تحلیلگران در روز زمین می گویند استخراج بیت کوین به طور طبیعی به سمت انرژی سبز جذب می شود

روز زمین 2022 روز خوبی است تا مشخص شود که چگونه عملیات استخراج کریپتو به طور طبیعی به سمت منابع انرژی ارزان‌تر و پاک‌تر جذب شده است.

22 آوریل روز زمین است و با توجه به پایداری زیست محیطی که یکی از موضوعات مهم در بحث جهانی پیرامون استخراج بیت کوین است، تحلیلگران می گویند که صنعت به طور طبیعی به سمت منابع انرژی پاک تر و ارزان تر جذب شده است.

طبق یک ژانویه گزارش شورای استخراج بیت کویندر سه ماهه چهارم سال 2021، صنعت استخراج بیت کوین در جهان با 58.5 درصد انرژی تجدیدپذیر کار می کرد.

ترجیح انرژی پاک به دلیل ترکیبی از وجدان زیست محیطی است، فشارهای سیاسی، و چشم به خط پایین. این منجر به یک تغییر دریایی می شود که می تواند اثرات موجی داشته باشد که فراتر از استخراج بیت کوین (BTC) بر روی سیستم های شبکه برق در سراسر جهان است.

ماینرهای بیت کوین در نروژ به لطف دسترسی این کشور به نیروگاه های آبی و دیگر انرژی های تجدیدپذیر، پاک تر از هر جای دیگری در کره زمین هستند. در واقع 100 درصد برق نروژ از آن تولید می شود تجدید پذیر انرژی.

از 157 تراوات ساعت (TWh) انرژی نروژ که در سال تولید می شود، 88 درصد از برق آبی است و نیروی باد و حرارت باقی مانده را تشکیل می دهند.

معدنچیان از انرژی تجدیدپذیر استفاده می کنند تولید حدود 1% بر اساس داده های شرکت تحقیقاتی بلاک چین، از کل هش بیت بیت کوین CoinShares.

نروژ حدود 1٪ از کل هش بیت بیت کوین را به اشتراک می گذارد: CoinShares

ماس ناکاچی مدیر عامل عملیات استخراج بیت کوین XBTO گروه XBTO مستقر در میامی است. عملیات استخراج XBTO که در سال 2015 تأسیس شد، بیش از 25 میلیون دلار در سال هزینه می برد و ادعا می کند که به طور کامل از منابع انرژی تجدید پذیر تامین می شود.

او معتقد است «نیروی آبی یکی از قابل اعتمادترین منابع انرژی تجدیدپذیر در دسترس ما است.»

نیروی باد به آب و هوا و انرژی خورشیدی به نور روز بستگی دارد، اما رودخانه‌ها می‌توانند در تمام طول روز هر روز جریان داشته باشند – و در مناطق مختلف می‌توان آب را در سربالایی‌ها در دوره‌های اوج مصرف به عنوان راهی برای ذخیره انرژی اضافی برای راه‌اندازی ژنراتورها در صورت نیاز پمپ کرد. ناکاچی به کوین تلگراف گفت:

بهره برداری از نیروی برق آبی یک مکانیسم موثر برای حفظ کارآمدترین استخراج ممکن باقی مانده است.

در حالی که یک فوریه مطالعه منتشر شده در تحقیقات انرژی و علوم اجتماعی ژورنال به این نتیجه رسید که «ارز دیجیتال با طراحی ناپایدار است»، ناکاچی معتقد است که یک مسیر ساده برای عملیات ماینینگ برای توسعه یک مدل پایدار از نظر اقتصادی و محیطی وجود دارد:

اولویت دادن به نوعی انرژی پاک برای تامین انرژی اکثر عملیات، در دراز مدت، یک مدل پایدار برای عملیات معدنکاری موفق است.

مانند توسط Cointelegraph گزارش شده استگزینه دیگری که در تگزاس مورد بررسی قرار می گیرد، استفاده از مراکز داده انعطاف پذیر است که می توانند از شبکه عمومی به تولید موقت انرژی پاک خود از مولدهای انرژی اختصاصی برای کاهش استرس در شبکه در طول دوره های تقاضای خرده فروشی بالا، تغییر مکان دهند.

مربوط: Marathon Digital معدن BTC مونتانا را به دنبال بی طرفی کربن حرکت می دهد

دنیل باتن، کارآفرین فناوری و محیط زیست خودخوانده، روشی چند جانبه را توصیف کرد که در آن صنعت استخراج بیت کوین در حال ایجاد تغییرات مثبت در 22 آوریل است. پادکست از Brave New Coin. باتن استدلال کرد که استخراج بیت کوین مشوق ساخت نیروگاه های انرژی تجدیدپذیر است و به کربن زدایی شبکه های برق کمک می کند.

باتن معتقد است استخراج بیت کوین باعث افزایش تقاضا برای برق و در نتیجه سرمایه گذاری در نیروگاه های انرژی تجدیدپذیر می شود. ماینینگ برای منابع انرژی متناوب مناسب است و می توان آن را به راحتی به مناطق دوردست منتقل کرد تا از تولید بیش از حد برق تجدیدپذیر بهره برد.

تنها مشکلی که باتن می بیند این است که صنعت ممکن است به اندازه کافی بزرگ نباشد که تمام انرژی های تجدید پذیر مورد نیاز را تشویق کند:

تنها نگرانی واقعی من این است که آیا استخراج بیت کوین به برق کافی نیاز دارد تا به ما در ایجاد این شبکه در حد نیاز کمک کند؟

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس