بیت کوین پس از ضربه زدن به مقاومت 44 هزار دلاری فروخته می شود و معامله گران گزینه ها را مورد بررسی قرار می دهد

تحلیلگران می گویند که رد شدید بیت کوین در 44000 دلار دلیل دیگری بر این است که بازارهای مشتقات نقش مهمی در پویایی قیمت دارایی ایفا می کنند.

بیت کوین (بیت کوین) در آخرین اقدام برای اینکه فعالان بازار در مورد آنچه که برای بزرگترین دارایی دیجیتال در راه است حدس بزنند، در 12 ژانویه بیش از 2٪ کاهش یافت.

نمودار شمع 1 ساعته BTC/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

“هر بار یک قدم”

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView پس از اینکه این جفت به بالاترین سطح خود در بیش از یک هفته رسید، عقب نشینی BTC/USD را دنبال کرد.

سفر به 44450 دلار در Bitstamp پس از افتتاح وال استریت با یک شمع ساعتی همراه شد که در یک نقطه باعث ضرر 1500 دلاری شد.

نشانه تازه ای که فعالیت محدود همچنان برای بیت کوین معمول است، گاوها پس از تماس های متعدد برای فشار نسبتا آسان به 46000 دلار ناامید شدند.

برای معامله گر و تحلیلگر محبوب اسکات ملکر، “هنوز هیچ نشانه روشنی از جهت وجود نداشت.”

او گفت: “هنوز فقط به پهلو می ریزم.” گفت پیروان توییتر در آن روز، خاطرنشان کردند که بیت کوین با سقوط زیر 40000 دلاری خود در اوایل هفته به پایین ترین سطح خود رسیده است، که این نیز با پیش بینی های خود او مطابقت داشت.

یکی دیگر از حساب‌های توییتری Daan کریپتو Trades، 45700 دلار را به عنوان یک هدف صعودی مهم برای تلنگر مقاومت/حمایت برجسته کرد.

او گفت: “سطح 45.7 هزار دلاری منطقه مورد علاقه بعدی است که در رادار من است. تغییر آن سطح برای گاوها مهم خواهد بود.” نوشت.

“BTC در LTF عالی به نظر می رسد، اما هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن روی HTF وجود دارد تا آن را معکوس کردن مناسب بدانیم. یک مرحله در یک زمان.”

دیگران نسبت به تغییر پارادایم در میان مدت امیدوارتر بودند.

معامله گر و تحلیلگر Rekt Capital: “در روزها و هفته های آینده، BTC ممکن است ساختار بازار جدیدی را نشان دهد که در این صورت ارزش توجه دقیق به آن را دارد.” پیش بینی.

مربوط: معامله گران می گویند که قیمت بیت کوین تا 44 هزار دلار ممکن است یک جهش تسکین دهنده باشد، با استناد به تکرار «هسته ای» در دسامبر.

معامله گران گزینه ها در کانون توجه قرار می گیرند

تحقیقات جدید همچنین نشان داد که چرا 40000 دلار به عنوان یک کاهش عمر کوتاهی داشت و 44000 دلار برعکس پس از آن به منطقه مقاومت تبدیل شد.

به گفته شرکت تجارت کریپتو QCP Capital، عامل تعیین‌کننده در بازارهای آپشن است که اکنون به اندازه‌ای مهم شده‌اند که «تأثیر مادی» بر قیمت بیت‌کوین داشته باشند.

به عنوان مثال، یکی از دلایل اصلی عدم پیگیری در بیت‌کوین و اتر کمتر از 40000 دلار و 3000 دلار احتمالاً معدود بازیکنان بزرگی است که دارای اعتصاب‌هایی در اطراف آن سطوح هستند. آنها به طور طبیعی هنگام پیشنهاد برای نقاطی برای معامله دلتا در آنجا، پشتیبانی ایجاد می‌کنند. و زمانی که آنها از این موقعیت‌ها سود می‌برند، تاثیر صعودی آن بر بازار نیز بسیار واضح است.”

“علاوه بر این، یک بازیکن تیز آپشن که 42000 تماس ژانویه خریده بود شروع به سود بردن از کسانی که در حدود 44000 دلار بودند، گرفت و طبیعتاً در آنجا مقاومت ایجاد کرد.”

با توجه به داده‌های موجود، علاقه باز گزینه‌ها با بالاترین رکورد سال 2021 فاصله دارد کوینگلاس نشان می دهد.

نمودار بهره باز گزینه های بیت کوین. منبع: Coinglass



این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس