بیت کوین در وال استریت باز معامله می شود زیرا همه نگاه ها به فدرال رزرو و رئیس جروم پاول است.

بیت کوین منتظر سخنرانی فدرال رزرو پاول است زیرا فروشندگان مقاومت 23.5 هزار دلاری را تقویت می کنند


بیت کوین (بیت کوین) محدوده معاملاتی فعال خود را تا 1 فوریه وال استریت باز نگه داشت زیرا بازارها به داده های مهم اقتصاد کلان روز نگاه می کردند.

نمودار کندل 1 ساعته BTC/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

23500 دلار برای گاوهای بیت کوین به سطحی می رسد

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView بیت کوین/دلار آمریکا را دنبال کرد و در یک راهروی باریک حدود 23000 دلار به حرکت خود ادامه داد.

افزایش آتی نرخ بهره و اظهار نظر فدرال رزرو ایالات متحده، معامله گران را در سراسر دارایی های دارای ریسک به خود مشغول کرده است، که به طور بالقوه جرقه نوسانات تازه مطابق با ماه های گذشته

قرار بود جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در ساعت 2:30 بعد از ظهر به وقت شرقی روز سخنرانی کند.

در دفتر سفارش بایننس، مقاومت در روز بالاتر رفت و در صورت حرکت کاتالیزوری در بازار، اهداف قیمت را افزایش داد.

منابع تجزیه و تحلیل زنجیره ای شاخص های مواد اشاره شد که “یک نردبان کل نقدینگی درخواست بیت کوین از محدوده معاملات فعال حذف شد و تا 23500 دلار افزایش یافت.”

در این بیانیه آمده است: «تسویه نقدینگی راه را برای نوسانات در هر دو جهت باز می‌کند» و به معامله‌گران فرصت‌طلب هشدار داد که «به دام نیفتند».

داده های دفتر سفارش BTC/USD (Binance). منبع: شاخص مواد/ توییتر

منبع تحقیقات سرمایه گذاری Game of Trades نیز به همین ترتیب گفت که واکنش بازار «مهم‌تر» از تأیید افزایش نرخ خواهد بود، و بازارها عملاً به اتفاق آرا انتظار 25 واحد پایه را دارند.

مارتون، یکی از مشارکت‌کنندگان در پلتفرم تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای CryptoQuant، «نوسانات در پیش است». موافقت کرد در حالی که به داده های شاخص های مواد پاسخ می دهد.

سهام ایالات متحده در سطح باز پایین آمدند و با افزایش بازده ژانویه مطابق با کریپتو حرکت کردند. S&P 500 بهترین سود ماهانه خود را در چهار سال گذشته تجربه کرد.

معامله گر “آزمایش مجدد بالقوه” 21600 دلار را می بیند

در مورد اینکه افت قیمت بیت کوین می تواند آن را به کجا برساند، میشائل ون د پوپ، یکی از مشارکت کنندگان کوین تلگراف، به منطقه با قیمت متوسط ​​21000 دلار توجه کرد.

مربوط: بهترین ژانویه از سال 2013؟ 5 نکته ای که در این هفته در بیت کوین باید بدانید

او گفت که ابر مقاومت زیر 24000 دلار اکنون “مهم” است – و شکست در ایجاد سوراخ در آن می تواند عواقبی داشته باشد.

او می‌گوید: «بیت‌کوین حوزه مهم را رد می‌کند، که از طریق آن می‌توانیم فرض کنیم که اگر بخواهیم ادامه دهیم، باید ۲۳.۳ هزار دلار را شکست دهیم.» گفت دنبال کنندگان توییتر

در غیر این صورت، من یک جارو با قیمت 22.3 هزار دلار پیش بینی می کنم و انتظار دارم که 21.6 هزار دلار را به عنوان یک آزمایش بالقوه در اینجا ببینم.

نمودار مشروح BTC/USD. منبع: Michaël van de Poppe/ توییتر

برای معامله‌گر همکار جیبون، آزمون مجدد نزولی نیز روی کارت‌ها بود. با استفاده از تحلیل Wyckoff، او استدلال کرد که بیت کوین در حال حاضر اوج سود خود را دیده است.

“حجم از این صعود پشتیبانی نمی‌کند. کتاب درسی می‌گوید، قیمت بالا، حجم پایین = تله،” بخشی از تاپیک توییتر در مورد موضوع هشدار داد.

دیدگاه ها، افکار و نظرات بیان شده در اینجا به تنهایی متعلق به نویسندگان است و لزوماً منعکس کننده یا نماینده دیدگاه ها و نظرات Cointelegraph نیست.


این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
کتاب های بازار مالی

لینک منبع خبر