بیت کوین

    • بیت کوین برای نهمین هفته متوالی در بازار نزولی ادامه دارد.
    • این سکه در حدود 28 تا 30 هزار دلار است.
    • به گفته لارک دیویس، انتظار می رود که یک گاو نر تا هفته دهم بازار را تصاحب کند.

بیت کوین انتظار می رود پس از اینکه سرمایه گذاران را با افزایش 5.20 درصدی در 24 ساعت گذشته امیدوار کرد، از بازار نزولی 9 هفته ای عبور کند. بسیاری از شاخص ها به این نتیجه می رسند که بیت کوین ممکن است تا هفته دهم افزایش یابد.

از لحاظ تاریخی، با کاهش دلار، بیت کوین بالا می رود – که نشان می دهد چند هفته آینده زمان مناسبی برای صعود بیت کوین است. شاخص دلار یک افت را نشان می دهد که می تواند به معنای زمان خوش شانسی باشد سرمایه گذاران کریپتو.

شاخص دلار (منبع: Tradingview)

در همین راستا، بازار سهام نیز در حال افزایش است و از آن زمان بازار کریپتو مربوط به بازار سهام است، ممکن است پس از مدت کوتاهی شاهد صعود بعدی باشیم. با این حال، این گاو ممکن است تحت تأثیر وضعیت فعلی بازار سهام قرار گیرد.

همچنین لازم به ذکر است که بیت کوین رکورد شمع قرمز خود را شکسته است، زیرا خرس 9 هفته ای طولانی ترین حالت نزولی مداوم تا کنون بوده است. با این حال، انتظار می رود اکنون به حدود 38 هزار دلار برگردد.

این تخمین بر اساس این واقعیت است که یک خط روند نزولی اصلی برای مدت طولانی است که فراز و نشیب های بازار را کنترل می کند. اگر بیت کوین بالا رود، قیمت سکه به خط روند نزولی اصلی در حدود 38 هزار دلار خواهد رسید.

پس از آن، قیمت یا خط را می شکند و بالاتر می رود یا به حالت نزولی جدید باز می گردد. وضعیت بازار سهام، مقررات فدرال، پذیرش جهانی ارزهای دیجیتال، شاخص دلار و بسیاری از عوامل دیگر نیز بر این امر تأثیر می‌گذارد.

با افزایش قیمت بیت کوین، مطمئناً زمان خوبی برای سرمایه گذاران و علاقه مندان به ارزهای دیجیتال خواهد بود تا دوباره به بازار توجه بیشتری داشته باشند.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر