• یک شرکت تجاری بین المللی اعلام کرده است که قصد دارد وارد متاورس شود.
  • این گروه یک بیمارستان، دانشگاه و مرکز تناسب اندام کاملا مجازی در متاورس ایجاد خواهند کرد.
  • فاز یک این پروژه تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

Thumbay Group، یک شرکت تجاری بین المللی، اعلام کرده است که قصد دارد وارد آن شود متاورس.

مطابق با خلیج تایمز، گروه Thumbay اولین پروژه در منطقه است که امکانات دیجیتالی را در آموزش، مراقبت های بهداشتی و تناسب اندام راه اندازی می کند.

این گروه یک بیمارستان کاملا مجازی در متاورس ایجاد خواهد کرد که در آن شخصی سازی شخصیت ها و تعاملات ارائه می شود. این سازمان همچنین کاربران را از طریق بررسی کامل بیمارستان و خدماتی که ارائه می دهد راهنمایی می کند.

خدمات ارائه شده عبارتند از مشاوره از راه دور، مشاوره چند پزشک در یک کلینیک مجازی، نظرات پزشکان مختلف، و آواتارها به زبان محلی که برای خوشامدگویی به بیماران در بخش گردشگری پزشکی لباس می پوشند. علاوه بر این، آنها برنامه های کمک های اولیه و بهداشتی را با استفاده از برنامه های AR/VR و AI ارائه خواهند کرد.

علاوه بر این، بیمارستان مجازی همچنین نکات بهداشتی آموزشی را به بیماران و سالن جراحی برای جراحی های زیبایی ارائه می دهد.

از سوی دیگر، این گروه قصد دارد یک دانشگاه پزشکی مجازی نیز در همین متاورس ایجاد کند.

علاوه بر این، دانشگاه پزشکی خلیج فارس و برخی از آزمایشگاه‌های آن در Metaverse، جایی که دانش‌آموزان می‌توانند در دنیای واقعیت مجازی بیاموزند، با ترکیب آموزشی تعامل کنند، مهارت‌های خود را در بیماران مجازی تمرین کنند و در آزمایشگاه‌های سه بعدی شبیه‌سازی شده با تکنیک‌های گیمیفیکیشن، حضور خواهند داشت.

در نهایت، این گروه قصد دارد یک مرکز تناسب اندام در متاورس بسازد. بر اساس اطلاعات داده شده، استودیوی تناسب اندام مجهز به تمرینات مختلف و تجزیه و تحلیل کامل بدن است تا به کاربران در انتخاب روتین های ورزشی مناسب کمک کند.

فاز یک این پروژه تا پایان سال جاری اجرا می‌شود و به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد در دوره‌هایی با پرداخت‌های ارز دیجیتال ثبت‌نام کنند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر