تجزیه و تحلیل قیمت 7/25: BTC، ETH، BNB، XRP، ADA، SOL، DOGE، DOT، MATIC، AVAX

بیت کوین و اکثر آلت کوین های اصلی به سطح حمایت فوری خود ریزش کرده اند، که نشان می دهد فروشندگان در سطوح بالاتر آماده ی هستند.

بیت کوین (بیت کوین) و اکثر آلت کوین های بزرگ شاهد رزرو سود در 25 جولای هستند زیرا خریداران موقعیت های خود را قبل از جلسه کمیته بازار آزاد فدرال در 26 جولای تا 27 جولای کاهش می دهند. موقعیت ها در رویداد

پس از اینکه بیت کوین نتوانست بالاتر از میانگین متحرک 200 هفته ای 22780 دلار باقی بماند، بسیاری از تحلیلگران دیدگاه نزولی خود را حفظ کردند. شریک CryptoQuant Venturefounder انتظار دارد فروش برای از سرگیری و بیت کوین ریزش می کند تا 14000 دلار قبل از اینکه کف ماکرو تایید شود.

عملکرد روزانه بازار ارزهای دیجیتال منبع: سکه 360

به نظر می رسد سرمایه گذاران نهادی در بازارها غایب هستند و وضعیت توسط سرمایه گذاران خرد انجام می شود. داده های شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره ای Glassnode نشان داد که سرمایه گذاران هلدینگ یک بیت کوین یا کمتر به شدت انباشته شده است “اکنون بیشتر از همیشه.”

آیا سرمایه‌گذاران خرده‌فروش می‌توانند به سرعت خرید خود ادامه دهند و یک کفی پایین‌تر از بیت‌کوین و آلت‌کوین قرار دهند؟ بیایید نمودارهای 10 ارز دیجیتال برتر را مطالعه کنیم تا متوجه شویم.

BTC/USDT

بیت کوین در 23 ژوئیه از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (21,857 دلار) بازگشت، اما خریداران نتوانستند مقاومت 23,363 دلار در 24 جولای را عبور کنند. این نشان می دهد که فروشندگان به شدت از مقاومت پیش رو دفاع می کنند.

نمودار روزانه BTC/USDT. منبع: TradingView

قیمت به میانگین متحرک نمایی 20 روزه بازگشته است، که سطح مهمی است که باید مراقب آن بود. اگر این سطح شکسته شود، ارز BTC/USDT می تواند به 20750 دلار کاهش پیدا کند. چنین حرکتی خروج از مثلث متقارن را باطل می کند.

متحرک نمایی 20 روزه در حال کاهش است و شاخص قدرت نسبی (RSI) به نقطه میانی کاهش یافته است که نشان دهنده تعادل بین عرضه و تقاضا است.

اگر قیمت به بالای 23363 دلار برسد، این برتری می تواند به نفع خریداران متمایل شود. اگر این اتفاق بیفتد، این ارز می تواند تا 28171 دلار و سپس به 30000 دلار افزایش پیدا کند. فروشندگان باید قیمت را به زیر خط حمایت ریزش کنند تا قدرت بیشتر را بدست آورند.

ETH/USDT

فروشندگان در چند روز گذشته با موفقیت از مقاومت بالای 1700 دلار دفاع کردند. با این حال، یک نکته مثبت جزئی این است که خریداران به اتر اجازه نداده اند (ETH) به زیر 1464 دلار کاهش پیدا کند که نشان دهنده خرید در سطوح پایین تر است.

نمودار روزانه ETH/USDT. منبع: TradingView

اگر قیمت یک بار دیگر به 1464 دلار بازگشت، ارز ETH/USDT می‌تواند برای چند روز دیگر به فعالیت محدود خود ادامه دهد. افزایش متحرک نمایی 20 روزه (1397 دلار) و RSI در منطقه مثبت نشان می دهد که مسیر کمترین مقاومت به سمت صعود است.

شکستن و تثبیت شدن بالای 1700 دلار می تواند نشانه از سرگیری روند صعودی باشد. سپس این ارز می تواند تا 2000 دلار افزایش پیدا کند.

اگر قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه ریزش کند، این دیدگاه مثبت می تواند باطل شود. اگر این اتفاق بیفتد، ارز ممکن است به 1280 دلار کاهش پیدا کند. بازگشت قوی به این سطح می تواند محدوده محدود ارز را بین 1280 تا 1700 دلار برای چند روز حفظ کند.

BNB/USDT

سکه بایننس (BNB) از خط روند نزولی در 23 ژوئیه رد شد که نشان می دهد فروشندگان با قدرت به دفاع از سطح ادامه می دهند. فروشنده ها اکنون تلاش خواهند کرد تا قیمت را به زیر میانگین‌های متحرک کاهش دهند.

نمودار روزانه BNB/USDT. منبع: TradingView

اگر آنها موفق شوند، ارز BNB/USDT می تواند خط پشتیبانی کانال صعودی را آزمایش کند. اگر قیمت از این سطح بازگردد، خریداران دوباره سعی خواهند کرد ارز را به بالای خط روند نزولی برانند و خط مقاومت کانال را به چالش ببرند.

احتمال دیگر این است که فروشندگان قیمت را به زیر خط حمایت کانال ببرند. اگر این اتفاق بیفتد، برتری به نفع فروشنده ها متمایل می‌شود و این ارز می‌تواند به حمایت قوی در 211 دلار کاهش پیدا کند.

XRP/USDT

موج دار شدن (XRP) در چند روز گذشته بین 0.30 دلار و 0.39 دلار تثبیت شده است. اگرچه قیمت در 23 ژوئیه از میانگین های متحرک حرکت کرد، صعود نتوانست به مقاومت بالای 0.39 دلار برسد. این نشان می دهد که تقاضا در سطوح بالاتر کاهش می یابد.

نمودار روزانه XRP/USDT. منبع: TradingView

فروشندگان تلاش می کنند قیمت را به زیر میانگین های متحرک کاهش دهند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، ارز XRP/USDT می تواند به تدریج تا 0.30 دلار کاهش پیدا کند. خریداران احتمالاً با تمام توان از این سطح دفاع می کنند زیرا اگر حمایت شکست بخورد، ارز می تواند روند نزولی را دوباره شروع کند.

از طرف دیگر، اگر قیمت از سطح فعلی بازگردد، خریداران دوباره سعی خواهند کرد مقاومت پیش رو را در 0.39 دلار از بین ببرند و یک حرکت صعودی جدید را آغاز کنند. سپس این ارز می تواند تا 0.50 دلار افزایش پیدا کند.

ADA/USDT

کاردانو (ADA) در 24 ژوئیه تلاش کرد تا از مقاومت بالای 0.55 دلار بالاتر برود اما فروشندگان با موفقیت از سطح دفاع کردند. این ممکن است باعث رزرو سود از سوی معامله گران کوتاه مدت شده باشد.

نمودار روزانه ADA/USDT. منبع: TradingView

فروشندگان تلاش می کنند قیمت را به زیر میانگین های متحرک کاهش دهند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، ارز ADA/USDT می تواند به 0.44 دلار کاهش پیدا کند. اگر قیمت از این سطح بازگردد، ارز ممکن است برای چند روز بین 0.44 تا 0.55 دلار در نوسان باشد.

احتمال دیگر این است که قیمت از میانگین متحرک بازگردد. اگر این اتفاق بیفتد، خریداران دوباره سعی می‌کنند این ارز را به بالای مقاومت بالای سر ببرند. اگر آنها موفق شوند، این ارز می تواند شتاب را افزایش دهد و تا 0.63 دلار و سپس به 0.70 دلار افزایش پیدا کند.

SOL/USDT

سولانا (SOL) شکست در برگشت به متحرک نمایی 20 روزه (39 دلار) نشان می دهد که حرکت صعودی ممکن است ضعیف شود. فروشنده ها تلاش خواهند کرد تا قیمت را به خط حمایت کاهش دهند، که سطح مهمی برای مراقبت است.

نمودار روزانه SOL/USDT. منبع: TradingView

اگر قیمت از خط حمایت خارج شود، خریداران تلاش دیگری برای فشار دادن ارز SOL/USDT به سمت مقاومت بالای 48 دلار انجام خواهند داد. خریداران باید این مقاومت را عبور کنند تا نشان دهنده تکمیل الگوی مثلث صعودی باشد. هدف این تنظیم صعودی 71 دلار است.

برعکس، اگر فروشنده ها قیمت را به زیر خط حمایت کاهش دهند، الگوی صعودی نفی خواهد شد. سپس این ارز می تواند تا 30 دلار کاهش پیدا کند. شکستن زیر این سطح نشان می دهد که فروشندگان دوباره کنترل خود را به دست گرفته اند.

DOGE/USDT

فروشندگان Dogecoin را کشیده اند (DOGE) پایین تر از میانگین های متحرک در 25 جولای که درها را برای کاهش به سمت خط روند باز می کند. خریداران احتمالاً از این سطح به طور تهاجمی دفاع می کنند.

نمودار روزانه DOGE/USDT. منبع: TradingView

اگر قیمت از خط روند بازگردد، خریداران تلاش خواهند کرد ارز DOGE/USDT را بالاتر از میانگین های متحرک برانند. اگر این اتفاق بیفتد، ارز می‌تواند به مقاومت پیش رو 0.08 دلار برسد. شکستن و بستن بالاتر از این سطح، یک الگوی مثلث صعودی را تکمیل می‌کند که هدف آن 0.11 دلار است.

برعکس، اگر قیمت به زیر خط روند ریزش کند، تنظیم صعودی نفی خواهد شد. این می تواند ارز را به 0.06 دلار و بعداً به حمایت مهم 0.05 دلار کاهش دهد.

مربوط: چرخش نزولی اتریوم؟ شتاب قیمت ETH پس از رد 1.6 هزار دلار کاهش می یابد

DOT/USDT

خریداران بارها نتوانستند پولکادوت را هل دهند (نقطه) بالاتر از SMA 50 روزه (7.47 دلار) در چند روز گذشته، نشان می دهد که فروشندگان به طور تهاجمی از سطح دفاع می کنند.

نمودار روزانه DOT/USDT. منبع: TradingView

ارز DOT/USDT در 25 جولای به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه (7.23 دلار) ریزش کرد. اگر فروشندگان قیمت را زیر این سطح حفظ کنند، این ارز می تواند به سمت حمایت قوی در 6 دلار کاهش پیدا کند. این سطح مهمی است که باید مراقب آن بود، زیرا شکستن و تثبیت شدن در زیر آن می‌تواند نشانه از سرگیری روند نزولی باشد.

احتمال دیگر این است که قیمت از سطح فعلی افزایش پیدا کند و به بالاتر از SMA 50 روزه برسد. اگر این اتفاق بیفتد، تقاضا را در سطوح پایین‌تر نشان می‌دهد. این ارز می تواند تا 8.79 دلار و بعداً به سطح روانی 10 دلار افزایش پیدا کند.

MATIC/USDT

چند ضلعی (MATIC) از خط مقاومت در 25 جولای رد شد، که نشان می دهد فروشندگان در راهپیمایی های کوچک می فروشند. فروشندگان تلاش خواهند کرد تا قیمت را به حمایت بعدی در 0.75 دلار کاهش دهند.

نمودار روزانه MATIC/USDT. منبع: TradingView

افزایش متحرک نمایی 20 روزه (0.75 دلار) و RSI در محدوده مثبت نشان می دهد که خریداران دارای یک برتری جزئی هستند. اگر قیمت به 0.75 دلار بازگشت، خریداران دوباره تلاش خواهند کرد ارز MATIC/USDT را به بالای خط مقاومت ببرند.

اگر آنها موفق شوند، این ارز می تواند تا سطح روانی 1 دلار افزایش پیدا کند. خریداران باید این مقاومت را عبور کنند تا حرکت صعودی را تا 1.26 دلار آغاز کنند.

در مقابل، اگر قیمت به زیر 0.75 دلار بشکند، نشان می دهد که حرکت صعودی ضعیف شده است. سپس این ارز می تواند تا 0.63 دلار کاهش پیدا کند.

AVAX/USDT

بهمن (AVAX) در 23 جولای یک الگوی کندل Doji و در 24 جولای یک الگوی کندل درون روز را تشکیل داد که نشان دهنده عدم تصمیم گیری در بین خریداران و فروشندگان است.

نمودار روزانه AVAX/USDT. منبع: TradingView

این عدم قطعیت در 25 جولای به سمت نزول کاهش یافت و ارز AVAX/USDT تا سطح شکسته شده در 21.35 دلار کاهش یافت. اگر قیمت با قدرت از این سطح بازگردد، نشان می دهد که خریداران در حال خرید با کاهش هستند.

این می تواند امکان تست مجدد را در 26.50 دلار افزایش دهد. شکست بیش از این مقاومت می تواند مسیر صعود را تا 29 دلار و سپس به 33 دلار باز کند.

برخلاف این فرض، اگر قیمت به زیر 21.35 دلار ریزش کند، ارز می‌تواند به خط حمایت ریزش کند. خریداران احتمالاً از این سطح به طور تهاجمی دفاع می کنند.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است. هنگام تصمیم گیری باید تحقیقات خود را انجام دهید.

داده های بازار توسط HitBTC تبادل.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس