف‌تر و رقابتی‌تر بودن خدمات مالی سنتی، پیشرفت‌های قابل‌توجهی را ارائه می‌کند.»

بیت کوین سوئیس می گوید که به عنوان یک مرحله آزمایشی راه اندازی شد و می گوید که فقط برای تعداد منتخب و “تعداد بسیار کمی” از مشتریانش با مبلغ وام بالای 500000 دلار در دسترس است.

DeFi در حال تبدیل شدن به یک علاقه خاص برای هر دو بخش کریپتو و مالی سنتی با جریان ارزش کل قفل شده است (TVL) در سراسر اکوسیستم نزدیک به 215 میلیارد دلار با توجه به دیفی لاما، نه چندان دور از بالاترین رقم 254.8 میلیارد دلاری خود در 2 دسامبر 2021.

مربوط: لایه‌های متعددی از سهام کریپتو در اکوسیستم DeFi

پلتفرم های متمرکز به طور فزاینده ای از زیرساخت های DeFi یا با ارائه یک راه مرکزی برای دسترسی به خدمات غیرمتمرکز یا با حمایت از محصولات خود با قراردادهای هوشمند DeFi یا نقدینگی استفاده می کنند.

در ماه مارس، بایننس اضافه قابلیت استفاده از تبادل غیرمتمرکز (DEX) PancakeSwap از داخل برنامه Binance، ادغام DEX بر روی پلت فرم متمرکز آن. در همان ماه آن را نیز راه اندازی کرد پل بلاک چین به روز شده، به دارایی ها اجازه می دهد از هر بلاک چین پل شوند.

برنامه مالی مستقر در استرالیا Blockearner از محصول “حساب بازده” خود پشتیبانی می کند و وعده APY 7٪ با پروتکل های وام دهی DeFi Aave و Compound Finance را می دهد، و کاربران فقط باید دلار استرالیا را واریز کنند که برنامه سپس از طرف آنها در DeFi سهام دارد.

بیت کوین سوئیس مدت زیادی است فناوری ارز دیجیتال یکپارچه در نوامبر 2021 اولین پردازشگر پرداخت ارز دیجیتال در سوئیس بود که بیت کوین را ادغام کنید (بیت کوین) شبکه لایتنینگ در تلاش برای “ترویج پذیرش گسترده تر فناوری کریپتو”.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس