آ پرچم گاو نر اخیراً در نمودار بیت کوین شکل گرفته است و امکان تغییر روند به سرعت را افزایش می دهد زیرا کریپتو پرچمدار حرکت های قابل توجهی را به سمت صعود انجام می دهد. این تحلیلگر ارز دیجیتال پیشنهاد می‌کند که کریپتو ممکن است افزایش یابد به 100000 دلار می رسد وقتی آن حرکت را انجام می دهد

پرچم گاو نر بیت کوین روند صعودی بیشتری را نشان می دهد

دنیس باکا، رئیس بخش محصولات Zivoe Finance، اشاره شد شکل گیری پرچم گاو نر در نمودار روزانه بیت کوین از نظر تاریخی نشان می دهد که توکن کریپتو برای پیشرفت های بیشتر آماده شده است. او افزود که الگوی صعودی “به خوبی در حال شکل گیری” است و بیت کوین به طور بالقوه می تواند رشد کند به 100000 دلار هنگامی که کاهش حجم افزایش می یابد.

با این حال، باکا بیشتر پیشنهاد کرد که بیت کوین ممکن است به زیر 60000 دلار سقوط کند قبل از اینکه چنین حرکت سهمویی انجام دهد. او اشاره کرد که چگونه توکن ارز دیجیتال از نظر تاریخی سطح پشتیبانی SMA 20 هفته ای (میانگین متحرک کوچک) را در ماه می دوباره آزمایش می کند. او ادعا کرد که این می تواند باعث کاهش قیمت بیت کوین به 56000 دلار شود.

Total crypto market cap currently at $2.2 trillion. Chart: TradingView

باکا معتقد است که چنین افت قیمتی می تواند برای بیت کوین “سالم” باشد، قبل از اینکه دچار معکوس شود. او توضیح داد که این کاهش ها “فرصت های خرید خوبی را ارائه می دهند” که می تواند به جرقه کمک کند حرکت بیت کوین به بالاترین حد.

Mikybull کریپتو، تحلیلگر کریپتو همچنین به اشتراک گذاشته شده است افکار او در مورد اینکه این الگوی صعودی می تواند برای بیت کوین چه معنایی داشته باشد. از طرف خود، او پیشنهاد کرد که این شکل‌گیری ادامه روند صعودی بیت‌کوین را بیشتر ثابت می‌کند و اینکه یک معکوس نزولی بعید است.

او همچنین اشاره کرد که مرحله بعدی می تواند عظیم باشد زیرا او به قانون علت و معلول Wyckoff اشاره می کند، که بیان می کند “هرچه ادغام طولانی تر باشد، نشانه گذاری انفجاری تر خواهد بود.”

بیت کوین برای ایجاد این روند صعودی به یک کاتالیزور نیاز دارد

آندری استویچف، رئیس کارگزاری اصلی در Nexo، متذکر شد بعید است که هر گونه افزایش بالقوه قیمت بیت کوین محقق شود بدون کاتالیزور. او خاطرنشان کرد که ارز دیجیتالهای پرچمدار توانسته است پشتیبانی انعطاف پذیری را با قیمت 64000 دلار ایجاد کند، اما بدون هیچ کاتالیزوری، فقط به تجارت در محدوده 67000 دلار ادامه خواهد داد.

شایان ذکر است که ETF های بیت کوین را مشخص کنید، که قبلا به عنوان یک کاتالیزور اصلی برای افزایش قیمت بیت کوین عمل می کرد، اخیراً از آن آسیب دیده است کاهش تقاضا. آنها نیز دارند خروجی خالص قابل توجهی را تجربه کرد در این ماه، منجر به موجی از فروش بیت کوین از سوی صادرکنندگان صندوق برای انجام بازخریدها شد.

با وجود این، استویچف مثبت است که بیت کوین به زیر 60000 دلار نخواهد رسید. او پیش‌بینی می‌کند که تنها چیزی که می‌تواند باعث شود بیت‌کوین به چنین سطحی بازگردد، اگر باشد نرخ بهره بالا بیشتر از حد انتظار نگهداری می شوند، زیرا این می تواند احساسات نسبت به دارایی های کریپتو را تحت تاثیر قرار دهد.

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین در حدود 62900 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته بیش از 2 درصد کاهش داشته است. داده ها از CoinMarketCap.

تصویر برجسته از Pixabay، نمودار از TradingView

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر