بایننس کوین (BNB) علی‌رغم بررسی‌های نظارتی که بایننس در چند ماه گذشته با آن مواجه شده بود، روند صعودی داشته است. این توکن پس از تقریباً رسیدن به 600 دلار، افزایش قیمت چشمگیر 13.7 درصدی را ثبت کرد و تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که بالاترین رکورد جدید (ATH) ممکن است در چند ماه آینده برسد.

آیا هزینه یک ATH جدید روشن است؟

با افزایش بازار کریپتو، بیت کوین ادامه دارد به ATH بعد از ATH ضربه بزند و قیمت آلت کوین ها همچنان سطوح روند صعودی قبلی را به دست می آورند. BNB از این قاعده مستثنی نبوده است. در 24 ساعت گذشته بیش از 13.7 درصد افزایش یافت و نزدیک به یک سطح حمایت حیاتی است که می تواند توکن را در این چرخه حتی بالاتر ببرد.

افزایش قیمت را می توان به پویایی بازار و عملکرد BTC نسبت داد. با این حال، به نظر می‌رسد که معرفی اخیر ether.fi (ETHFI) به بایننس لانچپول، این قیمت را افزایش می‌دهد، زیرا به کاربران اجازه می‌دهد تا ETHFI را با قرار دادن BNB خود کشاورزی کنند.

Altcoin Sherpa، تحلیلگر کریپتو، پیش بینی خود را برای توکن به اشتراک گذاشت زیرا قیمت آن به 600 دلار نزدیک شد. این تحلیلگر معتقد است که با توجه به عملکرد BNB فعلی، مسیر رسیدن به سطح قبلی ATH روشن است: “این یکی به راحتی به ATH می رود و این یک نوع IMO آشکار بود.”

در این پست، تحلیلگر نموداری را به اشتراک گذاشت که عملکرد BNB را از زمان ATH 686.3 دلاری آن نشان می‌دهد که در حال حاضر تنها 13.51 درصد با آن فاصله دارد. توکن دارد ثبت شده است از سال 2024 عمدتاً هر هفته شمع های سبز و از فوریه فقط شمع های سبز هفتگی استفاده می شود.

در ماه گذشته، قیمت BNB از نوسان بین محدوده قیمتی 300 تا 320 دلار به 520 تا 590 دلار رسید که نشان دهنده افزایش بیش از 80 درصدی است.

با وجود پیش بینی آفتابی، Altcoin Sherpa روزهای ابری را رد نمی کند. این تحلیلگر انتظار عقب نشینی در طول مسیر را دارد اما پیش بینی می کند که BNB در چند ماه آینده ATH را “به طور کامل” بشکند.

به طور مشابه، نام مستعار معامله گر و تحلیلگر ارز دیجیتال، کاپیتان فایبیک برجسته شده است این توکن از زمان پیش‌بینی جدول زمانی ATH در پایان سال 2023 بیش از 120 درصد افزایش یافته است. در اواخر دسامبر، معامله‌گر پیش‌بینی کرد که BNB در نیمه اول سال 2024 به یک ATH جدید خواهد رسید و عملکرد فعلی ظاهراً این موضع را دوباره تأیید می‌کند.

عملکرد قیمت BNB

با وجود بررسی‌های قانونی اخیر بایننس، BNB توانسته مسیر بازیابی خود را حفظ کند. طبق گفته صندوق سرمایه گذاری ارز دیجیتال Split Capital، این توکن دارای شده است اضافه بیش از 50 میلیارد دلار سرمایه در بازار از زمانی که مبادله با وزارت دادگستری (DOJ) به مبلغ 4 میلیارد دلار در ماه نوامبر تسویه حساب شد.

ارزش بازار BNB 91.22 میلیارد دلار نشان دهنده یک 10 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته با این معیار، توکن چهارمین ارز دیجیتال بزرگ در بازار است. به همین ترتیب، حجم معاملات آن به میزان قابل توجهی 50 درصد در روز گذشته افزایش یافت.

طبق داده‌های CoinMarketCap، اوایل امروز، قیمت به 599.8 دلار رسید که تنها چند سنت با رسیدن به محدوده قیمتی 600 دلار فاصله داشت. در زمان نگارش این مقاله، BNB با قیمت 595.6 دلار معامله می شد که افزایش قیمت 38.6 درصدی در هفت روز گذشته بود.

BNB is trading at $595.6 in the 4-hour chart. Source: BNBUSDT on TradingView.com

تصویر برجسته از Unsplash.com، نمودار از TradingView.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر