تحلیلگران می گویند بیت کوین «از قبل تسلیم شده است» و هدف آن 41.3 هزار دلار به عنوان بالاترین سطح نگهداری است.

داده های زنجیره ای نشان می دهد که بازار “از قبل تسلیم شده است” و معامله گران یک الگوی تحلیل تکنیکال صعودی را با هدف شکست نزدیک به سطح 41300 دلار شناسایی می کنند.

تلاش معامله گران برای ایجاد حرکت صعودی پایدار در سراسر بازار ارزهای دیجیتال در 20 آوریل پس از کاهش قیمت ها در جلسه معاملات بعد از ظهر ادامه یافت و ApeCoin (APE) به نظر می رسد یکی از معدود توکن هایی باشد که رکود فعلی بازار را به چالش می کشد.

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می دهد که تلاش صبح زود توسط بیت کوین (بیت کوین) گاوهای نر بالای 42000 دلار به شدت توسط خرس‌ها رد شدند، که منجر به عقب نشینی به حداقل روزانه 40825 دلار شد قبل از اینکه قیمت به بالای 41000 دلار بازگردد.

نمودار 1 روزه BTC/USDT. منبع: TradingView

در اینجا نگاهی می اندازیم به آنچه که چندین تحلیلگر بازار در مورد ضعف بیت کوین می گویند و معامله گران به چه سطوحی به عنوان نقطه خوبی برای باز کردن موقعیت های جدید نگاه می کنند.

نهنگ ها نزدیک به 40000 دلار جمع می شوند

طبق گفته شرکت داده های زنجیره ای Whalemap، حجم قابل توجهی در نزدیکی سطح قیمت 40000 دلار وجود دارد.

مشخصات حجم نهنگ بیت کوین. منبع: توییتر

نقشه نهنگ گفت،

بخش قابل توجهی از نهنگ‌ها در حال حاضر بین 38000 تا 42000 دلار هستند. منطقه حیاتی برای بیت کوین بالاتر از آن – صعودی. زیر آن – نزولی.”

تحلیلگران می گویند که بیشتر بازار در حال حاضر تسلیم شده است

مشابه مشاهدات انجام شده توسط Whalemap، تحلیلگران گلس‌نود خاطرنشان کردند که «مقدار زیادی از عرضه سکه بین 38000 تا 45000 دلار دوباره جمع‌آوری شده است، که محدوده قیمت اولیه تجمیع بازار فعلی است.»

وقتی داده‌ها بین دارندگان بلندمدت (LTH) و دارندگان کوتاه‌مدت (STH) تجزیه می‌شوند، که با آستانه نگهداری 155 روزه تعیین می‌شود، تنها تعداد کمی از STH‌هایی که بین 50000 تا 60000 دلار خریده‌اند همچنان نگه دارند. بیشتر «خریداران برتر» احتمالاً قبلاً تسلیم شده اند.

بیت کوین STH و LTH UTXO توزیع قیمت را متوجه شدند. منبع: Glassnode

طبق گفته گلس‌نود، درصد زیادی از تقاضای فعلی STH «بین 38000 تا 50000 دلار دسته‌بندی می‌شود که تأیید می‌کند که سرمایه‌گذاران همچنان ارزش را در این محدوده قیمتی می‌بینند».

این واقعیت که 15.2 درصد بیت کوین در اختیار LTH ها در حال حاضر زیانده است نشان می دهد که بسیاری از LTH ها توسط جدیدترین اصلاحات بازار بر اساس گفته های گلاسنود «محافظه شده اند»، نتیجه ای که معمولاً «در مراحل پایانی» دیده می شود. بازارهای نزولی، که بیشتر آنها قبل از یک رویداد نهایی تسلیم شدن بود.

گلس‌نود این فرضیه را مطرح کرد که برخی از ضعف‌های فعلی در بازار می‌تواند ناشی از ترس از تسلیم بیشتر باشد، که باعث می‌شود معامله‌گران در حاشیه منتظر بمانند تا چنین رویدادی رخ دهد.

گلاسنود گفت،

با این حال، در ظاهر، به نظر می رسد که بخش عظیمی از بازار از قبل تسلیم شده است، به شیوه ای آماری قابل توجه، و جریان انعطاف پذیر تقاضا بین 35000 تا 42000 دلار بی سر و صدا این سمت فروش را به طور کامل جذب کرده است.

مربوط: قیمت بیت کوین به بالاترین حد 10 روزه رسید زیرا معامله گر می گوید 42 هزار دلار جایی است که بیت کوین جالب می شود

بیت کوین باید سطح 41300 دلار را حفظ کند

کاربر مستعار توییتر «ابنسا» گفت برای تکمیل الگوی معکوس سر و شانه در نمودار 4 ساعته، قیمت بیت کوین باید به بالای 41300 دلار برسد.

نمودار 4 ساعته BTC/USD. منبع: توییتر

به گفته Abnessa، بیت کوین در حال حاضر “در تلاش است تا این سطح را پس از شکست شکست خورده حمایت/مقاومت (S/R) پس بگیرد.”

برای ایجاد صعودی مورد، بیت کوین باید “با موفقیت S/R خط روند نزولی فعلی را برگرداند” و “حمایت را تا خط گردن سبز بازیابی کند”، بنابراین تنظیمات معکوس سر و شانه ها را تکمیل می کند.

در مورد نزولی مورد، یک آزمایش مجدد ناموفق 41,300 دلاری منجر به “شکست در زیر پرچم خرس” می شود و “همچنین به معنای برگرداندن S/R مقاومت در برابر گوه در حال افزایش به عنوان پشتیبانی است.” اگر این اتفاق بیفتد، Abnessa یک “هدف حداقل 35000 دلاری” را پیش بینی می کند.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر به 1.909 تریلیون دلار و نرخ تسلط بیت کوین 41.1 درصد است.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس