بیت کوین 2022: تیل بافت را «سوسیوپاتیک» می خواند، میلیاردر مکزیکی 60 درصد بیت کوین دارد

کنفرانس بیت کوین 2022 مملو از اطلاعیه های جدید بود، با این حال پیتر تیل با انداختن اسکناس های 100 دلاری به میان جمعیت و خطاب به وارن بافت یک “پدربزرگ جامعه گرا” نمایش را دزدید.

روز دوم بیت کوین 2022 در میامی به همان اندازه رنگارنگ بود که انتظارش را داشتیم، پیتر تیل، بنیانگذار و سرمایه گذار ریسک پذیر پی پال، فهرست دشمنان بیت کوین خود را ارائه کرد و ریکاردو سالیناس سومین مرد ثروتمند مکزیک فاش کرد که او 60 درصد از پرتفوی خود را در بیت کوین دارد.

تیل، یکی از سخنرانان اصلی، در اوایل بعدازظهر به صحنه اصلی کنفرانس ناکاموتو رفت و با پرتاب یک دسته اسکناس 100 دلاری به میان جمعیت سخنرانی را آغاز کرد تا تفاوت بین کریپتو و دولت را توضیح دهد. ارز فیات پشتیبانی شده

در حالی که جمعیت به سرعت به دنبال پول می‌رفتند، تیل به شوخی گفت: «من فکر می‌کردم شما بچه‌ها قرار بود حداکثری آن‌کوین باشید.»

او سپس یک سخنرانی انرژی‌بخش طرفدار بیت‌کوین ایراد کرد که در آن پیش‌بینی کرد که بیت‌کوین نسبت به امروز ۱۰۰ برابر خواهد شد. قیمت و اینکه بازارهای مالی سنتی در نهایت از بین خواهند رفت.

بانک‌های مرکزی در حال ورشکستگی هستند. ما در پایان رژیم پول فیات قرار داریم.»

تیل همچنین فهرست دشمنان خود را ارائه کرد که در آن به سرمایه‌گذار افسانه‌ای برکشایر هاتاوی، وارن بافت، مقام اول را داد و او را «دشمن شماره 1» نامید. تیل بافت را یک «پدربزرگ جامعه‌پات» نامید – بدیهی است که با او مشکل دارد تفسیر انتقادی بیت کوین مدیر عامل برکشایر هاتاوی.

لیست Thiel همچنین شامل مدیر عامل JPMorgan Chase، جیمی دیمون و مدیر عامل Blackrock، لری فینک بود که این گروه از میلیاردرها را به دلیل اداره یک «جنونتوکراسی» – جامعه ای که توسط افراد مسن اداره می شود – علیه ارزهای دیجیتال محکوم کرد.

بعداً در همان روز، ریکاردو سالیناس، میلیاردر مکزیکی، از 15 دقیقه خود در صحنه اصلی استفاده کرد تا اوراق قرضه را هدف قرار دهد و اعلام کرد که در حال حاضر 60 درصد از کل سبد سرمایه گذاری مایع خود را در بیت کوین در اختیار دارد – افزایش قابل توجهی نسبت به بیت کوین. 10 درصدی که داشت در دسامبر 2020.

من قطعاً هیچ اوراق قرضه ای ندارم… من 60 درصد در سهام بیت کوین و بیت کوین و سپس 40 درصد در سهام دارایی های سخت مانند نفت و گاز و استخراج کنندگان طلا دارم، و اینجا هستم.»

سالیناس که دارایی خالص او تقریباً 12.8 میلیارد دلار تخمین زده می شود، سرمایه گذار اولیه بیت کوین بود. در یک مصاحبه با کوین تلگرافسالیناس گفت که اولین بیت کوین خود را در سال 2013 خریداری کرد، زمانی که قیمت متوسط ​​آن تقریباً 200 دلار در هر قطعه بود.

در اوایل روز، سامسون مو، افسر ارشد استراتژی سابق Blockstream، دو اعلام کرد حوزه های قضایی جدید به سمت پذیرش بیت کوین به عنوان ارز قانونی حرکت خواهند کرد. جزیره رواتان و مادیرا در دریای کارائیب، منطقه خودمختار پرتغال تایید کردند که بیت کوین را به عنوان ارز قانونی استفاده خواهند کرد. مکزیک نیز گزارش شده است با توجه به حرکت.

مربوط: شهردار از مجسمه «میامی بول» با چشم لیزری برای شروع بیت کوین 2022 رونمایی کرد.

نایب بوکله، رئیس جمهور السالوادور، قرار بود روز پنجشنبه برای دومین بار سخنرانی کند، اما کنفرانس بیت کوین رسما اعلام کرد انصراف او در 7 آوریل در توییتر، به نقل از “شرایط پیش بینی نشده”. در حال حاضر به دلیل خشونت های مارپیچ گروهی در کشور وضعیت اضطراری حاکم است.

در روز سوم کنفرانس بیت کوین 2022، صحبت‌های بیشتری از مهمانان برجسته از جمله گفتگوی کنار آتش با روان‌شناس مشهور جردن پیترسون، سخنرانی مهم سرمایه‌گذار افسانه‌ای مایک نووگراتز، و همچنین ارائه‌ای توسط مدیر Thiel Capital، اریک واینستین برگزار می‌شود.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس