در میان قدرت تازه ای که اخیراً توسط بیت کوین به نمایش گذاشته شده است، مایکل ون دی پوپ، تحلیلگر و معامله گر ارزهای دیجیتال به رسمیت شناخته شده است. ارایه شده یک پیش‌بینی جذاب برای BTC، که نشان می‌دهد دارایی کریپتو احتمالاً در این چرخه صعودی به آستانه 300000 دلار می‌رسد.

قیمت بیت کوین در این چرخه در ارتفاعات بی سابقه ای هدف گذاری شده است

در طول ماه گذشته، قیمت از بیت کوین در حال تثبیت بوده و نتوانسته است رشد خود را فراتر از قله جدید 73000 دلاری خود حفظ کند. با این حال، همه چیز می تواند به زودی تغییر کند، زیرا مایکل ون دی پوپ انتظار دارد که سکه در کوتاه مدت به شدت افزایش یابد.

پیش بینی او با پیش بینی در مورد آینده همزمان است نصف شدن بیت کوین انتظار می رود در کمتر از 12 روز اتفاق بیفتد و خوش بینی را در جامعه کریپتو تقویت کند.

به گفته این کارشناس، بزرگترین دارایی ارز دیجیتال بر اساس ارزش بازار همچنان مقاومت قابل توجهی را تجربه می کند. با این وجود، اگر بیت کوین بتواند از این منطقه خارج شود، سکه می تواند در ماه های آینده شاهد پیشرفت به سمت بالاترین رکوردهای جدید باشد.

بیت کوین احتمالاً در این چرخه به 300000 دلار می رسد | منبع: مایکل ون دی پوپ در X

با توجه به اینکه بیت کوین پوپ معتقد است که قیمت 70000 دلار قبل از رویداد نصف شدن به سطح بی‌سابقه افزایش می‌یابد، به‌ویژه که در این دوره صعودی به 300000 دلار می‌رسد.

در این پست آمده بود:

بیت کوین همچنان با مقاومت بسیار مهمی مواجه است. اگر این شکسته شود، ما شاهد ادامه به سمت بالاترین رکوردهای جدید خواهیم بود. بیت کوین در 70000 دلار پیش از نصف شدن. این چرخه احتمالاً 300000 دلار است.

پوپ تاکید کرد که قیمت بیت کوین در آخر هفته به سطح 70000 دلار بازگشت. در نتیجه، او به شاخص های صعودی اشاره کرده است که در حال حاضر در چشم انداز کریپتو رخ می دهد.

این تحلیلگر همچنین خاطرنشان کرد که قدرت بازارهای ارزهای دیجیتال اکنون از تصورات ما فراتر رفته است و کاهش آلت کوین ها فرصت هایی را برای ورود خوب نشان می دهد. علاوه بر این، اقدام قیمت بیت کوین پتانسیل رسیدن به بالاترین سطح پیش از هاوینگ را نشان می دهد و تغییر به نفع آلت کوین ها در افق است.

فصل Altcoin هفته‌ها شروع می‌شود

پوپ نسبت به یک فوق العاده صعودی است فصل آلت کوین. با این حال، توجه به این نکته مهم است که ارزش آلتکوین ها اغلب با تغییرات برتری بیت کوین همزمان شده است. اما با وجود اینکه تسلط بیت کوین هنوز در اوج خود قبل از نصف شدن است، پوپ فکر می کند که این سکه ها هنوز هم شتاب زیادی دارند.

او مدافعان فصل جدید آلتکوین بدون شک در هفته های آینده آغاز خواهد شد. او گفت: «ما همیشه یکی داریم، سکه‌های Meme، اکوسیستم Solana (SOL) و هوش مصنوعی را دیده‌ایم.

اظهارات این متخصص نشان می‌دهد که اکوسیستم سولانا، پروژه‌های هوش مصنوعی و کوین‌های میم در ماه‌های اخیر بازار آلت‌کوین را رهبری کرده‌اند. بنابراین، مایکل ون دی پوپ ادعا کرده است که در فصل جایگزین قریب‌الوقوع، ابتکارات ارز دیجیتال‌هایی که توکن‌سازی دارایی‌های دنیای واقعی (RWA)، اکوسیستم اتریوم (ETH) و شبکه زیرساخت فیزیکی غیرمتمرکز (DePIN) را در اولویت قرار می‌دهند، احتمالاً انجام خواهند شد. بعد، راه را برای alts این چرخه هموار می کند.

در زمان نگارش این مقاله، بازار کلی آلتکوین به استثنای بیت کوین و اتریوم 753.47 میلیارد دلار ارزش داشت. این نشان دهنده افزایش 2 درصدی ارزش بازار در 24 ساعت گذشته است.

بیت کوین
معامله بیت کوین با قیمت 72289 دلار در نمودار 1 بعدی | منبع: BTCUSDT در Tradingview.com

تصویر برجسته از iStock، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر