تجزیه و تحلیل نصف شدن بیت کوین به پایین ترین سطح 24 هزار دلاری قبل از پایان سال 2022 اشاره دارد

معامله گران می گویند که قیمت فعلی بیت کوین با مدل نصف شدن بیت کوین مطابقت دارد و باعث می شود برخی از تحلیلگران پیش از پایان سال انتظار کاهش 24000 دلاری را داشته باشند.

یکی از محبوب ترین موضوعات بحث در جامعه کریپتو حول بیت کوین می چرخد.بیت کوین) چرخه نصف شدن چهار ساله و تأثیر آن بر قیمت بلندمدت ارز دیجیتال برتر.

قیمت بیت کوین در سال 2021 نتوانست به سطح 100000 دلاری که مدت ها پیش بینی می شد برسد و بسیاری از تحلیلگران ارز دیجیتال اکنون در مورد چشم انداز 6 تا 12 ماه آینده متعجب هستند.

در حال حاضر، قیمت بیت کوین زیر 40000 دلار معامله می شود و معیارهای تحلیل تکنیکال مختلف نشان می دهد که نزولی بیشتر احتمال بازگشت به محدوده 40000 تا 45000 دلار است. بیایید نگاهی به دیدگاه تحلیلگران در مورد چشم انداز بلندمدت بیت کوین بیندازیم.

نمودار 1 روزه BTC/USDT. منبع: TradingView

بیت کوین ممکن است در نوامبر یا دسامبر به پایین ترین سطح خود برسد

یک نمای کلی از چرخه چهار ساله این نظریه در یک موضوع توییتر توسط تحلیلگر ارز دیجیتال و کاربر مستعار توییتر “Wolves of کریپتو” مورد بحث قرار گرفت که تجزیه و تحلیل او نشان می دهد که “محتمل ترین پایین ترین سطح بازار نزولی برای بیت کوین در نوامبر/دسامبر 2022 رخ خواهد داد.”

نمودار 1 هفته ای BTC/USD. منبع: توییتر

این پیش‌بینی فرض می‌کند که اوج قیمت BTC 68789 دلاری در 10 نوامبر 2021، اوج آخرین چرخه را نشان می‌دهد و بازار در حال حاضر در مرحله اصلاحی است که معمولاً پس از یک چرخه بالا مشاهده می‌شود.

این تحلیلگر گفت،

SMA هفته 200، شاخص پایین بازار نزولی برای بیت کوین است که مدت ها مورد آزمایش قرار گرفته است، و از این رو، قیمت پایین احتمالاً در 24000 دلار قرار خواهد گرفت.

در صورت اجرای این مدل، قیمت بیت کوین در حدود آگوست یا سپتامبر سال 2023 به بالاتر از رکورد قبلی خود خواهد رسید.

بیت کوین “در اینجا کمی کمتر از ارزش به نظر می رسد”

ویلی وو، تحلیلگر مستقل بازار، احتمال اینکه قیمت بیت کوین قبل از پایان سال 2022 به پایین ترین حد خود برسد، اشاره کرد. ارسال شده نمودار زیر نشان می دهد که “سکه نارنجی در اینجا کمی کمتر از ارزش به نظر می رسد.”

نوسان ساز شوک بسیار مایع. منبع: توییتر

معیار “شوک عرضه بسیار مایع” تقاضا و عرضه در زنجیره را کمیت می کند و حرکت نسبی آن را در انحراف استاندارد از میانگین بلندمدت نشان می دهد.

همانطور که در نمودار بالا نشان داده شده است، هر بار که نوسانگر به اندازه مقدار فعلی کاهش می یابد، قیمت بیت کوین اندکی پس از آن وارد یک صعود شدید می شود.

وو گفت

زمان بدی نیست که سرمایه گذاران منتظر اجرای قانون بازگشت متوسط ​​باشند.

مربوط: بیت کوین بیش از 40 درصد نسبت به ATH خود کاهش یافته است، اما تحلیلگران زنجیره ای می گویند که در حال شروع به پایین آمدن است.

قیمت بیت کوین در میان مدت به پایین ترین سطح خود رسیده است

بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که بیت کوین می تواند در محدوده انباشت بهینه قرار داشته باشد، نکته ای که فیلیپ سوئیفت، تحلیلگر بازار ارز دیجیتال به آن اشاره کرده است. به گفته سوئیفت، نشانگر احساسات آدرس فعال (AASI) نشان می دهد که بیت کوین در منطقه خرید قرار دارد.

نشانگر احساسات آدرس فعال منبع: توییتر

به گفته سوئیفت، AASI در حال حاضر “بازگشت به منطقه سبز” است که نشان می دهد “تغییر قیمت بیت کوین در سطح معقولی نسبت به تغییر آدرس فعال است.”

سویفت گفت

“این ابزار نرخ ضربه خوبی در بازارهای گاوی و خرسی برای نشان دادن یک پایین ترین سطح میان مدت دارد.”

در واقع، بررسی موارد قبلی که در آن AASI به سطوحی مشابه با قرائت فعلی خود رسید، نشان می‌دهد که قیمت BTC تقریباً در همان زمان به پایین‌ترین حد خود رسیده و در هفته‌ها و ماه‌های بعدی به بالاترین سطح خود ادامه می‌دهد.

به طور کلی، به نظر می رسد که عملکرد قیمت بیت کوین مطابق با چرخه 4 ساله قبلی است، البته با افزایش درصدی کمتر از حد انتظار.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس