در این قسمت از NewsBTC ویدئوهای تحلیل تکنیکال روزانه، دلیل نوسانات و رد رالی امروز را بررسی می کنیم. ما همچنین به عواملی نگاه می‌کنیم که می‌توانند به قیمت بیت کوین اکتبر سبزی بدهند.

به ویدیوی زیر دقت کنید:

ویدئو: تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین (BTCUSD): 27 سپتامبر 2022

امروز صبح، بیت کوین با یک حرکت بزرگ، بیش از 5 درصد به سمت صعودی شروع شد و ارز دیجیتال برتر را به بیش از 20000 دلار رساند. قبل از اینکه گاوها بتوانند نفس راحتی بکشند، خرس‌ها با هجوم هزاران دلار به کمتر از 19000 دلار از رالی عقب نشینی کردند.

در بازه های زمانی هفتگی، چنین کراس اوور صعودی بالقوه ای در LMACD نیز وجود دارد. خرس ها بارها از این سیگنال دفاع کرده اند. قبل از رد امروز، بیت کوین دوباره در سبز و فراتر از خط صفر بود.

جالب اینجاست که شمع هفتگی فعلی نیز شباهت زیادی به شمع مربوطه دارد که در کراس اوور صعودی در پایین ترین سطح بازار نزولی 2018. یک بار دیگر، یک فتیله بلند رو به بالا همزمان با کراس اوور وجود دارد. این متقاطع با وجود اینکه توسط خرس‌ها دفاع می‌شد، در نهایت تایید شد و آخرین زمستان مهم ارزهای دیجیتال به پایان رسید.

چرا بیت کوین می تواند اکتبر را در سبز بسته شود؟

در نهایت، در بازه‌های زمانی ماهانه، اگرچه ما از هر نوع تلاقی گاوی فاصله داریم، خرس‌ها باید حرکت خود را حفظ کنند یا این خطر را داشته باشند که به گاوها اجازه دهند کنترل کریپتو را پس بگیرند.

در حالی که تنها سه روز از بازه زمانی ماهانه باقی مانده است، و کراس اوورهای صعودی در روزانه، 3 روزه و هفتگی، شکار اکتبر سبز آغاز شده است. از دوازده اکتبر گذشته، بیت کوین تنها چهار مورد از آنها را قرمز بسته است.

در حال حاضر، هیچ شمع ماهانه ای زیر بالاترین رکورد قبلی بسته نشده است در سال 2017 تنظیم شد، اما این چیزی است که خرس ها بر سر آن ترشح می کنند. اگر گاو نر بتواند از بسته شدن زیر این سطح جلوگیری کند، می تواند خرس ها را حداقل برای سه ماه دیگر به خواب زمستانی بازگرداند.

حتی اگر گاوهای نر در زیر سطح حمایت بحرانی بسته شوند، شمع حاصل دقیقاً شبیه شمع ماهانه خواهد بود که در نهایت جزر و مد تغییر کرد و یک روند صعودی جدید آغاز شد.

BTCUSD_2022-09-27_15-47-29

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر