در این قسمت از NewsBTC ویدئوهای تحلیل تکنیکال روزانه، ما پایین و بالای بیت کوین گذشته را با استفاده از نشانگر Pi Cycle Bottom و Pi Cycle Top مقایسه می کنیم. ما همچنین به نظرات اخیر جان بولینگر، خالق گروه بولینگر می پردازیم.

به ویدیوی زیر دقت کنید:

ویدئو: تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین (BTCUSD): 9 سپتامبر 2022

این ویدیو با استفاده از اندیکاتور Pi Cycle Bottom و سایر ابزارها، نگاهی دقیق به چرخه های بازار بیت کوین ارائه می دهد. تبادل نظر اخیر بین تونی “گاو” و خالق گروه های بولینگر نیز موضوع بحث و تحلیل مربوطه است.

آیا پایین آمدن بیت کوین به آسانی پی است؟

اندیکاتور Pi Cycle Bottom در ماه ژوئیه شروع به کار کرد، اما اقدام قیمت برای دومین بار پایین‌ترین سطح را آزمایش کرد. با نگاهی به تاریخ، از نظر بصری واضح است که این ابزار در سیگنال های بالا و پایین نسبتاً دقیق بوده است.

برای اطمینان بیشتر، از تحلیل بر اساس اندیکاتور مانند شاخص قدرت نسبی و LMACD استفاده کردیم. به عنوان یادآوری، LMACD نسخه لگاریتمی MACD است که سیگنال‌هایی را در بازه‌های زمانی بالا ارائه می‌دهد که امکان مقایسه بهتر از چرخه‌ای به چرخه دیگر را فراهم می‌کند.

حرکت نزولی دقیقاً در همان نقطه در دو چرخه بازار گذشته در بازه‌های زمانی هفتگی تمام شد، که اتفاقاً دقیقاً همزمان با روشن شدن نشانگر پایین چرخه پی بود. RSI همچنین در هر دو نمونه قبلی به سطح فروش بیش از حد رسیده است. در برخی از ابزارهای چرخه ای لایه بندی کنید، و ما چیزی داریم که به نظر می رسد یک الگو باشد.

A historical look at past Pi cycle Bottom and Top signals. | Source: BTCUSD on TradingView.com

بررسی Bollinger Bounce

گروه Bollinger اخیراً مانند تنظیمات مشابه رفتار می‌کردند، که جدیدترین آنها برای اولین بار 29 هزار دلار پایین بود، قبل از اینکه در نهایت پس از بررسی مجدد در سال جاری شکسته شود.

آخرین پایین اصلی نیز واگرایی صعودی مشابه و در عین حال کمتری در RSI داشت. این راه‌اندازی همچنین شبیه به «پمپ چین» اکتبر ۲۰۱۹ است که بیت‌کوین در کمتر از ۷۲ ساعت بیش از ۴۰ درصد رشد کرد.

حرکت مشابهی به این بزرگی، ارز دیجیتال پیشرو از نظر ارزش بازار را تا بعدازظهر دوشنبه به بیش از 26000 دلار در هر سکه خواهد رساند. با این حال، خالق این ابزار، جان بولینگر، هشدار می‌دهد که تنظیمات فعلی فاقد «فشار» لازم برای «جعلی سر» است – اصطلاحی که مختص موجی است که باندهای بولینگر رفتار می‌کنند.

BTCUSD_2022-09-09_14-18-47

Is this a similar setup? | Source: BTCUSD on TradingView.com

با دوره تجارت NewsBTC خودتان تحلیل تکنیکال کریپتو را بیاموزید. اینجا کلیک کنید برای دسترسی به برنامه آموزشی رایگان

دنبال کردن @TonySpilotroBTC در توییتر یا ملحق شوید تلگرام TonyTradesBTC برای بینش منحصر به فرد بازار روزانه و آموزش تحلیل تکنیکال. لطفا توجه داشته باشید: محتوا آموزشی است و نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری در نظر گرفته شود.

Featured image from iStockPhoto, Charts from TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر