بیت کوین در 24 ساعت گذشته تثبیت شده است، با این حال آلت کوین ها در نمودارهای خود سقوط کرده اند. در هفته گذشته، شاه کوین به حرکت های جانبی قیمت در نمودارها ادامه داد. از نوامبر 2021، قیمت بیت کوین به طور مداوم در مسیر نزولی حرکت کرده است.

در بازه زمانی طولانی تر، بیت کوین همچنان نشانه هایی از نزول آینده را نشان می دهد. در یک بازه زمانی نسبتاً کوتاهتر، کینگ کوین ممکن است به معکوس شدن قیمت اشاره کند.

در 24 ساعت گذشته بیت کوین هیچ سودی نداشته است. در هفته گذشته حدود 2 درصد از دست داد زیرا سکه بیشتر در حال تثبیت بود. در حال حاضر، بیت کوین بین 28000 تا 29000 دلار قرار دارد زیرا این دو سطح به عنوان منطقه تقاضای حیاتی سکه عمل می کنند.

به نظر می رسد که خریداران به وضوح از ابتکار عمل برای رهبری اقدامات قیمتی دست کشیده اند و با ادامه قدرت فروشندگان، BTC ممکن است به سطح قیمت 20000 دلار چشم دوخته باشد.

تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین: نمودار یک روزه

بیت کوین در نمودار یک روزه 29000 دلار قیمت داشت | منبع: BTCUSD در TradingView

بیت کوین در زمان نگارش این مقاله 29100 دلار قیمت داشت. این سکه از نوامبر 2021 یک کانال نزولی تشکیل داده بود و یک فاز نزولی طولانی را برجسته می کرد. این سکه در ماه نوامبر به 69000 دلار رسیده است که بالاترین رکورد تاریخ برای سکه محسوب می شود.

در حال حاضر قیمت بیت کوین به صورت جانبی بین 29000 تا 28000 دلار معامله می شود. سقوط کمتر از آن می تواند قیمت سکه را تا 19000 دلار کاهش دهد. مقاومت سربار برای سکه 30000 دلار بود و برای باطل شدن تز نزولی، BTC باید بالای 31000 دلار معامله شود.

برای اینکه بیت کوین در نمودار خود به سمت شمال حرکت کند، به قدرت بازار و خریداران بیشتری نیاز است.

تحلیل فنی

بیت کوین
بیت کوین در نمودار چهار ساعته افزایش قدرت خرید را ثبت کرد منبع: BTCUSD در TradingView

بازه زمانی کوتاه مدت بیت کوین خوش بینانه به نظر می رسد که به سمت معکوس شدن قیمت در نمودارها نشان می دهد. سکه یک الگوی گوه نزولی روی نمودار تشکیل داد (زرد).

الگوی گوه نزولی مربوط به معکوس شدن روند است و می تواند برای BTC صعودی در نظر گرفته شود. معمولاً پس از یک دوره ادغام، اقدامات انفجاری قیمت اغلب به وجود می آید.

در شاخص قدرت نسبی، این اندیکاتور صعود کرد و به مرز 50 رسید که به معنای بازگشت خریداران به بازار بود. این به معنای مثبت بودن بازار بود.

قیمت بیت کوین هنوز زیر 20-SMA بود که به این معنی بود که فروشندگان همچنان حرکت قیمت را هدایت می کردند. افزایش قدرت خرید می تواند بیت کوین را به بالای خط 20-SMA برساند.

مطالب مرتبط | شاخص نزولی: آیا بیت کوین برای نهمین بسته قرمز هفتگی خود در پیش است؟

بیت کوین
بیت کوین سیگنال خرید را در نمودار چهار ساعته فلش کرد | منبع: BTCUSD در TradingView

چشم انداز فنی در نمودار چهار ساعته همه به سمت معکوس شدن قیمت اشاره می کنند. Awesome Oscillator حرکت قیمت را در بازار دیکته می کند. AO هیستوگرام های سبز رنگی را چشمک زد که همچنین با یک سیگنال خرید گره خورده است که خوانش های RSI را مجدداً تأیید می کند.

باندهای بولینگر نوسان قیمت را در بازار نشان می دهد، و اگر باندها تنگ و فشرده باشند و دوره نوسان قیمت را می توان انتظار داشت. این می تواند به این معنی باشد که در جلسات معاملاتی آینده، بیت کوین ممکن است به دنبال افزایش سطح مقاومت فوری خود باشد، به شرطی که بازار گسترده تر شود و خریداران حمایت بیشتری کنند.

مطالب مرتبط | Ethereum Slips، سطوح بعدی معاملات حیاتی برای سکه چیست؟

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر