تایوانی پس از از دست دادن سرمایه 2 میلیون دلاری لونا به زندگی خود پایان داد

  • مردی بعد از اینکه به خانواده و دوستانش گفت که به دلیل سقوط LUNA 2 میلیون دلار از دست داده است از ساختمان بلند خود می پرد.
  • این پرونده همچنان در دست بررسی است زیرا هیچ یادداشت یا نشانه ای از خودکشی وجود ندارد.
  • سقوط Terra منجر به زیان 40 میلیارد دلاری از ارزش بازار شد.

حدود ساعت 2 بامداد روز سه شنبه (24 مه)، یکی از مردم گزارش داد که مردی از ساختمانی در جاده شیچنگ در منطقه بازسازی فاز 7 شهر تایچونگ سقوط کرده است.

مردی پس از اینکه ظاهراً پس از از دست دادن مقدار قابل توجهی پول به دلیل انفجار از آپارتمان خود با سقوط از آپارتمان خود جان خود را از دست داد، کشف شد. ارز دیجیتال توکن ترا لونا.

NOWnews اظهار داشت که وو نان، ساکن منطقه هفتم توسعه مجدد تایچونگ، از مجتمع مسکونی لوکس و بلند خود پرید. یک افسر امنیتی که تا دیروقت کار می کرد صدای غوغایی بلند را شنید، با عجله به بیرون رفت تا بررسی کند و مردی را که به شدت زخمی شده بود، روی زمین پیدا کرد.

پلیس متوجه شد که این مرد احتمالاً پس از سقوط به طبقه اول جان خود را از دست داده است. تحقیقات اولیه نشان داد که وو نان سطح سیزدهم را اشغال کرده است.

بر اساس گزارش پلیس، به نظر می‌رسد که وو یادداشتی برای خودکشی به جای نگذاشته باشد و هیچ نشانه‌ای از هجوم یا درگیری وجود نداشت.

پس از تجزیه و تحلیل تلفن وو، دادستان متوجه شد که او اخیراً به دوستان و خانواده‌اش ابراز تاسف کرده است که ارزش توکن‌های لونا که به دست آورده بود طی دو روز 99 درصد کاهش یافته است.

او اظهار داشت که این موضوع باعث ناراحتی او شده و هزینه زیادی برای او به همراه داشته است. ظاهراً او ۲ میلیون دلار روی توکن‌های لونا سرمایه‌گذاری کرده است، اما پس از سقوط ارزش توکن، تنها ۱۰۰۰ دلار در حسابش باقی ماند. با این وجود، مقامات گفتند که تراکنش های مالی وو و دلیل تصادف مرگبار او در دست بررسی است.

وجود داشت کاهش قابل توجهی در ارزش TerraUSD استیبل کوین الگوریتمی (UST) در 7 می، و قیمت آن به 35 سنت در 9 می کاهش یافت. سه روز بعد، قیمت LUNA از 80 دلار به تنها چند سنت کاهش یافت. از نهم اردیبهشت بلاک چین Terra رسما متوقف شده است، و UST دیگر به دلار آمریکا متصل نیست. 40 میلیارد دلار ارزش بازار با سقوط توکن های Terra از دست رفت.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر