کیهان

    • قیمت Cosmos (ATOM) همچنان در 24 ساعت گذشته با قیمت 17.98 دلار کاهش یافته است.
    • حجم معاملات ATOM در 24 ساعت گذشته 13.77 درصد کاهش داشته است.
    • RSI14 و 50 و 100 EMA هنوز یک روند معکوس را تأیید نکرده اند زیرا قیمت ATOM هنوز فرصت دارد تا بیشتر کاهش یابد.

کیهان (ATOM) طبق گفته CoinMarketCap، در 24 ساعت گذشته همچنان کاهش یافته است و قیمت آن را در زمان نگارش این مقاله به 17.98 دلار رسانده است.

در همین حال، قیمت LINK در 24 ساعت گذشته 3.71 درصد کاهش یافته است، همراه با بقیه بازار کریپتو که در روز گذشته نیز شاهد کاهش قیمت بوده است. قیمت ATOM نیز در هفت روز گذشته 14.06 درصد کاهش یافته است.

حجم معاملات ATOM در 24 ساعت گذشته نسبت به روز قبل بسیار کاهش یافته است، زیرا حجم معاملات 24 ساعته با 13.77 درصد کاهش در حال حاضر به بیش از 436 میلیون دلار رسیده است. عرضه توکن در گردش حدود 286 میلیون ATOM است.

وقتی صحبت از ارزش بازار به میان می‌آید، ATOM در فهرست بزرگ‌ترین پروژه‌های ارز دیجیتال CoinMarketCap در رتبه ۲۷ قرار دارد. ارزش بازار ATOM در حال حاضر 5.1 میلیارد دلار است. با ارزش بازار بیش از 5.2 میلیارد دلار، دقیقاً زیر FTX Token (FTT) قرار دارد. در همین حال، ATOM با ارزش بازار بیش از 4.8 میلیارد دلار، یک موقعیت بالاتر از Uniswap (UNI) قرار دارد.

کیهان
هنوز جا برای کاهش قیمت ATOM وجود دارد (منبع: TradingView)

با نگاهی به نمودار روزانه ATOM/USDT، RSI14 حدود 38.98 است. این نشان می‌دهد که قیمت ATOM همچنان فضایی برای کاهش دارد، زیرا به سمت منطقه فروش بیش از حد فروش می‌رود. علاوه بر این، 50 و 100 EMA هنوز برای نشان دادن یک چرخه نزولی طولانی‌مدت عبور نکرده‌اند.

هنگامی که به قیمت فعلی در نمودار هفتگی برای ATOM/USDT نگاه می کنیم، اگر وارد یک چرخه نزولی بلندمدت شویم، قیمت می تواند تا 10 دلار در هر سکه کاهش یابد.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر