یک الگو در دارایی های دارندگان بلندمدت بیت کوین ممکن است نشان دهد که روند صعودی فعلی 40 درصد از راه تکمیل است.

دارندگان بلند مدت بیت کوین اخیراً توزیع کرده اند

در یک جدید پست در X، چک میت، تحلیلگر ارشد Glassnode درباره رفتار اخیر دارندگان بیت کوین بلندمدت صحبت کرد. “دارندگان طولانی مدت” (LTHs) در اینجا به سرمایه گذاران بیت کوین اشاره دارد که بیش از شش ماه است که سکه های خود را نگه داشته اند.

از نظر آماری، هر چه سرمایه‌گذار بیشتر سکه‌های خود را نگه دارد، احتمال فروش آن‌ها در هر نقطه کمتر می‌شود. از آنجایی که LTH ها برای دوره های قابل توجهی باقی می مانند، کاملا مصمم در نظر گرفته می شوند.

و در واقع، آنها این انعطاف پذیری را در رفتار خود نشان می دهند، به ندرت علیرغم هر آنچه در بازار گسترده تر اتفاق می افتد، فروش می کنند. به این ترتیب، زمان فروش آنها بسیار قابل توجه است.

از لحاظ تاریخی، LTH ها به توزیع در طول گاو نر می دود زمانی که دارایی قیمت بالاترین تاریخ (ATH) قبلی خود را شکسته باشد. این سرمایه گذاران به دلیل زمان نگهداری طولانی خود، سودهای زیادی جمع می کنند، که زمانی شروع به خرج کردن می کنند که حجم بالایی از تقاضا در طول رالی های گاو نر وارد می شود که با خوشحالی سکه ها را با قیمت های بالا از دستشان می گیرند.

Checkmate توضیح داد که شکست اخیر ATH ارز دیجیتال مشابه سایر ارزهای دیجیتال گذشته است، به طوری که LTH ها از قبل شروع به خرج کردن برای این دور کرده اند.

نمودار زیر روند عرضه بیت کوین LTHs در چند سال گذشته را نشان می دهد.

The value of the metric seems to have been going down in recent weeks | Source: @_Checkmatey_ on X

همانطور که در نمودار بالا نشان داده شده است، LTH های بیت کوین اخیراً کاهش عرضه خود را مشاهده کرده اند. به یاد داشته باشید که وقتی صحبت از افزایش در این معیار می شود، تاخیری در زمان خرید و افزایش این عرضه وجود دارد.

این طبیعی است زیرا سکه های تازه خریداری شده باید به مدت شش ماه قدیمی شوند تا بتوانند بخشی از دارایی های گروه در نظر گرفته شوند. با این حال، زمانی که نوبت به کاهش هزینه‌ها می‌شود، همان تاخیر ظاهر نمی‌شود، زیرا سن سکه‌ها فوراً به صفر باز می‌گردد و آنها از گروه خارج می‌شوند.

بنابراین، آخرین توزیع از LTH ها واقعاً اتفاق می افتد. سرنخ Glassnode توضیح می‌دهد: «در دو چرخه قبلی، تقاضای جدید برای بیت‌کوین توانست این سمت فروش LTH را برای حدود 6 تا 8 ماه جذب کند در حالی که قیمت‌ها را چندین برابر افزایش داد.

نمودار زیر نشان می‌دهد که عرضه LTH معمولاً در طول این فروش‌های صعودی حدود 14 درصد کاهش داشته است.

بیت کوین LTH Selloff

The data for the drawdown in the LTH supply over the various cycles | Source: @_Checkmatey_ on X

Checkmate اشاره می کند که بر اساس این کاهش میانگین تاریخی در عرضه LTH، چرخه فعلی بیت کوین برای این فرآیند حدود 40 درصد تکمیل خواهد شد.

قیمت بیت کوین

بیت کوین در 24 ساعت گذشته افزایش یافته و قیمت آن اکنون به 71800 دلار بازگشته است.

نمودار قیمت بیت کوین

Looks like the price of the asset has been going up over the last few days | Source: BTCUSD on TradingView

تصویر برجسته از Shutterstock.com، Glassnode.com، checkonchain.com، نمودار از TradingView.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر