از آنجایی که قیمت بیت کوین و اتریوم برای طولانی ترین مدت در حال حاضر نزولی باقی مانده است. از سوی دیگر، ApeCoin که به سختی به بالای 40000 دلار برای BTC رسیده و از 3000 دلار برای ETH نمی‌گذرد، با پیش‌بینی قیمت تا 100 دلار تا سال 2030 در تب و تاب است.

و برای فکر کردن، سکه فقط در حال گرم شدن است.

بیت کوین و اتریوم هر دو با مشکل مواجه بوده اند و از آوریل 20 درصد کاهش یافته اند. در همین حال، رنگین کمان و آفتاب اخیر برای ApeCoin، یک سکه متصل به مجموعه Bored Ape Yacht Club NFT است که اکنون به عنوان یک سکه ۷ میلیارد دلاری نامگذاری شده است.

مطلب پیشنهادی | این بالون آلتکوین DEX با ارزش 47 درصد در مواجهه با رکود بازار ارزهای دیجیتال

پیش بینی قیمت

اکنون، غول‌های ارز دیجیتال و کارشناسان اخیراً پیش‌بینی قیمت ApeCoin را اعلام کردند، زیرا طی یک هفته پس از فروش NFT، به 50 درصد افزایش یافت.

دیمیتریو سالامپاسیس، سخنران و مدرس فین‌تک در دانشگاه فناوری سوئینبرن، نسبت به ApeCoin بسیار خوش‌بین و خوش‌بین است. پیش بینی فعلی او 45 دلار است. با این حال، او می گوید که ارزش ApeCoin در سال 2030 10 دلار خواهد بود.

عجله یا تبلیغات مداوم با NFTها بر عملکرد سکه تأثیر زیادی دارد. Salampasis احساس می کند که کریپتو در برخی مواقع بیش از حد هایپ شده است و به تدریج ارزش خود را در طول زمان از دست می دهد.

با این حال، Salampasis معتقد است که اکنون بهترین زمان برای فروش ApeCoin است. با این حال، برخی از اعضای پانل او فکر می کنند که زمان HODL APE فرا رسیده است. با این حال، چند درصد می گویند که اکنون قطعا زمان خرید است.

فرد Schebesta یکی از بنیانگذاران Finder نیز پیش بینی خود را ارائه کرد. او گفت که APE می تواند تا پایان سال 2022 به 20 دلار برسد، تا پایان سال 2025 به 50 دلار برسد و در نهایت تا سال 2030 به 100 دلار برسد.

BTC total market cap at $738.16 billion on the daily chart | Source: TradingView.com

APE چیست؟

ApeCoin یک توکن مبتنی بر اتریوم از Bored Ape Yacht Club (BAYC) NFT توسط Yuga Labs است. آنها بیش از 10000 مجموعه هنری منحصر به فرد میمون های دیجیتال بی حوصله دارند.

ApeCoin DAO نیز توسط بنیاد میمون مدیریت می شود. سرمایه گذارانی که NFT های Bored Ape را خریداری می کنند نیز واجد شرایط دریافت توکن های APE با هزینه صفر هستند.

علاوه بر این، سرمایه‌گذاران می‌توانند آنها را مجدداً بفروشند یا حتی از آنها در برندسازی محصول خود استفاده کنند. ApeCoin اخیراً افزایش یافته است زیرا بر خلاف سایر ارزهای دیجیتال، به بازارهای دیگر مانند استفاده از NFT و متاورس گسترش یافته است.

امکانات و پتانسیل های ارز دیجیتال، NFT و به طور کلی بلاک چین آنقدر نامحدود است که هنوز نمی توان یک پیش بینی یا پیش بینی کلی انجام داد.

APE – لرزش زمین در متاورس

APE نشانه آینده است. این به طور خاص برای پشتیبانی از فعالیت های تحت رهبری جامعه در اکوسیستم APE طراحی شده است. این یک پروتکل غیرمتمرکز است که در نهایت یک فرهنگ پر رونق را در متاورس تعریف می کند.

شک در شرکت کنندگان می گویند که افزایش APE فقط بر اساس تبلیغات است، در حالی که متخصصان کریپتو وجود دارند که معتقدند برای مدت طولانی در راه است.

آزمایشگاه‌های یوگا اکنون به عنوان تراشه آبی در رده NFT به خصوص پس از خرید کریپتوپانک شناخته می‌شوند.

ApeCoin با اکوسیستم و جامعه خود، موظف است در متاورژن زمین را تکان دهد.

مطلب پیشنهادی | حجم معاملات تتر (USDT) در سه ماهه اول به 5.3 تریلیون دلار کاهش یافت

Featured image from The VR Soldier, chart from TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر