قبل از رویداد هاوینگ بیت‌کوین، قیمت بیت‌کوین شاهد بی‌ثباتی قابل‌توجهی بود، اما از آن زمان به بعد افزایش یافت و به سطح 66000 دلار رسید و باعث پیش‌بینی‌های صعودی از سوی تحلیلگران برتر ارزهای دیجیتال در مورد مسیر آینده سکه شد.

کاپیتان فایبیک، تحلیلگر و معامله گر ارزهای دیجیتال، با یک موضوع جذاب ظاهر شده است. پیش بینی، بر روایتی تأکید می کند که به طور بالقوه می تواند قیمت بیت کوین را به مرز 100000 دلار در ماه های آینده برساند.

بیت کوین در آستانه صعود قابل توجه به 100000 دلار است

به گفته کاپیتان فایبیک، بیت کوین توانسته است سطح حمایت 60000 دلاری را در پی افزایش سرمایه گذاران در بازار حفظ کند. در نتیجه، بزرگترین دارایی ارز دیجیتال بر اساس ارزش بازار در حال حاضر بازگشتی قوی دارد.

به گفته فایبیک، این سرمایه گذاران صعودی باید سطح مقاومت حیاتی 72000 دلار را پس بگیرند تا شاهد صعودی بزرگ به سطح قیمت 100000 دلار باشند. این سناریو به عنوان پرتو امیدی برای جامعه ارزهای دیجیتال عمل می کند و گمانه زنی ها را برانگیخته و بر پیش بینی ها در مورد پتانسیل بیت کوین برای رشد آینده تأثیر می گذارد. با توجه به تاثیر پیش‌بینی‌شده نصف شدن بیت کوین و گاوها، سطح 72000 دلار می تواند در کوتاه مدت محقق شود.

افزایش احتمالی تا 100000 دلار | کاپیتان فایبیک در X

این کارشناس قبلاً تاکید کرده بود که شمع هفتگی بیت کوین بالاتر از میانگین متحرک نمایی (EMA) 10 بسته می شود و نشان می دهد که گاوها همچنان کنترل بازار را در دست دارند. پس از انتشار کانال نزولی در اکتبر سال گذشته، BTC Bulls به طور محکم EMA10 هفتگی را تضمین کرد و باعث شد که تحلیلگر ارز دیجیتال هدف بعدی قیمت خود را برای دارایی دیجیتال 100000 دلار قرار دهد.

فایبیک همچنین اشاره کرد که شاخص قدرت نسبی روزانه (RSI) برای بیت کوین از یک الگوی گوه در حال سقوط پدید آمده است. این شکست حاکی از آن است که افزایش 15 تا 20 درصدی ارزش بیت کوین در افق است.

در همین حال، در بازه زمانی روزانه، شکل‌گیری پرچم صعودی در حال انجام است و در صورت خروج از پرچم صعودی، Faibik پیش‌بینی می‌کند که تا ماه مه یک بالاترین رکورد جدید برای بیت‌کوین وجود داشته باشد.

آیا سطح قیمت 1.5 میلیون دلاری برای BTC امکان پذیر است؟

یکی از صعودی ترین پیش بینی ها برای بیت کوین در سال جاری از سوی مدیر اجرایی (مدیر عامل) Ark Invest انجام شد. کتی وود. مدیرعامل پیش‌بینی می‌کند که دارایی دیجیتال تا سال 2030 بیش از 2000 درصد افزایش یابد و به 1.5 میلیون دلار برسد.

در طول یک مصاحبه در هنگ کنگ، وود پیش بینی های خود را برای BTC تکرار کرد، که توسط یک تحقیق کامل که شامل بررسی های موسسه و ارزیابی نوسانات بازار بود، پشتیبانی شد.

او اظهار داشت:

این سوال از زوایای مختلف از من پرسیده شده است، و تجزیه و تحلیل ما از دیدگاه های متعدد نشان می دهد که تا سال 2030، بیت کوین می تواند به 1.5 میلیون دلار افزایش یابد. این پیش بینی قیمت بر اساس نظرسنجی از موسسات و با استفاده از تحلیل نرخ تنزیل و نوسانات صورت می گیرد.

در ابتدا، پیش بینی وود برای بیت کوین 600000 دلار در شش سال آینده تخمین زده شد. با این حال، با توجه به اثر صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF)او اکنون معتقد است که این سکه پتانسیل رسیدن به 1.5 میلیون دلار را دارد.

بیت کوین
معامله بیت کوین با 66567 دلار در نمودار 1 بعدی | منبع: BTCUSDT در Tradingview.com

تصویر برجسته از iStock، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر