به دنبال چهارم نصف شدن بیت کوینRekt Capital، یک معامله‌گر و کارشناس محبوب ارزهای دیجیتال، روایت قانع‌کننده‌ای درباره مسیر آینده بیت‌کوین ارائه کرده است و پیش‌بینی می‌کند که دارایی کریپتو می‌تواند این چرخه صعودی را در سال بعد به اوج برساند. رکت کپیتال تحلیل و بررسی بر این احتمال تاکید می کند که این چرخه فعلی می تواند روندهای چرخه هاوینگ گذشته را تکرار کند و BTC را برای سودهای قابل توجه در ماه های آینده قرار دهد.

بیت کوین می تواند چرخه نصف شدن گذشته را منعکس کند

به گفته این تحلیلگر، بیت کوین طی 518 روز پس از هاوینگ در چرخه 2015-2017 به بالاترین حد خود رسید. در همین حال، پس از رویداد در چرخه صعودی 2019-2021، دارایی دیجیتال در عرض 546 روز به بالاترین سطح خود رسید. این نشان می‌دهد که این رویداد همیشه رشد گسترده‌ای را برای دارایی ارزهای دیجیتال پیشرو داشته است.

بر اساس گزارش Rekt Capital، در صورت حفظ روند گذشته، صعود بعدی بازار صعودی ممکن است بین 518 تا 546 روز پس از هالوینگ چهارم که اخیراً به پایان رسیده اتفاق بیفتد، به ویژه در اواسط سپتامبر یا اواسط اکتبر سال 2025.

این تحلیلگر خاطرنشان کرد که در این چرخه بیت کوین در حال حاضر حدود 220 روز شتاب می گیرد. بنابراین، زمان طولانی تر بیت کوین پس از این نصف شدن، برای همگام سازی مجدد این چرخه فعلی با چرخه رویدادهای قبلی بهتر است.

BTC در اواسط سپتامبر و اواسط اکتبر 2025 به اوج خود می رسد | منبع: Rekt Capital در X

Rekt Capital همچنین اشاره کرد که بیت کوین در سه هفته پس از هاوینگ، طبق داده های تاریخی سال 2016، کاهش بیشتری را تجربه کرده است. او این دوره را به عنوان “منطقه خطرناک” پس از هالوینگ نامگذاری کرده است، این جایی است که احتمال نوسانات نزولی وجود دارد. در محدوده پایین محدوده تجمع مجدد.

در سال 2016، تقریباً 21 روز پس از وقوع، بیت کوین قبل از اینکه به سمت صعود حرکت کند، یک افت طولانی -11 درصدی را تجربه کرد. با این حال، داده های سال 2016 نشان می دهد که اگر نوسانات نزولی در این چرخه حول محدوده پایین انباشت مجدد وجود داشته باشد، ممکن است طی 15 روز آینده رخ دهد.

اگرچه منطقه خطر پس از هالوینگ در 15 روز به پایان می رسد، داده های سال 2016 نشان می دهد که ممکن است در این دوره نوسانات منفی وجود داشته باشد و احتمالاً به محدوده پایین 60600 دلار برسد.

فاز پارابولیک برای بیت کوین

شایان ذکر است که Rekt Capital پیش بینی می کند a فاز سهموی پس از پایان مرحله انباشت مجدد. در طی این مرحله، بیت کوین معمولاً شاهد رشد عظیمی است که در تمام طول مسیر به بالاترین حد خود می رسد.

در هالوینگ های قبلی، بیت کوین از نظر تاریخی تا 150 روز در این محدوده انباشت مجدد تثبیت می شد تا در نهایت وارد فاز سهموی شود. هنگامی که بیت کوین از مرحله انباشت مجدد خارج شد، Rekt Capital انتظار دارد که بیت کوین تا سپتامبر امسال در صورتی که در بازه زمانی ذکر شده تثبیت شود، یک صعود سهموی خواهد داشت.

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین بیش از 5 درصد در 7 روز گذشته کاهش یافت و با قیمت 62504 دلار معامله شد. در حال حاضر، ارزش بازار آن 1.53 درصد کاهش یافته است، در حالی که حجم معاملات آن در 24 ساعت گذشته بیش از 22 درصد افزایش یافته است.

بیت کوین
معامله بیت کوین با 62679 دلار در نمودار 1 بعدی | منبع: BTCUSDT در Tradingview.com

تصویر برجسته از iStock، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر