دنبال کردن رویداد نصف شدن در 19 آوریل، قیمت بیت کوین عملکرد گیج کننده ای را نشان داد. بیت کوین در ابتدا نزدیک به 10 درصد افزایش یافت و تا 67020 دلار در 24 آوریل معامله شد. با این حال، در دو روز گذشته، قیمت دارایی دیجیتال افزایش یافته است. 6.49 درصد کاهش یافت، به زیر قیمت 63000 دلار سقوط کرد.

همانطور که انتظار می رفت، چنین عملکرد منفی توجه سرمایه گذاران و دلالان بازار را به خود جلب کرده است. به طور خاص، تحلیلگر مشهور با X handle Rekt Capital تئوری در مورد کاهش قیمت بیت کوین و شاید بینشی در مورد تغییرات قیمت آتی رهبر بازار کریپتو ارائه کرده است.

کاهش قیمت بالقوه بیت کوین در آینده؟

در یک پست X در 26 آوریل، Rekt Capital اعلام کرد که بیت کوین اکنون وارد “منطقه خطر” پس از نصف شدن شده است. این تحلیلگر این پدیده را دوره ای توصیف کرد که طی آن بیت کوین از لحاظ تاریخی اصلاحات قیمتی را پس از رویداد نصف شدن تجربه کرده است. Rekt Capital اشاره کرد که در سال 2016، بیت کوین این کاهش قیمت را در سه هفته پس از رویداد Halving ثبت کرد. در این مدت، قیمت توکن 11 درصد کاهش یافت.

این تحلیلگر فرض می کند که بیت کوین اکنون در «منطقه خطر» پس از نصف شدن در چرخه صعودی فعلی به دنبال کاهش قیمت آن در دو روز گذشته قرار دارد. شایان ذکر است که اگر بیت کوین در این مرحله حرکت قیمت گذشته را منعکس کند، توکن ممکن است به سمت 60000 دلار حرکت کند. با این حال، Rekt Capital بیان می کند که اگر رهبر بازار کریپتو چنین سرنوشتی را تجربه کند، ظرف دو هفته آینده خواهد بود.

در زمان نگارش، بیت کوین معامله می کند حدود 62672 دلار با کاهش 2.44 درصدی در روز گذشته. این کاهش قیمت نشان دهنده عملکرد منفی BTC در ماه گذشته است که در آن 11.16 درصد از ارزش بازار خود را از دست داده است.


BTC trades at $63,023 on the daily chart | Source: BTCUSD chart on Tradingview.com

ETF های بیت کوین ورودی جزئی را ثبت می کنند. خروجی خالص به 217 میلیون دلار رسید

مطابق با داده های SoSoValue، بازار بیت‌کوین اسپات ETF در 25 آوریل جریان خروجی خالص به میزان 217 میلیون دلار را ثبت کرد. جای تعجب نیست که GBTC Grayscale 138 میلیون دلار از این ارقام را به خود اختصاص داده است زیرا مجموع خروجی آن اکنون به 17 میلیارد دلار رسیده است.

قابل ذکر است، برای اولین بار، FBTC Fidelity و BRRR Valkyrie به ترتیب 22 و 20 میلیون دلار خروجی خالص تولید کردند. در همین حال، ARKB شرکت ARK Invest و BITB Bitwise نیز در روز پنجشنبه با ضرر سرمایه گذاری مواجه شدند.

جالب اینجاست که سایر ETF های بیت کوین اسپات، به جز EZBC فرانکلین تمپتون، که ورودی خالص 1.87 میلیون دلاری داشت، جریان خالص صفر را ثبت کردند. در زمان نگارش این مقاله، ارزش ETF های نقدی بیت کوین در مجموع 128 میلیارد دلار است که نشان دهنده رشد قابل توجهی از زمان شروع معاملات آنها در 11 ژانویه است.

تصویر برجسته از The Economic Times، نمودار از Tradingview

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر