بیت کوین 40 هزار دلار پس از فروش سهام با ریزش ترازنامه فدرال رزرو دوباره آزمایش می کند

آشفتگی ناشی از کلان برای گاوهای بیت کوین گران تمام می شود زیرا اتریوم نیز پشتیبانی اصلی 3000 دلاری را از دست می دهد.

بیت کوین (بیت کوین) در 22 آوریل به سمت 40,000 دلار حرکت کرد، پس از یک اصلاح عمده در سهام، آخرین پیشرفت گاوها را نیز کاهش داد.

نمودار شمع 1 ساعته BTC/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

بیت کوین 3000 دلار با سقوط سهام ایالات متحده سقوط کرد

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان داد که بیت کوین/دلار آمریکا در روز جمعه پس از نوسانات در آخرین جلسه معاملاتی وال استریت، به طور ثابت زیر 41000 دلار نگه داشته شده است.

روز پنجشنبه شاهد واکنش شدید بازارهای ایالات متحده به افزایش بازدهی خزانه داری بود، Nasdaq 100 2 درصد سقوط کرد و کریپتوهای بسیار همبسته با آن کاهش یافت.

با آن، بیت کوین برای مدت کوتاهی بیش از 3000 دلار در عرض چند ساعت از دست داد و قبل از بازیابی به حدود 39800 دلار رسید.

یکی دیگر از محرک های کلان در این میان به شکل کاهش ترازنامه فدرال رزرو در نهایت شروع شد. همچنین حرکت به سمت مبارزه با تورم رکورد چهل ساله که برای تحت فشار قرار دادن سهام و دارایی‌های مخاطره‌آمیز قرار گرفته بود، مدت‌ها قیمت‌گذاری شده بود، اما تاکنون در داده‌ها قابل مشاهده نبود.

هولگر زشاپیتز، مفسر بازار، «به نظر می رسد که رشد ترازنامه فدرال رزرو اندکی قبل از رسیدن به مرز 9 تریلیون دلار متوقف شده است. خلاصه شده است در روز.

مجموع دارایی‌های فدرال رزرو با کاهش 9.6 میلیارد دلاری به 8955.9 میلیارد دلار رسیده است.

نمودار ترازنامه فدرال رزرو منبع: Holger Zschaepitz/ توییتر

به عنوان Cointelegraph گزارش شده است، بانک مرکزی اروپا (ECB) هنوز نشانه هایی از کاهش ترازنامه خود را نشان نداده است که خود نزدیک به 10 تریلیون دلار است.

نظرات جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، باعث افزایش اضطراب بیشتر به احساسات شد و به افزایش بیشتر نرخ بهره مهم در ماه می اشاره کرد.

بنابراین، معامله‌گران کریپتو محتاطانه عمل کردند و تعدادی از آنها اشاره کردند که قیمت این هفته تا نزدیک به 43000 دلار با حجم مناسب همراه نبوده است، که نشان می‌دهد اعتبار آن از ابتدا مشکوک بوده است.

رومن، تاجر محبوب توییتر، “پمپ های کم حجم قابل اعتماد نیستند. آنها برای توزیع یا کنترل فروشندگان استفاده می شوند.” هشدار داد.

ما نمونه‌های زیادی از پمپ‌های کم حجم را در 6 ماه گذشته دیده‌ایم که همگی در مقاومت عمده شکست خوردند. مراقب باشید.

این دوره شش ماهه شاهد افزایش قیمت بیت کوین بوده است تغییر نمی کند یک محدوده معاملاتی سفت با وجود افزایش های متعدد در آن محدوده.

خطرات اتریوم به 2600 دلار باز می گردد

در همین حال، شکست روز پنجشنبه باعث درد اضافی برای آلتکوین ها شد، با اتر (ETH) کاهش به زیر 3000 دلار.

مربوط: حق بیمه GBTC به بالاترین حد خود در سال 2022 نزدیک می شود زیرا SEC برای تصویب ETF بیت کوین درخواست می کند

نمودار شمع 1 ساعته ETH/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

در سبک کلاسیک، ده ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار، ضعف بیت کوین را با ضرر روزانه حدود 4 درصد کپی کردند.

برای معامله‌گر و تحلیلگر Rekt Capital، آزمایش مجدد اتریوم بسیار مهم بود و دری را برای کاهش عمیق‌تر به 2600 دلار باز کرد.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس