تجزیه و تحلیل قیمت سولانا: SOL در یک حرکت نزولی تا 30 دلار

  • قیمت SOL پس از چند روز تثبیت، تلاش کرد تا روند بهبودی را طی کند.
  • فشار خرید در رالی تمام شد و اصلاح صورت گرفت.
  • قیمت SOL در خطر کاهش تا 30 دلار است.

قیمت سولانا (SOL) پس از چند روز تثبیت بین سطح حمایت و مقاومت، تلاش کرد تا روند بهبودی را طی کند. این حرکت به معنای تگرگ مریم برای گاو نر بود. با این حال، فشار خرید به زودی از بین رفت و منجر به کاهش قیمت و اصلاح شد. اکنون، این اصلاح می تواند وضعیت فعلی SOL را بدتر کند.

از 13 می، قیمت SOL در محدوده سطح حمایت 41.25 دلار و مانع 55.97 دلار باقی مانده است. با وجود اینکه چندین حرکت انجام شد، فعالیت قیمت SOL در این محدوده باقی ماند.

بیشترین حرکت اخیر قیمت SOL آزمایش مجدد سد 41.25 دلاری بود که منجر به صعود 20 درصدی شد که نتوانست میانگین متحرک ساده 47.34 دلاری (SMA) را در نمودار 4 ساعته برای SOL/USDT عبور دهد.

در یک اثر آبشاری، SOL 21 درصد سقوط کرد و سطح حمایت 41.25 دلار را شکست. این رویداد SOL را به یک چرخه نزولی تبدیل کرد. در حالی که شکست در بازیابی بالاتر از مانع ذکر شده، سودهای قیمت SOL را تهدید می کند، سرمایه گذاران باید سطح قیمت 37.37 دلار را از نزدیک زیر نظر داشته باشند.

ممکن است یک حمله نزولی در کارت های SOL باشد. (منبع: TradingView)

این سطح حمایت می‌تواند وضعیت را برای گاوهای SOL ایجاد کند یا آن را خراب کند، زیرا نقض این سطح تأییدی است بر یک حمله نزولی برای سرمایه‌گذاران SOL و قیمت SOL را تا 15 درصد کاهش می‌دهد. قیمت ضربه‌ای SOL باعث می‌شود که سد 31.59 دلاری دوباره آزمایش شود. خرس‌ها همچنین ممکن است این روند نزولی بالقوه را برای آزمایش مجدد 30 دلار گسترش دهند.

اگرچه سرمایه‌گذاران SOL خود را در وضعیت تاریکی می‌بینند، بستن کندل 4 ساعته بالای خط 200 SMA در 47.34 دلار به بالاترین سطح منجر می‌شود و تز نزولی را باطل می‌کند.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر