با بالا رفتن بیت کوین و نزدیک شدن به شکستن رکوردهای تاریخ، یک تحلیلگر در X فکر می کند 150000 دلار پس از هاوینگ “برنامه ریزی شده” است. تحلیلگر باقی خوش‌بینانه در یک پست، چندین تحول اساسی را برجسته می‌کند که می‌تواند ارزشمندترین سکه جهان را به ارزش‌گذاری جدید و بیش از ۲ برابر از نرخ‌های نقدی سوق دهد.

در حال حاضر، مسیر کمترین مقاومت به سمت شمال باقی مانده است. خریداران با یافتن لنگر از میله گاوی 20 مارس، خرس های ماه معاملاتی گذشته را از خود دور کرده اند.

در 8 آوریل، سکه بالاتر از سطح انحلال مهم در حدود 71800 دلار افزایش یافت. بیت کوین از آن زمان خنک شده است، اما روند صعودی همچنان ادامه دارد، و ممکن است مبنای یک شکست دیگر بالای 74000 دلار باشد.

روند صعودی قیمت بیت کوین در نمودار روزانه | منبع: BTCUSDT در Binance، TradingView

برای اینکه گاوها کاملاً تحت کنترل باشند و با چشم انداز تحلیلگر همسو شوند، باید روند صعودی 8 آوریل را دنبال کرد، به طور ایده آل با افزایش حجم معاملات. این می تواند تقاضا را تسریع کند، حتی بیت کوین را بالای 74000 دلار و بالاترین قیمت سال 2024 قبل از رویداد مورد انتظار هالوینگ قرار دهد.

چشم به نصف شدن بیت کوین: کاهش عرضه در راه است؟

همانطور که تحلیلگر توضیح می دهد، رویداد “نصف” یک کاتالیزور مهم برای این افزایش احتمالی است. کمتر از ده روز دور، این رویداد یک رویداد مبتنی بر پروتکل است که باعث می‌شود شبکه پاداش‌های بلوک را به 3.125 BTC کاهش دهد که از 6.25 BTC فعلی کاهش می‌یابد.

این کاهش، همراه با تقاضای پایدار، احتمالاً کمیاب بیت کوین را ایجاد می کند و به طور بالقوه قیمت آن را افزایش می دهد.

شمارش معکوس نصف شدن بیت کوین |  منبع: Coinwarz
شمارش معکوس نصف شدن بیت کوین | منبع: Coinwarz

پیش از نصف شدن بیت کوین، این تحلیلگر گفت که میزان بیت کوین در اختیار صرافی ها در حال کاهش است. برای نشان دادن، دارایی های کوین بیس به پایین ترین حد در شش سال اخیر رسیده است. با این حال، این یک رویداد مجزا نیست. داده ها نشان می دهد که صرافی های بزرگی مانند Binance شاهد کاهش عرضه هستند.

در همان زمان، میزهای خارج از بورس (OTC) که تراکنش‌های بزرگ و خصوصی ارزهای دیجیتال را انجام می‌دهند، طبق گزارش‌ها در بیت کوین رو به اتمام هستند که نشان‌دهنده تقاضای سازمانی قوی است. این نشان می دهد که کاهش عرضه بالقوه در ماه های آینده فقط بدتر خواهد شد.

تاثیر ETF های نقطه ای BTC: لندن، هنگ کنگ در تصویر

این تحلیلگر اضافه کرد که در حال حاضر، صادرکنندگان صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) در حال خرید هستند و هر روز بیش از 300 میلیون دلار بیت کوین را می بلعند. از آنجایی که این ناشران به نمایندگی از سرمایه گذاران، اعم از خرده فروشان و موسسات، عمل می کنند، آنها به طور فعال سرمایه را به بازار تزریق می کنند، که یک افزایش بزرگ برای قیمت ها است.

لازم به ذکر است که افزایش از سه ماهه چهارم 2023 تا اوایل ژانویه در درجه اول به دلیل پیش بینی ETF بیت کوین بود. اثر سرریز و میلیاردها دلاری که به دارایی سرازیر می شود، بیت کوین را در برابر فروشندگان تهاجمی نقد و انعطاف پذیرتر می کند.

ردیاب ETF BTC Spot |  منبع: Lookonchain on X
ردیاب ETF BTC Spot | منبع: Lookonchain on X

علاوه بر این، بورس لندن قصد دارد اسکناس‌های قابل معامله در بورس (ETN) را با پشتیبانی بیت‌کوین در سه ماهه دوم 2024 فهرست کند. شبیه به طلا

در آسیا، کمیسیون اوراق بهادار و آتی (SFC) از هنگ کنگ احتمالاً چند ETF بیت کوین را تایید خواهد کرد. برخی از متقاضیان قابل توجه شامل مدیران دارایی برجسته چینی هستند.

تصویر ویژه از DALLE، نمودار از TradingView

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر