حتی در شرایطی که قیمت بیت کوین با فشار فروشندگان مواجه است، ویلی وو، تحلیلگر زنجیره ای، فکر می کند به لطف راه اندازی صندوق های جدید قابل معامله در مبادلات بیت کوین (ETF) سکه به بالاترین حد خود خواهد رسید. در پستی در X، وو گفت که سکه می تواند تا 91000 دلار در پایین ترین سطح افزایش یابد اما در بازار صعودی تا 650000 دلار افزایش یابد.

با این حال، بیت کوین تنها تا این ارزش‌گذاری‌های بزرگ افزایش می‌یابد، با این فرض که مدیران دارایی‌های پیشرو به طور کامل تخصیص‌های پیشنهادی خود را به با ارزش‌ترین دارایی ارز دیجیتال جهان بکار خواهند برد.

بیت کوین در یک محدوده وسیع

در نرخ های لحظه ای، بیت کوین متزلزل به نظر می رسد. حتی پس از افزایش بیش از 73000 دلار در اواسط مارس 2024، سکه تحت فشار بوده است. تا اینجای کار، قیمت ها در یک محدوده هستند. سقف 73,800 دلار یا بالاترین قیمت، در قسمت بالایی و حدود 61,000 دلار در انتهای محدوده فعلی آن وجود دارد.

تا زمانی که قیمت ها در این منطقه هستند، روند صعودی باقی می ماند. این پیش‌نمایش شکل‌گیری را در بخش بهتری از سه ماهه اول 2024 پس از تایید اولین نقطه ETF بیت کوین در ایالات متحده در نظر می‌گیرد.

روند صعودی قیمت بیت کوین در نمودار روزانه | منبع: BTCUSDT در Binance، TradingView

در پست X، تحلیلگر باید توجه داشته باشد که افزایش به 91000 دلار و 650000 دلار اهداف بلندمدت هستند و نه برای چرخه فعلی بازار. مهمتر از همه، وو اضافه کرد، این بستگی به این دارد که مدیران دارایی مانند بلک راک چقدر سریع و تهاجمی بیت کوین را به مجموعه های متنوع خود اضافه کنند.

با این حال، این پیش بینی جریان های ورودی از کیف پول های غیر حافظ را مستثنی می کند. پیش بینی می شود که جریان سرمایه از این کیف پول ها به دلیل افزایش پذیرش کریپتو بیشتر باشد.

در اینجا نحوه رشد بیت کوین در سال های آینده آمده است

در ارزیابی Woo، مدیران دارایی حدود 100 تریلیون دلار را در سطح جهان مدیریت می کنند. اگر تصمیم بگیرند 2 درصد از دارایی های خود را در بیت کوین سرمایه گذاری کنند وفاداری توصیه می کند، این دارایی می تواند حدود 2 تریلیون دلار دریافت کند. علاوه بر این، با توجه به ارزش سکه، بر اساس حرکت زنجیره ای، به ارزش حدود 561 میلیارد دلار، کل سرمایه گذاری به 2.56 تریلیون دلار خواهد رسید.

وو با استفاده از نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV) گفت که بیت کوین می تواند در یک چرخه صعودی به بالای بازار 650000 دلار برسد. MVRV معیاری است که ارزش بازار را با سرمایه گذاری زنجیره ای مقایسه می کند.

برعکس، اگر بازار ارزهای دیجیتال سقوط کند، بیت کوین می‌تواند به پایین‌ترین سطح خود یعنی 91000 دلار برسد. نسبت MVRV معمولاً در بازارهای صعودی 5 برابر و در بازارهای نزولی 0.7 برابر است.

وو فکر می کند که بیت کوین مانند طلا برای یک دوره صعودی 12 ساله آماده است. با این حال، تصویب و مقررات در حال ظهور در اروپا و آسیا مسیر 91000 دلار و 650000 دلار را شکل خواهد داد.

تصویر ویژه از Canva، نمودار از TradingView

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر