پرداخت های بیت کوین Mt. Gox مدت ها پیش بینی می شد. این روند چندین سال به طول انجامیده است، و در نهایت، در سال 2021، اکنون برای همه کسانی که تحت تأثیر قرار گرفته اند، امکان بازگشت وجود دارد. وکیل دادگستری نوبواکی کوبایاشی به عنوان معتمد توانبخشی منصوب شده و مسئولیت فرآیند بازپرداخت را بر عهده خواهد داشت. انتظار می‌رود این اتفاق در طی چند ماه رخ دهد و اکنون تاریخ مشخصی برای شروع بازپرداخت تعیین شده است.

تاریخ سپتامبر را ذخیره کنید

از زمان اعلام طرح بازپرداخت بیت کوین Mt. Gox در ژوئیه 2021، کاربران متاثر از زمان شروع بازپرداخت منتظر بودند. تاکنون، ادعاهای مربوط به وجوه در حال بررسی است و حدود 140000 بیت کوین وجود دارد که انتظار می‌رود به طور کامل بازپرداخت شود.

آخرین اطلاعیه در مورد بازپرداخت با تاریخ مشخصی برای زمان شروع نهایی ارائه شده است. تاریخ شروع 15 سپتامبر 2022 تعیین شد تا به وقت ژاپن شروع شود. اگر آن تاریخ آشنا به نظر می رسد، یادآوری کوچکی در اینجا این است که این همان تاریخی است که برای تکمیل ادغام اتریوم تعیین شده بود.

با توجه به تاریخ شروع، انتظار می رود بازپرداخت قبل از پایان سال به پایان برسد. مهمتر از همه، در این اطلاعیه آمده است که نوبواکی کوبایاشی، متولی بازپرداخت، دریافت درخواست‌های ادعایی را در این تاریخ متوقف می‌کند تا وکیل بتواند به طور کامل بر بازپرداخت تمرکز کند.

در این اطلاعیه آمده است: «برای اطمینان از بازپرداخت‌های ایمن و مطمئن و جلوگیری از ضررهای غیرمنتظره، از شما می‌خواهیم که از انتقال ادعاهای بازپروری در طول دوره واگذاری و غیره خودداری کنید.»

این برای بیت کوین چه معنایی دارد؟

از زمانی که طرح بازپرداخت بیت کوین Mt. Gox اعلام شد، حدس و گمان هایی در مورد معنای آن برای قیمت دارایی دیجیتال وجود دارد. در ابتدا، شایعات در مورد 140000 بیت کوین که همزمان در بازار ریخته می شد، منتشر شد و باعث وحشت سرمایه گذاران شد. با این حال، این شایعات از آن زمان رد شده است.

در عوض، بازپرداخت بیت کوین Mt. Gox در یک دوره زمانی انجام می شود و تنها بخشی را در یک زمان در گردش قرار می دهد. این نشان می دهد که تاثیر بسیار کمتری از ورود بیت کوین به بازار خواهد داشت و قیمت بیت کوین را کاهش نمی دهد.

نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که شروع بازپرداخت ها در همان روز ادغام اتریوم آغاز می شود. ادغام قبلاً شایعه شده است که یک رویداد فروش است و با وارد شدن برخی از BTC به بازار، تأثیر منفی بر بازار خواهد داشت.

در نهایت، انتظار می‌رود که بیت‌کوین قبل از رسیدن به پایین‌ترین سطح، بیشتر کاهش پیدا کند. بنابراین به نظر می‌رسد که همه این رویدادها به سمت پایان اجتناب‌ناپذیری کار می‌کنند، جایی که BTC در نهایت یک بار دیگر به زیر اوج چرخه قبلی خود یعنی 19000 دلار می‌رسد.

Featured image from The Indian Express, chart from TradingView.com

دنبال کردن بهترین Owie در توییتر برای بینش های بازار، به روز رسانی ها، و گاه به گاه توییت های خنده دار…

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر