یک ضربدر طلایی در نمودار روزانه تکمیل می‌شود، اما بیت‌کوین همچنان باید در بازه‌های زمانی هفتگی با یک «صلیب مرگ» مقابله کند.

بیت کوین شاهد صلیب طلایی است که 2 ماه قبل از بالاترین سطح تاریخ به پایان رسید


بیت کوین (بیت کوین) در 7 فوریه نزدیک به 23,000 دلار باقی ماند زیرا یک پدیده نمودار مهم برای اولین بار در 18 ماه گذشته بود.

نمودار کندل 1 ساعته BTC/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

نبرد کراس های بیت کوین آغاز می شود

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان داد که بیت کوین/دلار آمریکا یک شبه ردیابی جانبی را نشان می دهد و از نوسانات در اولین افتتاحیه هفته وال استریت اجتناب کرده است.

در حالی که این زوج نتوانستند ۲۳۰۰۰ دلار را برای حمایت از خود برگردانند، با این وجود شاهد یک رویداد بالقوه مهم در ۶ فوریه به شکل «صلیب طلایی» در نمودار روزانه بودند.

این به افزایش میانگین متحرک 50 دوره ای از میانگین متحرک 200 دوره ای اشاره دارد. آخرین باری که این اتفاق در بازه‌های زمانی روزانه رخ داد، سپتامبر 2021 بود – دو ماه قبل از آخرین رکورد تاریخی بیت‌کوین.

نمودار کندل یک روزه BTC/USD (Bitstamp) با 50، 200 مگاپیکسل. منبع: TradingView

این متقاطع توسط برخی از تحلیلگران ارز دیجیتال به شدت مشاهده شده است، و Venturefounder، یکی از مشارکت کنندگان پلتفرم داده های زنجیره ای CryptoQuant، استدلال می کند که 25000 دلار در نتیجه ممکن است دوباره ظاهر شود.

“تصلب طلایی بیت کوین به تازگی اتفاق افتاده است!” او خلاصه شده است در واکنش توئیتری

این اصلاح بالقوه می‌تواند باعث شود BTC 20 هزار دلار (200DMA و پشتیبانی مهم) را مجدداً آزمایش کند، سپس در حالت صعودی، 25 هزار دلار را آزمایش کنید. 25 هزار دلار حمایت کنید و این میخ فروشنده ها است.»

نمودار مشروح BTC/USD. منبع: Venturefounder/ توییتر

عکس باقی ماند بغرنج در روز به لطف یک “مقابل متقاطع” آینده در بازه های زمانی هفتگی، که در آن میانگین متحرک دوره 50 همچنان در مسیر ریزش به زیر دوره 200 باقی مانده است – پدیده ای که به دلیل تاثیر معکوس آن بر قیمت بیت کوین به “تقاطع مرگ” معروف است. عمل.

نمودار کندل 1 هفته ای بیت کوین/دلار (Bitstamp) با 50، 200 مگاپیکسل. منبع: TradingView

برای شاخص‌های مواد بر منبع نظارت بر زنجیره، مشخص نیست که آیا صلیب طلایی به تنهایی می‌تواند BTC/USD را بالاتر ببرد.

“اینکه آیا برای انجام آزمایش قانونی محدوده 25 هزار دلار کافی است یا خیر، باید دید.” نوشت در بخشی از تفسیر کتاب سفارش Binance.

نمودار همراه، مقاومت عمده ای را در قالب نقدینگی درخواستی روی 23500 دلار نشان می دهد – اولین مقاومت بزرگی که خریداران در صورت حرکت به سمت بالاتر باید بر آن غلبه کنند.

داده های دفتر سفارش BTC/USD (Binance). منبع: شاخص مواد/ توییتر

سخنرانی پاول “تنها عامل مهم” هفته کلان

در همین حال، عامل دیگری در رادار 7 فوریه در قالب نظرات فدرال رزرو ایالات متحده مطرح شد.

مربوط: آیا قیمت BTC در آستانه آزمایش مجدد 20 هزار دلار است؟ 5 نکته ای که در این هفته در بیت کوین باید بدانید

پیش از انتشار داده های اقتصاد کلان هفته آینده، چندین مقام فدرال رزرو قرار بود صحبت کنند که انتظار می رود سخنان رئیس جروم پاول از نظر پتانسیل حرکت بازار مهم ترین باشد.

بخشی از تحلیل توییتر توسط میشائل ون دی پوپ، یکی از همکاران کوین تلگراف، “هیچ چیز خاصی در این هفته وجود ندارد، تنها عامل مهم برای تماشای پاول فردا بعدازظهر است. شاید یک حرکت دیگر برای اصلاح و سپس حزب باید به روند صعودی خود ادامه دهد.” اظهار داشت در 6 فوریه

Van de Poppe اضافه کرد که “خرید شیب” ممکن است یک گزینه مناسب در این میان روی آلتکوین‌ها، همانطور که شاخص‌های مواد اشاره کردند قبلاً در مورد نهنگ‌های بیت‌کوین وجود داشت.

دیدگاه ها، افکار و نظرات بیان شده در اینجا به تنهایی متعلق به نویسندگان است و لزوماً منعکس کننده یا نماینده دیدگاه ها و نظرات Cointelegraph نیست.


این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
کتاب های بازار مالی

لینک منبع خبر