بیت کوین در 24 ساعت گذشته به رنگ سبز معامله شده است زیرا بازارهای سنتی شاهد بهبود کلی هستند. کریپتو شماره یک بر اساس ارزش بازار طی ماه گذشته افزایش فشار فروش را تجربه کرد زیرا شرایط کلان اقتصادی باعث کاهش دارایی‌های ریسک‌پذیر شد.

مطالب مرتبط | داده‌های زنجیره‌ای بیت‌کوین نشان‌دهنده فشار طولانی در بازار آتی است

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با 7 درصد سود در 24 ساعت گذشته با 31200 دلار معامله می شود.

بیت کوین به سمتی حرکت می کند اما با اندکی صعود در نمودار 4 ساعته. منبع: BTCUSD Tradingview

داده‌های بدست آمده از شاخص‌های مواد (MI) نشان می‌دهد که بیت‌کوین در بازه‌های زمانی پایین‌تر از سطوح فعلی آن پشتیبانی می‌شود. این می تواند از تلاش گاوها برای بازپس گیری اوج های قبلی حمایت کند.

در بازه‌های زمانی بالاتر، MI شروع به ثبت افزایش تعداد درخواست‌ها (سفارش‌های فروش) بالاتر از سطوح فعلی بیت‌کوین کرده است. بیش از 40 میلیون دلار سفارشات در حدود 31000 دلار وجود دارد که می تواند به عنوان مقاومت اصلی برای هر حرکتی که توسط گاوها هدایت می شود عمل کند.

به طور مشابه، MI افزایش اندکی را در فشار فروش از سوی سرمایه گذاران بزرگ نشان می دهد. همانطور که در زیر مشاهده می کنید، با حرکت بیت کوین به قیمت متوسط ​​30000 دلار، نهنگ ها (به رنگ قهوه ای در نمودار) مقداری از بیت کوین خود را در بازار تخلیه کردند.

بیت کوین BTC BTCUSD MI 1
سرمایه گذاران بزرگ بیت کوین (قهوه ای و بنفش) با افزایش ارز دیجیتال، فروش می کنند. منبع: شاخص های مواد

از طریق توییتر، تحلیلگران Material Indicators ادعا می کنند که قیمت BTC در حال آماده شدن برای یک حرکت بزرگ است. این معمولاً به دنبال یک دوره طولانی تثبیت است که در عین حال، یک حرکت مهم به سمت بالا یا نزول را به دنبال دارد.

پس از هفته‌ها حرکت وریدی بین 28000 تا 30000 دلار، به نظر می‌رسد که قیمت بیت‌کوین برای انتخاب مسیر کوتاه‌مدت آماده است. MI ادعا کرد هشدارهای زیر به معامله گران در مورد گرفتن یک موقعیت خرید زمانی که قیمت به سطوح مقاومتی می رسد، می دهد:

بیت کوین برای یک حرکت بزرگتر آماده است. قبل از اینکه وارد شوید، به یاد داشته باشید که #کریپتو چگونه دوست دارد شلوارک را بفشارد و بلندها را به دام بیندازد. می‌توانید با صبر کردن برای تأیید شکست یا تقلبی، خطر را کاهش دهید.

حرکت بزرگ قیمت BTC ممکن است تا فردا، 31 مه رخ دهدخیابان، در حالی که گاو نر و خرس برای حمله/دفاع از نزدیکی ماهانه آماده می شوند. 28500 تا 28900 دلار باید به عنوان پشتیبان مهم در صورت نزول بیشتر عمل کند.

سطوح بیت کوین برای تماشا در حالی که افزایش می یابد

همانطور که گفته شد، قبل از اینکه این سطح از مقاومت به حمایت تبدیل شود، بیت کوین باید حداقل برای یک بسته روزانه بالای 31000 دلار باقی بماند. گاو نر باید مراقب پرش احتمالی گربه مرده باشد، یک روند صعودی جعلی، که به نظر می رسد تحلیلگر علی مارتینز معتقد است احتمالاً بر اساس شاخص TD Sequential است.

مطالب مرتبط | چرا TRON شاهد افزایش 45 درصدی در ارزش کل قفل شده است (TVL)

مارتینز گفت زیر از طریق حساب توییتر خود:

TD جهت روند #بیت‌کوین را از 20 می پیش‌بینی کرده است. اکنون یک شمع سبز رنگ 9 (سیگنال فروش) را در نمودار 6 ساعته BTC $ ارائه می‌کند. اقدام قیمت مشابه می تواند منجر به کاهش تا 29.5 هزار دلار یا 28.6 هزار دلار شود. بیت کوین باید بالای 31.2 هزار دلار بسته شود تا تز نزولی باطل شود و به 35 هزار دلار برسد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر