بیت کوین پس از اینکه جمعه جرقه های زیان برای “تقریبا همه چیز” در خارج از چین را به همراه داشت به سمت 38 هزار دلار عقب نشینی کرد

بازارهای سهام چین برنده‌های کمیاب بودند زیرا تعطیلات ماه می با ناله‌ای برای اکثر معامله‌گران فرا رسید.

بیت کوین (بیت کوین) در تعطیلات آخر هفته مه سقوط کرد، زیرا معاملات دیرهنگام شاهد زیان ارزهای دیجیتال بود که “عملاً همه چیز” را منعکس می کرد.

نمودار شمع 1 ساعته BTC/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

ماکرو بیت کوین را محکم در جای خود نگه می دارد

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان داد که BTC/USD در 38،180 دلار در Bitstamp معکوس شده و در 30 آوریل به 38،600 دلار رسیده است.

جفت داشتند ضعیف اجرا کرد در روز جمعه، با این وجود، این بازتاب اکثریت قریب به اتفاق دارایی‌های سنتی است – به استثنای سهام چینی.

لین آلدن، اقتصاددان، گفت: «تقریبا همه چیز به جز طلا، پلاتین و سهام چین امروز کاهش یافت. خلاصه شده است.

با آن، S&P 500 روز جمعه با افت 3.6 درصدی و نزدک 100 با افت 4.5 درصدی به پایان رسید. از سوی دیگر، هانگ سنگ هنگ کنگ در مجموع 4 درصد رشد کرد.

شاخص دلار آمریکا (DXY)، علی‌رغم اینکه پس از رسیدن به بالاترین سطح بیست سال اخیر دچار نوسان شد، همچنان که شروع به تثبیت نزدیک به اوج دو دهه‌ای خود کرد، نتوانست مهلت ایجاد کند.

ویلی وو، آمارگیر، به عنوان بخشی از یک مقاله استدلال کرد: “افزایش قیمت در برابر یک بازار نزولی کلان در کوتاه مدت بسیار سخت خواهد بود. این چیزی است که پس از یک اصلاح اتفاق می افتد.” بحث توییتر.

اما همچنین DXY در چندین مقاومت فنی قرار دارد، اگر دولت با کنترل منحنی بازده وارد عمل شود، می‌توانیم شاهد افزایش بازارها باشیم.

کنترل منحنی بازدهی نیز نه تنها برای ارزهای دیجیتال بلکه برای اقتصادهای تحت حاکمیت دولت‌هایی که آن را تحریک می‌کنند، به‌عنوان یک نقطه عطف مهم در نظر گرفته می‌شود.

آرتور هیز، مدیرعامل سابق BitMEX در جدیدترین پیش‌بینی خود گفت: «YCC بازی پایانی است. پست وبلاگ هفته گذشته منتشر شد.

زمانی که در نهایت به طور ضمنی یا صریح اعلام می‌شود، ارزش دلار در مقابل طلا و مهم‌تر از آن بیت‌کوین تمام می‌شود. YCC نحوه رسیدن ما به ۱ میلیون دلار بیت‌کوین و ۱۰،۰۰۰ تا ۲۰،۰۰۰ دلار طلا است.»

نمودار شمعی 1 ساعته شاخص دلار آمریکا (DXY). منبع: TradingView

کنجکاوی “فشار شوک عرضه” سرعت می گیرد

وو با توضیح اینکه چرا بیت کوین/دلار آمریکا همچنان در یک محدوده باقی می ماند، گفت که رویدادها می توانند شبیه به Q4 2020 باشند – درست قبل از اینکه بیت کوین از آنچه در آن زمان بود خارج شود. محدوده معاملاتی سه ساله.

مربوط: معامله‌گر سطوح قیمت BTC را برای تماشای پرچم‌گذاری می‌کند زیرا بیت‌کوین همچنان در معرض خطر 30 هزار دلاری «پایین نهایی» است.

او نوشت: “قیمت بیت کوین به دلیل اینکه Wall St قراردادهای آتی را در یک تجارت بدون ریسک کلان می فروشد، پایین است. در همین حال، پول سازمانی بیت کوین را با اوج نرخ ها جذب می کند و به سمت ذخیره سازی سرد می رود.”

“چنین مواقعی من فشار شوک عرضه Q4 2020 را به یاد می آورم.”

نمودار همراه جریان‌های ورودی و خروجی مبادلات را در مقایسه با قیمت نقدی نشان می‌دهد که تأثیر «شوک عرضه» را نشان می‌دهد.

جریان خالص مبادلات بیت کوین در مقابل نمودار مشروح BTC/USD. منبع: ویلی وو/ توییتر

به عنوان Cointelegraph گزارش شده استدر همین حال، همین نتیجه از داده های مربوط به نهنگ های بیت کوین نیز گرفته می شود.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس